Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Poprawa osiągów na siłowni

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Romanis

Romanis

Nowy

• Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 18 grudzień 2019 - 13:17:14

Ostatnio kolega mówił mi na siłowni, że sięgnął po peptydy i cały trening idzie mu znacznie lepiej i tak się teraz zastanawiam czy warto się zdecydować i ewentualnie na jakie efekty będzie można liczyć. Czy ktoś się z tym spotkał i może się ewentualnie wypowiedzieć czy warto, albo gdzie kupić?

#2 Norine

Norine

Nowy

• Pip
  • 17 postów

Napisano 20 grudzień 2019 - 01:18:31

Czy to są sterydy? Przepraszam, ale nie znam się na tym kompletnie. 

#3 robertkrajcarz

robertkrajcarz

Znajomy

• PipPip
  • 24 postów

Napisano 23 grudzień 2019 - 10:28:02

Zdecydowanie najlepszy obecnie sklep to https://peptydy.net.pl/ Nie dość, że różnych peptydów jest tam w ofercie sporo, to można się również dowiedzieć o nich wiele, ponieważ każdy produkt jest tam dokładnie opisany, pojawiają się ważne dla niego informacje, opisane jest działanie. Pod tym kątem rzeczywiście można liczyć na to, że kupi się produkt dobry jakościowo.

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 26 grudzień 2019 - 22:28:41

Od założenia Legionu Chrystusa 78 lat temu 33 księży molestowało 175 dzieci. Twórcą Legionu był ks. Marciel Maciel Degollado, znany z molestowania seksualnego ministrantów oraz dzieci uczęszczających do szkół i przedszkoli prowadzonych przez księży. 
Pedofil Degollado przeżył swoje życie w grzechu, krzywdząc innych i nie poniósł żadnych konsekwencji. 
Był współpracownikiem i zaufanym człowiekiem... Jana Pawła II. 

#5 mastii

mastii

Znajomy

• PipPip
  • 48 postów

Napisano 10 styczeń 2020 - 10:12:56