Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Wpływ aluminium na stan lasów.

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rykos6

rykos6

Nowy

• Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 10 maj 2014 - 09:34:28

Witam. Otóż mam pewien problem. Mam do wykonania prezentację na temat: Wpływ aluminium na stan lasów. Szukałem coś o tym w internecie, ale niczego treściwego nie mogłem znaleźć. I prosiłbym o pomoc - co powinienem poruszyć w tej prezentacji? O czym napisać? Błagam pomóżcie. Z góry dziękuję

#2 proszę o kulturę

proszę o kulturę

Swojak

• Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 8154 postów

Napisano 11 maj 2014 - 18:55:43

Ne wiem,czy przyda Ci się podpowiedz o śmieciach,puszki, opakowania foliowe, kartony.One też zawierają aluminium

#3 ~Pan tera~

~Pan tera~
  • Goście

Napisano 12 maj 2014 - 20:04:32

Halinko, nie znam się  na surowcach wtórnych najlepiej, ale czy aby na pewno kartony i opakowania foliowe zawierały aluminium ? :huh:

:D ;)

#4 ~e~

~e~
  • Goście

Napisano 12 maj 2014 - 20:26:31

Kartony wielowarstwowe z soku czy mleka Tetra Pak zawierają folię aluminiową jako jedną z warstw.

Co do "opakowań foliowych" to nie wiem, co koleżanka miała na myśli, wiec się nie wypowiem. 

Kartony z soku/mleka jednak z całą pewnością poza papierem zawierają folię aluminiową i wiele innych warstw.

Pozdrawiam.

#5 ~Pan tera~

~Pan tera~
  • Goście

Napisano 12 maj 2014 - 21:55:31

Kartony wielowarstwowe z soku czy mleka Tetra Pak zawierają folię aluminiową jako jedną z warstw.

Co do "opakowań foliowych" to nie wiem, co koleżanka miała na myśli, wiec się nie wypowiem. 

Kartony z soku/mleka jednak z całą pewnością poza papierem zawierają folię aluminiową i wiele innych warstw.

Pozdrawiam.

...chyba że tak, że o takie małe kartoniki chodzi.
Ja myślałem że Halince chodzi o takie zwyczajne duże kartony z papieru, ale tak jak piszesz jest ok.