Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Przereklamowany Hotel Lubicz

#Lubicz #Ustka #pomorze #spa

85 odpowiedzi w tym temacie

#1 Halz

Halz

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 16 luty 2015 - 14:20:38

Pisze to z przykrością, ale wróciłam właśnie z mężem z urlopu zimowego w Hotelu Lubicz. Jestem zawiedziona. Strasznie przereklamowany Hotel i to SPA. Miało być tak ekskluzywnie, tyle ofert, takie super spa. Nic więcej niż w każdym innym miejscu, niemiła obsługa. Sorry ale nie tego się spodziewałam. Pozdrawiam

#2 hpro

hpro

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 16 luty 2015 - 15:06:30

Też byłem w tym hotelu i nie bardzo mi się tam podobało..



#3 ~ElaW~

~ElaW~
  • Goście

Napisano 16 luty 2015 - 20:03:14

Ja mam zupełnie odmienne zdanie niż Halz.

Trzydniowy pobyt w hotelu oceniam jako bardzo udany. Nie lubię tłoku, więc zimowy pobyt w Ustce, na szczęście w lekko zimowej scenerii, bardzo mi odpowiadał. Hotel luksusowy, kameralny, gustownie urządzone, wygodne pokoje, komfortowo wyposażone łazienki- czyściutko, codziennie sprzatanie, wymiana ręczników i z własnej inicjatywy obsługi wilgotnych szlafroków. Kelnerzy w restauracji mili, bardzo sprawni, a jedzenie po prostu wyśmienite. Codziennie baaaardzo bogaty wybór potraw ze szwedzkiego bufetu na śniadanie i wykwintne dania obiadowe (smakowało i wyglądało świetnie). Basen duży, czysty z super siedziskami masujacymi. W SPA komfortowo, dyskretnie i ...drogo, ale za taki poziom trzeba płacić. Z obserwacji : dzieci mile widziane, a na czworonogi nikt krzywo nie patrzył. jedyny minus to położenie hotelu- tuż przy dużym skrzyżowaniu, ale że sezon tzw. niski, mały ruch- więc nic to nie przeszkadzało. nad morze niedaleko ( 10- 12 minut) miejsc do spacerów dużo...

 



#4 NOWINSKY

NOWINSKY

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 16 postów

Napisano 17 luty 2015 - 08:52:19

Założyć konto na forum aby dodać jedną negatywną opinię? Coś śmiem twierdzić, że to raczej niezdrowa konkurencja, niż opinia niezadowolonego urlopowicza ;)



#5 ~ala~

~ala~
  • Goście

Napisano 17 luty 2015 - 09:28:53

zostały pomylone dwa hotele

stary na skrzyżowaniu - tak kameralny,

ale w nowym na wczasowej o godz. 8 rano słychać wiertarki, gdyż dalej trwają prace na na nowym hotelu.

dziękuje za taki urlop



#6 ~Dżejson~

~Dżejson~
  • Goście

Napisano 18 luty 2015 - 18:32:57

Patrząc na Pana Panie Nowinski logikę klient nie może być niezadowolony z urlopu i nie może wystawić negatywnej opinii. Hmm no rozumiem. Szukacie ludzie wszędzie spisku.... Dramat

#7 ~On~

~On~
  • Goście

Napisano 19 luty 2015 - 08:56:37

Ile ludzi, tyle opinii. Nie ma takiego miejsca w galaktyce, które by wszystkim odpowiadało.

Zawsze należy wyciągać własne wnioski z sumy wszystkich recenzji.



#8 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 19 luty 2015 - 09:05:07

No to ja dodam swoje trzy grosze.

Nie wiem jak wyglada ten hotel w środku ani co w nim serwują i czy obsługa jest miłą czy nie. Wogóle to mnie nie interesuje.

Obiecuje za to że jeśli właściciele hotelu nie rozwiąża sprawy z parkingiem to bede nasyłał  Policje Straż Miejską i co tylko sie da bo obecnie parkowanie odywa sie gdzie tylko można . Skoro stawia się hotel nalezy zapewnić miejsca parkingowe bezpłatne .

Obecnie wszystkie parkingi w pobliżu hotelu na ulicy wczasowej sa zajete przez gości i odwiedzających hotel. Swięte krowy parkują gdzie i jak tylko mogą.

Bardzo proszę o zwiekszenie patroli Straży Miejskiej i ich konkretne działania w tej materii.



#9 ~Gggiii~

~Gggiii~
  • Goście

Napisano 19 luty 2015 - 17:33:43

Nie wiem jak jest z hotelem, ale spa faktycznie... Jeden wielki bajzel. Im więcej ludzi tym lepiej, bo oczywiście pieniądze... Mogliby jakieś bardziej skrupulatne zapisy prowadzić żeby nie robić tłumu bo to mało profesjonalne. Zwłaszcza że za to płace

#10 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 luty 2015 - 07:01:40

Nie wiem jak jest z hotelem, ale spa faktycznie... Jeden wielki bajzel. Im więcej ludzi tym lepiej, bo oczywiście pieniądze... Mogliby jakieś bardziej skrupulatne zapisy prowadzić żeby nie robić tłumu bo to mało profesjonalne. Zwłaszcza że za to płace

Profesjonalizm

ale Ciebie ponioslo tam sie wszystko zmienia jak w kalejdoskopie

nowy stary hotel a wilgoć już wychodzi hehe



#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 luty 2015 - 17:13:01

Hotel jest piękny. Nowy i wymaga dostrojenia jak kazda nówka.



#12 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 luty 2015 - 23:50:40

No to ja dodam swoje trzy grosze.

Nie wiem jak wyglada ten hotel w środku ani co w nim serwują i czy obsługa jest miłą czy nie. Wogóle to mnie nie interesuje.

Obiecuje za to że jeśli właściciele hotelu nie rozwiąża sprawy z parkingiem to bede nasyłał  Policje Straż Miejską i co tylko sie da bo obecnie parkowanie odywa sie gdzie tylko można . Skoro stawia się hotel nalezy zapewnić miejsca parkingowe bezpłatne .

Obecnie wszystkie parkingi w pobliżu hotelu na ulicy wczasowej sa zajete przez gości i odwiedzających hotel. Swięte krowy parkują gdzie i jak tylko mogą.

Bardzo proszę o zwiekszenie patroli Straży Miejskiej i ich konkretne działania w tej materii.

dziś też wzywałeś straż? bo byli i spisywali :P



#13 ~lokalna patriotka~

~lokalna patriotka~
  • Goście

Napisano 21 luty 2015 - 12:17:31

Hotel jest piękny. Nowy i wymaga dostrojenia jak kazda nówka.

 


Jako lokalna patriotka cieszę się, że powstał w Ustce tak piękny obiekt. Jednak właściciel Grandu musi bardzo szybko dobrać i wyszkolić personel,ponieważ w restauracji kelnerzy na poziomie stołówki w dawnym FWP.



#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 luty 2015 - 15:46:35

 

Jako lokalna patriotka cieszę się, że powstał w Ustce tak piękny obiekt. Jednak właściciel Grandu musi bardzo szybko dobrać i wyszkolić personel,ponieważ w restauracji kelnerzy na poziomie stołówki w dawnym FWP.

 

Jest to bardzo duży zakład pracy w Ustce wyszkolonej kadry mało. Trochę pewnie czasu minie zanim personel sie doszkoli, ale generalnie jest super.



#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 luty 2015 - 08:27:08

dziś też wzywałeś straż? bo byli i spisywali :P

 

Oczywiście i będę wzywał a każdym razem aż właściciel hotelu pójdzie po rozum do głowy jesli wie gdzie go szukasz



#16 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 luty 2015 - 22:48:23

Oczywiście i będę wzywał a każdym razem aż właściciel hotelu pójdzie po rozum do głowy jesli wie gdzie go szukasz

jakieś słupki zostały wkopane aby ograniczyc parkowanie



#17 ~aldona~

~aldona~
  • Goście

Napisano 03 marzec 2015 - 10:53:40

Dzwonię się dopytać o ofertę, a kobieta nie jest w stanie mi nic powiedzieć, bo koleżanki nie ma. Przecież to jakiś żart...



#18 ~nie ma takiego numeru~

~nie ma takiego numeru~
  • Goście

Napisano 03 marzec 2015 - 11:02:24

Dzwonię się dopytać o ofertę, a kobieta nie jest w stanie mi nic powiedzieć, bo koleżanki nie ma. Przecież to jakiś żart...

i ;polecialas od razu z tym na forum,zamiast zadzwonic za 5 min?



#19 ~edward~

~edward~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2015 - 23:40:35

Oczywiście i będę wzywał a każdym razem aż właściciel hotelu pójdzie po rozum do głowy jesli wie gdzie go szukasz

....ale Pan wscibski .... to zazdrość, czy niepowodzenia życiowe? 



#20 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 marzec 2015 - 00:55:00

i ;polecialas od razu z tym na forum,zamiast zadzwonic za 5 min?

przepłucz mózgownicę

to psi obowiązek pracownika który odbiera telefony od potencjalnych gości ;) kompetentna kadra świadczy o hotelu.

Klient raz zrażony nie zadzwoni poraz drugi, zapamiętaj to ;)





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych