Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

vectra tv lebork


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~nacjem~

~nacjem~
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2010 - 21:33:50

Dziala Wam w Leborku vectra??? bo mi kilka chwil temu wylaczyla sie telewizja i pokazuje brak sygnalu, a internet dziala normalnie

#2 ~zorro~

~zorro~
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2010 - 22:08:13

Dziala Wam w Leborku vectra??? bo mi kilka chwil temu wylaczyla sie telewizja i pokazuje brak sygnalu, a internet dziala normalnie


W Słupsku również.

#3 ~baba~

~baba~
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2010 - 22:08:16

Dziala Wam w Leborku vectra??? bo mi kilka chwil temu wylaczyla sie telewizja i pokazuje brak sygnalu, a internet dziala normalnie



#4 ~baba~

~baba~
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2010 - 22:09:34

Mi w wawie nie działa, padaka
Net działa
Ale najlepsze ze ich stronasie zawiesila, pelna profesja....

#5 ~Zdziiś~

~Zdziiś~
  • Goście

Napisano 09 sierpień 2011 - 16:20:41

działa w Lęborku ale konserwatora mamy po kiju olewa klientów czuje się panem i władcą, już dawno powinni go wywali poprosto to jest szuja.

#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2011 - 08:13:00

Masakra z tą Vectrą. Od 3 dni nie ma ani TV, ani Internetu ani telefonu (oczywiście zakupiony pakiet). Co więcej nie ma go cały blok - sąsiedzi również siedzą i patrzą się w sufit! Po rozmowie z panem z call center który stwierdził, że nie widzi u nas żadnej awarii, ani nie dostawał innych oznak od pozostałych użytkowników, zwątpiłam w sens z dalszego korzystania z Vectry. Taka widać polityka tej niedorzecznej firmy - płacę za coś, czego tak naprawdę w tej chwili nie mam. Śmiechu warte.
Wczoraj okazało się, że szczur przegryzł kabel - pytam się: jak szczur mógł przegryźć ZBROJONY kabel?! I ile ten kabel może być wymieniany/naprawiany?! 3 dni??!! Wolne żarty.
Raczej szybko podziękuję tej firmie za usługi...

#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2011 - 13:18:59

Masakra z tą Vectrą. Od 3 dni nie ma ani TV, ani Internetu ani telefonu (oczywiście zakupiony pakiet). Co więcej nie ma go cały blok - sąsiedzi również siedzą i patrzą się w sufit! Po rozmowie z panem z call center który stwierdził, że nie widzi u nas żadnej awarii, ani nie dostawał innych oznak od pozostałych użytkowników, zwątpiłam w sens z dalszego korzystania z Vectry. Taka widać polityka tej niedorzecznej firmy - płacę za coś, czego tak naprawdę w tej chwili nie mam. Śmiechu warte.
Wczoraj okazało się, że szczur przegryzł kabel - pytam się: jak szczur mógł przegryźć ZBROJONY kabel?! I ile ten kabel może być wymieniany/naprawiany?! 3 dni??!! Wolne żarty.
Raczej szybko podziękuję tej firmie za usługi...

Kochany, szczur by ci szybciej naprawił :lol:

#8 ~hej~

~hej~
  • Goście

Napisano 10 wrzesień 2011 - 20:22:41

do d..y !!!

#9 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2011 - 06:25:07

Vectra dla głupków i frajerów.

#10 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2011 - 08:00:20

to prawda to lipa

#11 ~Misquamakus~

~Misquamakus~
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2011 - 09:57:21

tak narzekacie to popytajcie ludzi którzy mają kablówke od nieogarniętego gościa z Tytana
jakość obrazu? prędkości internetu? on sie zatrzymał gdzieś w latach 70, to już na swoim starym rubinie z 30 lat temu miałem lepszy obraz ze zwykłej "prętowej" anteny. Ten człowiek nie ma chyba pojęcia o filtrach dławikach i innym podstawowym osprzęcie. A porównując ceny np netu u niego i w Vectra w stosunku do prędkości to dzielą ich lata świetlne. Zrywanie połaczeń jest na porządku dziennym, czasami zapuszczam ten czy inny program który wymaga w miarę średniej jakości netu i po kilkunastu minutach wywala program z netu. A szału nie ma - kto ma od niego pseudokablówke ten wie jaki niesamowicie różnorodne tematycznie oferuje programy.
Tytan idź że ty w buraki nadawać kablówke zającom, a w to miejsce niech wejdzie własnie Vectra.

#12 ~Grzes~

~Grzes~
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2011 - 10:18:31

tak narzekacie to popytajcie ludzi którzy mają kablówke od nieogarniętego gościa z Tytana
jakość obrazu? prędkości internetu? on sie zatrzymał gdzieś w latach 70, to już na swoim starym rubinie z 30 lat temu miałem lepszy obraz ze zwykłej "prętowej" anteny. Ten człowiek nie ma chyba pojęcia o filtrach dławikach i innym podstawowym osprzęcie. A porównując ceny np netu u niego i w Vectra w stosunku do prędkości to dzielą ich lata świetlne. Zrywanie połaczeń jest na porządku dziennym, czasami zapuszczam ten czy inny program który wymaga w miarę średniej jakości netu i po kilkunastu minutach wywala program z netu. A szału nie ma - kto ma od niego pseudokablówke ten wie jaki niesamowicie różnorodne tematycznie oferuje programy.
Tytan idź że ty w buraki nadawać kablówke zającom, a w to miejsce niech wejdzie własnie Vectra.

Za ile ta reklama, vectra tylko dla frajerów ja i tele sony, przeminelo z wiatrem.

#13 ~Misquamakus~

~Misquamakus~
  • Goście

Napisano 19 wrzesień 2011 - 09:14:53

Za ile ta reklama, vectra tylko dla frajerów ja i tele sony, przeminelo z wiatrem.

wyobraź sobie że za darmo, jestem zwykłym użytkownikiem i jednej i drugiej kablówki więc mam doskonałe porównanie. Jasne że tak - sa lepsi od Vectry pewnie, ale tu mowa o Vectra więc daję przykład jeszcze większego badziewia. Zwykła opinia nie oznacza zaraz że pracuję w Vectra czy dostałem za to kase.

#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 19 wrzesień 2011 - 10:19:23

wyobraź sobie że za darmo, jestem zwykłym użytkownikiem i jednej i drugiej kablówki więc mam doskonałe porównanie. Jasne że tak - sa lepsi od Vectry pewnie, ale tu mowa o Vectra więc daję przykład jeszcze większego badziewia. Zwykła opinia nie oznacza zaraz że pracuję w Vectra czy dostałem za to kase.


Vectra to dobra kablówka, zarówno TV jak i net i za rozsądne pieniądze. Problemy zaczynają się gdy się coś zepsuje, wtedy tragedia, usterki usuwają nawet trzy tygodnie.

#15 ~krysia112~

~krysia112~
  • Goście

Napisano 25 wrzesień 2011 - 15:02:12

Co z Vectrą??????????????? Pozdrawiam / Lębork

#16 ~Zbyszek~

~Zbyszek~
  • Goście

Napisano 29 wrzesień 2011 - 14:36:46

Uwaga Vectra oszukuje klientów

Nie spodziewam się jakiejkolwiek odpowiedzi na to co napisze poniżej od Vectra-01, stwierdzam to po moich kontaktach z Call Center.
Otóż jestem już klientem Vectra S.A., mój numer klienta to 01010516. Zamówiłem w Vectrze kolejną usługę korzystając z promocji jaką Vectra lansuje od jakiegoś czasu na swojej stronie internetowej, jest to mobilny internet + tablet Huawei S7. Przy zamówieniu zapytałem jak długo trwa realizacja tego zamówienia ponieważ ma to być prezent dla córki na urodziny, Pan z Call Center poinformował mnie iż realizacja nastąpi w przeciągu 3 dni. Kłamstwo pierwsze, a właściwie dwa kłamstwa. Bo Pan wiedział że takie zamówienie nie może zostać właściwie przyjęte ponieważ Vectra nie posiada tych że tabletów, ba jak mi się udało ustalić nie wiadomo czy w ogóle będzie je posiadała, ale po kolei, bo wówczas o tym nie wiedziałem.
Po trzech dniach zadzwoniłem do Call Center Vectry i zapytałem jak wygląda status mojego zamówienia. Otrzymałem odpowiedź iż "jest już w realizacji" i problem leży nie ze strony Vectry, a zewnętrznej firmy która realizuje dla Vectry przesyłki. Firmą tą jest : Arvato Services Bertelsmann oddz. w Błoniach pod Warszawą, (ustaliłem to samodzielnie ponieważ informacji takiej nie można uzyskać w Vectrze).
Po kolejnych kilku dniach po raz kolejny zadzwoniłem do Call Center Vectry by znów usłyszeć iż Vectra przekazała do realizacji moje zamówienie. Oczywiście nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji jaki jest numer przewozowy przesyłki kurierskiej.
Od wczoraj postanowiłem dowiedzieć się jak jest naprawdę z tymi przesyłkami Vectry. Wygląda więc to tak, vectra przekazuje firmie Arvato Services Bertelsmann niezbędne przedmioty do wysyłki (w moim wypadku powinien być to wspomniany tablet Huawei). Firma Arvato Services Bertelsmann na podstawie zleceń Vectry, pakuje i wysyła za pośrednictwem firm kurierskich (przede wszystkim DPD oraz Opek) do klientów, firmy kurierskie dostarczają sprzęt do klienta. Niestety by Arvato Services Bertelsmann mógł realizować zlecenia przesyłek musi otrzymać od Vectry przedmiotowy towar. Jak sie okazało Vectra nie posiada tabletów Huawei S7, tym samym przyjmuje zamówienia o których z góry wie że nie może ich zrealizować.
W dniu wczorajszym po moich wielokrotnych monitoringach słyszałem że ktoś się ze mną skontaktuje (w ciągu jednej dwóch godzin) słyszałem to również w dniu dzisiejszym. Niestety Vectra ma w głębokim poważaniu swoich klientów. Nie skontaktował się nikt.
W momencie gdy udało mi się ustalić kilka szczegółów jeden z konsultantów zaproponował mi zmianę zamówienia na nooteboka, lub internet z modemem, zaczynam więc podejrzewać iż taka jest właśnie polityka firmy, że będzie klientom później na siłę wciskać coś zupełnie innego niż chcieli nabyć, i pewnie kilku da się nabić w butelkę, dzięki czemu sprzedaż wzrośnie.
Zadzwoniłem również do rzecznika prasowego firmy Vectra i zapytałem się go dlaczego firma Vectra wprowadza w błąd swoich klientów oferując usługę której nie jest w stanie zrealizować, oraz dlaczego taka oferta jest prezentowana na jej stronie. Dlaczego również w dalszym ciągu przyjmuje się zamówienia na tę usługę pomimo posiadanej wiedzy o tym że firma nie może jej zrealizować (pytanie postawione dlatego, ponieważ jeden z konsultantów powiedział że zamówienia nie są już przyjmowane, co sprawdziłem dzwoniąc godzinę później z pytaniem czy takie zamówienie zostanie przyjęte : Pani oczywiście chciała je przyjąć z zapewnieniem że przesyłka dotrze w ciągu tygodnia.) Rzecznik odpowiedział... nic nie odpowiedział, po prostu Pan K. Stefaniak milczał i poinformował mnie że odpowiedzi na wszelkie pytania udzieli na piśmie. Nic więcej. Czyli co ? Brak wiedzy czy wiedza o tym że się pogrywa z klientami.
Może był bym mniej zawiedziony firmą Vectra gdyby ktokolwiek powiedział mi prawdę, lub powiedział mi o braku sprzętu przy drugim kontakcie, albo może gdy miał się ze mną skontaktować... skontaktował się. Niestety, cały czas mydlono mi oczy, zapewniano że to nie jest wina Vectry a wina leży po stronie Arvato Services Bertelsmann (poinformowałem ich jaką opinie wyrabia im Vectra). podano mi również jakiś "lewy" numer zlecenia dla tej firmy (78289727), który jak ustaliłem nie istnieje.
Szanowni Państwo, gdy zamawiacie więc coś z Vectry i wydaje się być to atrakcyjna oferta, możecie spodziewać się iż po jakimś czasie Vectra poinformuje Was iż (oczywiście nie z jej winy) nie może zrealizować zamówienia, ale proponuje w zamian... mniej atrakcyjną ofertę.... pewnie się skusicie, bo już tak długo czekaliście, a Vektrze wzrośnie sprzedaż.

Vectra - Dajemy więcej wku........

#17 ~Gosia~

~Gosia~
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2020 - 09:30:31

NIE POLECAM! To co się dzieje w tej firmie jest karygodne! Na infolinii wszyscy mili, ale jak przychodzi co do czego, każą czekać, robią spychologię, że sprawą już się ktoś zajmuje, że oddzwonią, aczkolwiek kontaktu ze strony Vectry brak… Monter pobiera pieniądze od klientów do ręki za dodatkowe usługi, a jak spytałam o paragon czy fakturę wydarł się na mnie i zrobił awanturę – tak wygląda dorabianie na boku w tej firmie, nieświadomy klient by zapłacił, bo przecież monter twierdzi, że dodatkowe opłaty są skutkiem nieprawidłowego przystosowania skrzynki rozdzielczej przez dewelopera. Vectra w tym budynku zakładała swoje przyłącza jeszcze jak blok był w stanie surowym, więc czyj to problem? Na infolinii twierdzą, że monter nie ma prawa pobierać takich opłat! Złożyłam reklamację i skargę na niedokończoną usługę jaką monter podjął się wykonać, prosząc jednocześnie, aby został wysłany do nas inny ich pracownik, na co wyrazili zgodę. W umówionym nowym terminie monter nie przyszedł – okazało się, że zlecono wykonanie przyłączenia do sieci temu samemu Panu, który próbował wyłudzić od nas pieniądze. To jest handel na lewo, który bez dokumentów jakimi są FV, paragon, rachunek, jest ścigane z US. Monter nawet nie poinformował o odmowie wykonania przyłącza do sieci. Rezygnuję z ich usług na rzecz innego operatora. Powyższa sprawa nie obędzie się dla Vectry bez echa.

#18 ~Gosia~

~Gosia~
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2020 - 09:30:41

NIE POLECAM! To co się dzieje w tej firmie jest karygodne! Na infolinii wszyscy mili, ale jak przychodzi co do czego, każą czekać, robią spychologię, że sprawą już się ktoś zajmuje, że oddzwonią, aczkolwiek kontaktu ze strony Vectry brak… Monter pobiera pieniądze od klientów do ręki za dodatkowe usługi, a jak spytałam o paragon czy fakturę wydarł się na mnie i zrobił awanturę – tak wygląda dorabianie na boku w tej firmie, nieświadomy klient by zapłacił, bo przecież monter twierdzi, że dodatkowe opłaty są skutkiem nieprawidłowego przystosowania skrzynki rozdzielczej przez dewelopera. Vectra w tym budynku zakładała swoje przyłącza jeszcze jak blok był w stanie surowym, więc czyj to problem? Na infolinii twierdzą, że monter nie ma prawa pobierać takich opłat! Złożyłam reklamację i skargę na niedokończoną usługę jaką monter podjął się wykonać, prosząc jednocześnie, aby został wysłany do nas inny ich pracownik, na co wyrazili zgodę. W umówionym nowym terminie monter nie przyszedł – okazało się, że zlecono wykonanie przyłączenia do sieci temu samemu Panu, który próbował wyłudzić od nas pieniądze. To jest handel na lewo, który bez dokumentów jakimi są FV, paragon, rachunek, jest ścigane z US. Monter nawet nie poinformował o odmowie wykonania przyłącza do sieci. Rezygnuję z ich usług na rzecz innego operatora. Powyższa sprawa nie obędzie się dla Vectry bez echa.

#19 ~Zdzisław~

~Zdzisław~
  • Goście

Napisano 02 luty 2020 - 18:56:33

Vectra nie działa. U Was też.?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych