Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
87 odpowiedzi w tym temacie

#41 ~żal.pl~

~żal.pl~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:32:46

Niech mi ktos teraz powie ze przez Pomorze nie jest potrzebna droga ekspresowa. Jestesmy regionem wiekszym od Sląska a nie mamy ANI JEDNEJ drogi szybkiego ruchu. Wspolczuje rodzinom, to wielka tragedia. Tych osob nie ma juz z nami ale moze zrobmy cos aby ich smierc nie byla az tak bez sensu. Pokazujmy te tragiczne statystki, na ich podstawie żądajmy lepszej drogi przez Pomorze, przeciez to nasza ziemia.

Swoją drogą tak sie zastanawiam. Młodzi ludzie, pewnie juz cos odłozyli skladek do Zusu. Teraz swoich emerytur juz nie dostaną. Te składki przechodzą na najblizszych czy konsumuje je Państwo ?

#42 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:35:26

(...)

#43 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:37:37

spieszmy sie kochac ludzi tak szybko odchodza.... :(

#44 ~czarni~

~czarni~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:41:42

najwspanialszy klub na świecie
co kiboli wiernych ma
każdy kibol wie że przecież
to KS gryf ze Słupska
o KaeSie
o KaeSie
kto tak bardzo kocha Cie
są to tylko młodzi ludzie
a w ich sercach Gryf KaeS...............................................................................................................................................................

przez takich jak ty wielu słupszczan boi się przychodzić na mecze Gryfa!

#45 ~raptusK~

~raptusK~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:43:14

(...)

uszanowałbyś hieno śmierć człowieka...

#46 ~Kasia~

~Kasia~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:43:24

ku*** zginoł nasz kolega żaku! dlaczego akurat on?!:(

#47 ~stokrotka~

~stokrotka~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:45:57

kto zginal o 4???

#48 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:46:29

Prosze o zamknięcie tematu, zanim znów zacznie się ocenianie, obrażanie...

Już nigdy więcej ich nie zobaczymy, oni sami tez juz sie nie obronia wiec uszanujmy ich i ich rodziny! To straszna tragedia!

Ludzie, wyciagnijmjy wnioski. Noga z gazu!

#49 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:47:47

Bez Krzyśka Dębnica juz nigdy nie bedzie taka sama :(

#50 ~Jurand~

~Jurand~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:50:49

(...)

#51 ~Anionim~

~Anionim~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:53:14

Ponoć o 4 zgineła dziewczyna z motarzyna ok 23 lat :(

#52 ~Natalia~

~Natalia~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:53:37

(...)

Takie to śmieszne,gdy odchodzi człowiek, który był przyjacielem dla wielu?! Nie musiałeś go lubić,ale szacunek zmarłym się należy!!!!

#53 ~mieszkanka DK~

~mieszkanka DK~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:55:52

Mamy prawo do opinii drugiego człowieka, ale w momencie kiedy staję się taka OGROMNA tragedia każdy ze względu na wszystko zasługuje na SZACUNEK, pamięć a szczególnie na modlitwę. Szkoda chłopaków [*]. :(

#54 ~stokrotka~

~stokrotka~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:59:11

o zmarlych zle sie nie mowi.osobiacie kontaktu duzego z nimi nie mialam ale ale i tak jest mi przykro i wspolczuje rodzinie i bliskim. zastanawia mnie ta para ktora miala wypadek o 4..ponoc byli z debnicy kaszubskiej wie ktos moze konkretnie o kogo chodzi?

#55 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 09:08:08

byli z motarzyna-małżeństwo.. :(

#56 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 09:08:23

a dopiero w grudniu dzieciątko mu się urodziło.
Wyrazy współczucia dla wszystkich z rodzin. :(

#57 ~Kaisa~

~Kaisa~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 09:10:19

Cała mentalność Polaków.. Gdy ktoś umiera lub cokolwiek o kims napiszą to na forum zaczynają się zale wszystkich innych ktorzy prosto w twarz boją sie odezwac... prawdziwa fraja obrażac kogos za plecami gdy sam juz sie nie obroni.. nie znałam tych chłopaków ale całym sercem jestem słupszczanką i Gryf nie jest mi obojetny..
Szczere wyrazy wspólczucia dla rodziny.. [*]

#58 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 09:10:34

jak mozesz pisac takie rzeczy????Przeciez rodzina moze to czytac!!!! Jestes zwyklym bezmozgiem.Pomysl 3 razy zanim cos napiszesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#59 ~Gośc~

~Gośc~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 09:10:56

a dopiero w grudniu dzieciątko mu się urodziło.
Wyrazy współczucia dla wszystkich z rodzin. :(

Komu sie w grudni dziecko urodziło?

#60 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2013 - 09:11:18

To nie Markowi dziecko sie urodzilo tylko Adamowi..wyrazy wspolczucia :(




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych