Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Polska krajem nie dla wędkarzy... Urząd Morski szuka kasy

UM Urząd Morski wędkarstwo port opłata podwyżka PZW wędkarz bałtyk

15 odpowiedzi w tym temacie

#1 newsky

newsky

Nowy

• Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 05 marzec 2015 - 16:43:53

Po raz kolejny wielki popis "państwa w państwie". Jestem początkującym wędkarzem, nie jadam i nie zabieram ryb. Czerpię przyjemność z samego spędzania czasu na łonie natury. Od dwóch lat opłacam Polskiemu Związkowi Złodziejskiemu , przepraszam, Wędkarskiemu 250 zł za stanie z wędką nad wodą (tylko w słupskim okręgu), bo ryb w Polsce za dużo nie uraczysz. Nie będę komentował tego związku, bo każdy go zna. Z racji tego iż mieszkam w Ustce robię kolejna opłatę 49 zł na port i morze (tam też nie ma ryb). Tyle można ździerżyć. Nie wliczam innych dodatkowych opłat po za granicami okręgu słupskiego np. kanał w Rowach (Złodziejski Park Narodowy) i wiele innych. Ale informacja z poniższego linku a później rzeczywistość z drugiego linku doprowadziła mnie do utraty przytomności!

http://www.money.pl/...,0,1723775.html

http://oirmslupsk.mojbip.pl/?pid=64

Podwyżka Urzędu Morskiego z 49zł na 189zł!!! I pytam: gdzie rozum zimą po pasiece lata?! Szwedzi na Bałtyku nie płacą, Ruskie też , Niemcy, Duńczycy tak samo. A ja stoję jak ten idiota cały dzień w tym porcie i czekam na ta jedną rybę! O jakim zarybianiu jest mowa, czy ktoś to widział kiedyś? Ktoś z UM się obudził że ma manko w kasie?!

Oj jak bardzo jesteśmy głupim narodem... Wstyd..

Idę szukać amelinium, potrzebuję tysiaka na pozwolenia...

Użytkownik newsky edytował ten post 05 marzec 2015 - 17:46:41

#2 ~ustczanin~

~ustczanin~
  • Goście

Napisano 05 marzec 2015 - 20:27:23