Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Problem z szybkością łącza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciek654

Maciek654

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 15 marzec 2018 - 17:30:10

Kupiłem w upc internet 120mb niestety jak badam jakość połączenia notorycznie jest ona zaniżona. Czym to może być spowodowane? Czy mogą oszukiwać mnie na usłudze? Płace w końcu za 120mb

20181098423.png[/URL]

 



#2 Bezlitosny

Bezlitosny

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 350 postów

Napisano 16 marzec 2018 - 06:09:48

Sprawdź tu: http://www.speedtest.pl/



#3 janusz890

janusz890

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 09:47:47

zadzwon na infolinie



#4 Balia

Balia

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 03 grudzień 2018 - 14:13:26

My używamy w firmie internetu od Extel https://extel.pl od kilku miesięcy i jesteśmy bardzo zadowoleni. Żadnego problemu, a wcześniej testowaliśmy różne firmy i też różnie bywało:)



#5 serafin88

serafin88

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 05 grudzień 2018 - 14:29:51

A może masz jakieś wirusy na kompie i przez to masz spowolniony internet. Przeskanuj sobie kompa jakimś solidnym antywirusem i sprawdź, ja miałem podobną sytuację, jak korzystałem z takiego bezpłatnego programu antywirusowego. Nic kompletnie nie wykrywał, pokazywał, że na komputerze nie ma wirusów a system zamulał... Postanowiłem wtedy kupić Kasperskiego, który usunął wszystkie wirusy i teraz jest elegancko https://www.kaspersky.pl/ Kaspersky od razu blokuje niepewne strony i automatycznie skanuje kompa co parę dni.


Użytkownik serafin88 edytował ten post 05 grudzień 2018 - 14:33:02





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych