Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Prezent dla babci

135 odpowiedzi w tym temacie

#1 aldo3434

aldo3434

Znajomy

• Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPip
  • 36 postów

Napisano 01 październik 2014 - 15:29:03

Szukam prezentu dla naszej babci, która za 2 tygodnie skończy 76 lat. Wiem, że chciałaby zegar (mówiła mi o tym). Wpadł mi w oko coś takiego ................... Kompletnie nie znam się na takich rzeczac. Nie wiem czy trąci kiczem, czy rzeczywiście jest ok. Mnie się podoba, pozostałym zrzucającym się na prezent też. Co o tym sądzicie?

#2 missfox

missfox

Nowy

• Pip
  • 11 postów

Napisano 09 październik 2014 - 19:17:49

zaskocz babcie i wydrukuj jej jakis fajny, nowoczesny plakat na sciane

tu znajdziesz mnostwo inspiracji:

http://print24.com/b...ing-creativity/

#3 judyta1989

judyta1989

Nowy

• Pip
  • 15 postów

Napisano 26 październik 2014 - 17:50:28

Może przejrzyj strony przeznaczone dla osób starszych w poszukiwaniu inspiracji? Przykładowo http://klubseniora.pl/. Ale jeśli Twoja babcia chce zegar i nikt inny nie uprzedzi Cię z tym pomysłem, to czemu nie  :)

#4 Monikaa

Monikaa

Nowy

• Pip
  • 15 postów

Napisano 23 listopad 2014 - 14:14:10

wczoraj robiłam zakupy na świąteczne prezenty i weszłam na księgarnie matras - internetowa, mają teraz promocje i kupiłam dla każdego członka rodziny książkę również dal babci :) uwielba czytać biografię więc kupiłam jej biografię krzysztofa kowalewskiego i książkę pierony o mowie górnego śląska :) 

#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 listopad 2014 - 14:16:22

Twoja babcia ma członka? :P

#6 panjacek1985

panjacek1985

Znajomy

• PipPip
  • 38 postów

Napisano 04 grudzień 2014 - 00:52:13

Matras - fajna księgarnia. O i o tej książce o śląsku też słyszałem i nawet brałem udzial w konkursie wyborczej. Dzieki za przyponienie :)

#7 Biton

Biton

Bywalec

• PipPipPip
  • 61 postów

Napisano 15 grudzień 2014 - 18:32:37