Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Strajk


20 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Piotr~

~Piotr~
  • Goście

Napisano 06 kwiecień 2019 - 11:00:34

Nie chcę 8000, chcę strajkowac, przyjdzie PO-PSL-tego tylko chcę!



#2 ~Wesoła wdówka~

~Wesoła wdówka~
  • Goście

Napisano 06 kwiecień 2019 - 11:03:04

I będzie wspaniale jak przez 8 lat, bez strajków i podwyżek.

Albo pałować i strzelać do górników, kundle nie zachorują na psią grypę.



#3 ~Basia~

~Basia~
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2019 - 20:29:51

Hitler wziął dzieci za zakładników, komuchy to samo tylko kasa i wszystkim po równo, mądrym i głupim nauczycielom



#4 ~Adrian~

~Adrian~
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2019 - 14:52:38

Hitler wziął dzieci za zakładników, komuchy to samo tylko kasa i wszystkim po równo, mądrym i głupim nauczycielom

A antoni dalej "ciągnie" komisję i kasę bierze!!! Nawet Edmund z Ameryki poznał się na nim i kasy nie bierze. Co innego Misiek z Apteki - zasłużony dla dobra ojczyzny odznaczony orderem państwowym - zacznie pobierać kasę dopiero jak go wypuszczą z pierdla i jak jedyna słuszna partia, która nie tylko ludzi podzieliła ale i zwierzęta wygra wybory!



#5 ~Jakub~

~Jakub~
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2019 - 17:35:26

A antoni dalej "ciągnie" komisję i kasę bierze!!! Nawet Edmund z Ameryki poznał się na nim i kasy nie bierze. Co innego Misiek z Apteki - zasłużony dla dobra ojczyzny odznaczony orderem państwowym - zacznie pobierać kasę dopiero jak go wypuszczą z pierdla i jak jedyna słuszna partia, która nie tylko ludzi podzieliła ale i zwierzęta wygra wybory!

z wariatkowa cie ośle wypuscili, czy stara po pijaku cie robiła, pewno masz obraz niemieckiego szczura nad łóżkiem i pieprzysz pisowskic katoli , alboś cwel ile zgarnąłes z OFE od bandyty co okradł naród polski czy deb***u za frico piszesz, stara pewno 500 przechlała, bo cwele pierwsze biorą kaleko!



#6 ~500 na każde~

~500 na każde~
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2019 - 20:39:35

z wariatkowa cie ośle wypuscili, czy stara po pijaku cie robiła, pewno masz obraz niemieckiego szczura nad łóżkiem i pieprzysz pisowskic katoli , alboś cwel ile zgarnąłes z OFE od bandyty co okradł naród polski czy deb***u za frico piszesz, stara pewno 500 przechlała, bo cwele pierwsze biorą kaleko!

twój styl pisania oraz słownictwo prosto zza krat pozwala twierdzić, że oprócz wytatuowanej toczki na nosie masz też wytatuowaną toczkę na podbródku - ty świntuchu !!! Masz teraz szansę dostać od twojego Pana 100 miesięcznie za świntuszenie -bo 500 tylko przysługuje krowom - chyba, że twoja Stara to krowa!!!  



#7 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2019 - 07:27:54

twój styl pisania oraz słownictwo prosto zza krat pozwala twierdzić, że oprócz wytatuowanej toczki na nosie masz też wytatuowaną toczkę na podbródku - ty świntuchu !!! Masz teraz szansę dostać od twojego Pana 100 miesięcznie za świntuszenie -bo 500 tylko przysługuje krowom - chyba, że twoja Stara to krowa!!!  

o boluś się odezwał, albo yntelygent jak i ci wierni jemu poddani co na urodzinach bywają, lub antypolski kapuś donoszący na Polaków, wierny wyznawca Pedalskiej Organizacji, walcząca z kościołem małpa i mordująca nienarodzone dzieci-to twoja stara, cwelu, żyjesz jeszcze dzięki pomocy z mops i pis, tam cicho siedzisz jak kaskę idiotka bierze na benkarta, ale może niedługo będziesz robił do 67 lat albo dłużej, na gości żeby mogli kraść, a roboty nie będzie i strajków też bo będą pałowac i strzelać, bo "polskość to nienormalność" "..j, d*** i kamieni kupa"



#8 ~yoozwa~

~yoozwa~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2019 - 09:24:34

o widzę jakubek i gość to cwele co się tu odnalazły hahahaha



#9 ~Pracujący za najniższe~

~Pracujący za najniższe~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2019 - 14:33:41

twój styl pisania oraz słownictwo prosto zza krat pozwala twierdzić, że oprócz wytatuowanej toczki na nosie masz też wytatuowaną toczkę na podbródku - ty świntuchu !!! Masz teraz szansę dostać od twojego Pana 100 miesięcznie za świntuszenie -bo 500 tylko przysługuje krowom - chyba, że twoja Stara to krowa!!!  

Dobre. Taki to sobie pożyje - kilka 5setek na miesiąc, dopłaty do ogrzewania, zapomoga z Mopsu itd. Teraz będzie mu jeszcze łatwiej bo ma obiecane kolejne 100 za świnię /ma przecież kropkę na nosie i podbródku/ i 500 za krowę - tylko żyć i pracą się nie zhańbić!



#10 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 kwiecień 2019 - 16:31:07

Dla każdego prawdziwego nauczyciela uczeń jest wartością nadrzędną. Wstydźcie się strajkujący nauczyciele, którzy zbojkotowaliście egzaminy. 
Egzaminy się jednak odbyły, dzięki pomocy ludzi dobrej woli, ludzi z wykształceniem pedagogicznym, którzy jednak nie pracują jako nauczyciele, ale dzięki nim egzaminy się odbyły i odbędą.
To jest skandal, że do tego doszło, to tak jakby lekarz podczas przeprowadzania operacji odszedł od stołu operacyjnego i poszedł strajkować. Tak nie czynią ludzie z powołaniem, tak czynią kanalie.
Społeczeństwo wam tego nie zapomni.



#11 ~Krzysztof~

~Krzysztof~
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2019 - 17:06:16

Pytanie do strajkujących.Kiedy zamierzacie nadrobić materiał,który obecnie nie jest przerabiany.W wakacje?



#12 ~Krzysztof~

~Krzysztof~
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2019 - 17:06:53

Pytanie do strajkujących.Kiedy zamierzacie nadrobić materiał,który obecnie nie jest przerabiany.W wakacje?



#13 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2019 - 17:17:37

Pytanie do strajkujących.Kiedy zamierzacie nadrobić materiał,który obecnie nie jest przerabiany.W wakacje?

Dzieci nie będą miały wakacji, ponieważ program zostanie nadrobiony w lipcu i sierpniu.



#14 snupi

snupi

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 13 kwiecień 2019 - 17:09:19

Nie popieram tego strajku jako rodzic.



#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2019 - 18:36:42

A jest jakas organizacja co pomaga matkom w dochodzeniu nad tym jak nauczyciele traktują rodziców co nie ładują w ich pieniedzy, czyli nie dadzą aby dla nich aby wyłudzali i szantarzowali rodziców, czy ktoś zna takie organizacje w pomocy dla rodziców źle potraktowanych przez nauczycieli zrzeszonych z osobami pseudorodzicami co nauczyciele mają z nich kożyści i znęcają się psychicznie nad innymi rodzicami i ich dziećmi przez pedagogów i dyrekcje oraz sądy i policje?bo przekraczają swoje kompetencje poprzez to że mają władze, bo szkoła jest obowiązkowa.

#16 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2019 - 18:45:22

Może tak wszyscy rodzice sie zjednają co zostali skrzywdzeni przez komunistyczny system szkolnictwa i sądiwnictwa oraz nieprawne działania faszystowskiej pseudopolicji, czy rodzic nie ma prawa żyć normalnie, czy komuniści cały czas muszą nękać i kłamać, czy ktoś jest w stanie pomóc nie bojąc się? bo juz niewiadomo gdzie sie udać jak wszyscy są kolesiami. Czy juz naprawde bandyci ze szkół i sądów nienawidzą Polskości, tej niezakłamanej

#17 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2019 - 19:02:50

Nie popieram tego strajku jako rodzic.

Bo co bo musisz siedziec z dzieckiem, moze poczujesz sie wreszcie rodzicem a nie kawalerem czy panienką, moze teraz wlasnie dziecko bedzie mialo rodzica, widocznie wysylalas lub wysylales swoje dzuecko do szkoly aby robili im pranie mózgu i zamiast wychowaywać i uczyć to przerabiali na swoje podobienstwa nienawisci do rodzicow, dzieci zamiast ze szkoły przychodzić szcześliwe to przychodziły nafaszerowane nienawiscią wyssaną od patologicznych szkół.
I bardzo dobrze ze mają strajk bo sami sie wkopali, teraz niech jedna z drugą coś będzie rządać od dzueci, teraz to zobaczymy jak pozwoliły na ten strajk nieucząc dzieci, niech tylko pisną coś nie tak na dziecko, to zobaczymy. Zakłamańcy imaterialiścibez powołań na nauczycieli.

#18 ~hit~

~hit~
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2019 - 19:17:46

Pytanie do strajkujących.Kiedy zamierzacie nadrobić materiał,który obecnie nie jest przerabiany.W wakacje?

Materiał się omawia. nie przerabia



#19 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2019 - 19:24:07

kutfy wybierają sobie kogo beda faworyzować a kogo nie, komu dadza lepsza ocene komu gorszą, od początku mają ustawione kto jest wywyższany a kto nie, straszne że rodzice muszą to znosić co starją się każdego dnia aby dziecko chodziło do szkoły, a te żałosne szkolnictwo dobija, jeszcze żądają pieniedzy, za co? za niszczenie rodzin. Teraz ten ztrajk zakłamany, bo to nie są juz nauczyciele to są internetowe kanalie nie chcący uczyć dzueci z zazdrości o rodziców lepszych od nich.

#20 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2019 - 19:26:29

Materiał się omawia. nie przerabia

Wez lez na du*** i sie onanizuj. Bo tylko to ci pozostało teraz.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych