Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

ZDROWIE czyli siłownia, fitness, dieta

fitness

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
465 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~żal.pl~

~żal.pl~
  • Goście

Napisano 17 październik 2013 - 22:14:56

Obiecałem że przy najblizszej okazji założe wątek poswięcony zdrowiu, a w nim sportowy tryb życia, ćwiczenia, dieta (nie, nie cud), fitness i siłownia w jednym. Wszystko aby można było nieco dłużej cieszyć się lepszą kondycją i sylwetką.

Niestety już na starcie jest poważny problem. Jestem TYLKO amatorem, bez fachowej wiedzy a jedynie skrupulatnie obserwuje profesjonalistów, czytam, zbieram wiedze i testuje to wszystko na sobie. Mi przyniosło zamierzone efekty wiec kilka sprawdzonych patentow postaram się podać ale jak wiadomo kazdy z nas jest inny tak i rozwiązania problemów powinny być dobierane indywidualnie. Na całe szczęście my ludzie, a raczej nasze organizmy,  mamy kilka wspólnych mechanizmów więć potraktujmy ten wątek jako miejsce zrzutu wszelkich ciekawych pomysłów na zdrową żywność, skuteczne ćwiczenia itp.

Ja osobiście BARDZO byłbym rad aby jakis fachowiec rzucil okiem na te rozważania i nieco poprawil lub wyprowadził z błędu. Fajnie jest wiedziec gdzie popelnia się gafy, a ich szybka eliminacja jest środkiem do celu. Bardzo chętnie równiez poczytam o zamiennikach popularnych środkow spożywczych albo całych dań na te o zdrowszych składnikach lub poprostu lżejszych. Moze jakies ciekawe cwiczenia, pomysły na aktywność fizyczną no i na koniec małe przechwałki o osiągnięciach. nawet te najmniejsze byleby cieszyły oko :) Życze fajnej dyskusji.

#2 ~meggi28~

~meggi28~
  • Goście

Napisano 17 październik 2013 - 23:05:19