Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Wypadek na lotnisku w Siemirowicach....

wypadek niuga

26 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2012 - 21:31:12

Witam. Własnie przeczytałam wszystkie komentarze i musiałam coś napisać ponieważ nie rozumiem jednego jak można pisać o czymś o czym połowa nie ma pojęcia. Pan który ponoć pracował z Bartkiem powinien wiedzieć jak było a nie wypisywać takie bzdury ze niby w piątek już nie żył i jego mama zgodziła się na oddanie jego organów w dzień wypadku ,albo ktoś tu został zle poinformowany, albo lubi roznosić ploty. Ktoś kto go dobrze nie znał zawsze bedzie miał dużo do powiedzenia . Byłeś wspaniałym przyjacielem zawsze bedziemy o Tobie pamiętac

#22 ~123~

~123~
  • Goście

Napisano 05 czerwiec 2012 - 21:38:46

Witam. Własnie przeczytałam wszystkie komentarze i musiałam coś napisać ponieważ nie rozumiem jednego jak można pisać o czymś o czym połowa nie ma pojęcia. Pan który ponoć pracował z Bartkiem powinien wiedzieć jak było a nie wypisywać takie bzdury ze niby w piątek już nie żył i jego mama zgodziła się na oddanie jego organów w dzień wypadku ,albo ktoś tu został zle poinformowany, albo lubi roznosić ploty. Ktoś kto go dobrze nie znał zawsze bedzie miał dużo do powiedzenia . Byłeś wspaniałym przyjacielem zawsze bedziemy o Tobie pamiętac


Porozmawiaj z matką i bratem i dopiero potem się wypowiadaj.
Pozdrawiam

#23 ~michal- lebork~

~michal- lebork~
  • Goście

Napisano 09 czerwiec 2012 - 00:48:31

powiem tak-niuga byl wspanialym czlowiekiem a kazdy czlowiek popelnia bledy i wy barany tez wiec nie rznijcie swietojebliwych ktorzy nigdy nic nie mieli za skora

#24 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 29 czerwiec 2012 - 22:12:47

masz problem chyba z soba czlowieku to ty najpierw porozmawiaj z jego bratem i mama a potem pisz nic kompletnie nic nie wiesz na ten temat a szkoda i przestan pisac glupoty nawet nie pisz przypadkiem ze rozmawiales bo sklamiesz.pozdrawiam

#25 ~Dana~

~Dana~
  • Goście

Napisano 03 październik 2012 - 10:34:11

Przez przypadek weszłam na tę stronę.Nie wierzę w to co widzę. Człowiek zginął, a Wy kłócicie się i już go obgadujecie? Wstyd. Pokój Jego Duszy

#26 ~Gruby~

~Gruby~
  • Goście

Napisano 07 listopad 2018 - 08:38:46


Niuga dobry chłopak , brak slow jaka lipa;// Bóg nad nim czuwa [*] wie ktos czy w cos uderzyl czy ktos w niego ? zmarl na miejscu czy co było powodem:(?

Zajebiscie "czuwa" ty durniu

#27 ~yoozwa~

~yoozwa~
  • Goście

Napisano 08 listopad 2018 - 19:07:19

Gruby , gratuluję durnia i wykopaliska.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wypadek, niuga

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych