Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

praca

21 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~~Studentka~~

~~Studentka~~
  • Goście

Napisano 01 marzec 2010 - 11:25:19

Ludzie co się dzieje z pracodawcami .Jestem studentką w Lęborskiej filii WSAiB i od 3 miesięcy nie mogę znaleźć pracy bo odrzucają mnie za to ,że się uczę albo jestem kobietą czy nie mam doświadczenia . Jak jako studentka mam zdobyć doświadczenie skoro nikt mnie nie chce zatrudnić lub po pewnym czasie zwalnia za to, że wolę iść w weekend do szkoły niż przyjść do pracy. Skoro płacę i na wstępie mówię ,że ukończenie szkoły jest dla mnie priorytetem to dlaczego potem zwalniają za to . Jak młodzi ludzie mają nie uciekać za granicę skoro tak z nami postępują. To jest żałosne. :angry: W każdym większym mieście aż proszą się o studentów a w Lęborku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#2 ~swój chłop~

~swój chłop~
  • Goście

Napisano 01 marzec 2010 - 11:51:45

Dlatego zamiast 5 lat studiować wolałem podjąć pracę i zamienić to na 5 lat doświadczenia udokumentowanego świadectwem pracy. Niestety pracodawca potrzebuje pracownika z doświadczeniem a nie niedouczonego durnia po wyższej szkole.

#3 ~Mike~

~Mike~
  • Goście

Napisano 01 marzec 2010 - 12:53:45

Co to w ogóle za szkoła jest. Naprawdę renomowana. Co ty się dopiero obudziłaś jaka jest sytuacja w Lęborku, że młodzi stąd wyjeżdżają za granicę lub szukają szczęścia w większych miastach. Takie miasto, takie życie. Poza administracją publiczną, paroma firmami i bankami tu nie ma żadnych innych możliwości. To szybka jesteś.

#4 ~~Studentka~~

~~Studentka~~
  • Goście

Napisano 01 marzec 2010 - 13:45:43