Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Polomarket


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
420 odpowiedzi w tym temacie

#41 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 06 maj 2011 - 21:57:53

Panie które przedstawiają się jako byle pracownice Polo - ma do was pytanie. Skoro jesteście takie mądre, znacie się na systemie hitlerowskich obozów pracy(piszecie jakbyście w Auschwitz były)znacie się na Kodeksie pracy, macie wyśmienity zmysł obserwacji- po jaka cholerę zatrudniałyście się w tym sklepie?? a drugie pytanie dlaczego was z Polo zwolniono?? Może przez te 8 godzin zamiast pracować zajmowałyście się paleniem papierosków, obgadywaniem koleżanek, pozorowaniem pracy- bezcelowym bieganiem po sklepie i chowaniem się za półkami. I nic dziwnego ze musicie nadgodziny robić. A do tej pani co ma 3 dzieci i tak narzeka. Zawsze można się zwolnic albo nie trzeba było tyle rodzić a poza tym co to obchodzi pracodawce ile pani ma dzieci i jaka ma pani sytuacja rodzinna. Pani jest od pracowania.
Wdzie ze te Panie teraz na bezro nie maja co robić to na forum szkalują byłego pracodawce.

Żenada to jest drogie Panie.



To pewnie pisała mądra pani,niby kierowniczka ze Szczecinka,niech wyp...dala tam skąd przyjechała.

#42 ~Anna~

~Anna~
  • Goście

Napisano 08 maj 2011 - 15:46:48

Rozumiem, ale to nie zależy od samych pracowników tylko od organizacji pracy i kierownictwa, które to całą pracę rozdziela.

#43 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 maj 2011 - 10:47:46

jednak ktos to czasem czyta.
Z tego co widze to zrobili zakaz palenia w czasie pracy,którego się trzymali pierwsze dwa dni,teraz dalej chodzą palic kiedy im sie chce,tyle że za drzwi sie chowają zeby ich kamera nie widziała.cyrk na kółkach... :D :P :P :P

#44 ~Luiza~

~Luiza~
  • Goście

Napisano 22 maj 2011 - 01:07:17

Witajcie.Jestem pracownica jednego z POLO.To prawda ze polo to oboz pracy.Robia z ludzmi co im sie tylko podoba.Jezeli chodzi o ceny to sprawa wyglada tak: pani Kowalska zatrudniona jako sprzedawca ma pod opieka np regal na ktorym znajduje sie kawa,herbata i slodycze.zaczynajac prace o siodmej musi zrobic zamowienie na ten ze regal,sprawdzic ceny,biegac na kase co 2 min no i oczywiscie dolozyc towar ktorego mu brakuje i ktory musi wykopac z samego spodu palety bo wyzej sa np slodycze.ma na to wszystko 8 godzin przez ktore dostanie opier...ol 15 razy i wtplaty 980 zl bo przeciez trzeba splacac manko ktore wynosi np 20 tysiecy zl.pracowac musi bo np ma troje dzieci(tak jak ja),bo nie ma innego wyjscia :( Zastepca kierownika zostaje magazynier ktory nie mial nigdy wczesniej do czynienia z kasa fiskalna i nie daj boze na jego zmianie kasa sie zablokuje,wtedy nikt nie wie co zrobic.pracownik jest nowy,a kierownik sie nie zna-szok!!!!!! To ze ceny sie nie zgadzaja bardzo czesto to fakt.Powiedzmy ze pani Kowalsak sprawdzila wszystkie ceny,usiadla na kase zeby obsluzyc klientow a tu niespodzianaka,cena kawy w 3 sekudy zmienila sie o 10 gr,herbaty o 5 gr i tak dalej.ktos w centrali klika w komputerze i zmienia ( wydaje mi sie ze robia to specjalnie,ludzie mysla ze tansze,biora a pozniej sie okazuje ze wcale nie kosztowalo tyle ile bylo napisane) ale Kowalsaka sie cieszy bo juz skonczyla sie jej zmiana i ucieka do domu.przychodzi na drugi dzien i znowu to samo,zamowienie,ceny,towar,kasa.Uwiezcie mi ze praca w tym sklepie to masakra i nie mozna wina obarczac sprzedawcow bo oni naprawde dwoja sie i troja za gowniane pieniadze i nikt nie docenia tego co robia,ani klienci ani pracodawcy :((



#45 ~Wile~

~Wile~
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2011 - 22:39:28

Chciałabym podzielic sie z wami kilkoma uwagami na temat naszego polomarketu.pewnie nie jedno z was zostało tam oszukane na kasie lub jest niezadowolone z obsługi.w kolejce trzeba czasami za długo stac,jest tam tyle pracowników a nie ma komu "usiąśc na kasie" bo trzeba popalic papieroska albo towar rozkładac jakby to nie mogło poczekac ta chwile,kolejka by sie zmniejszyła i możnaby wtedy dalej zając sie ściemnianiem przy półkach.
A wspomonając o pieniądzach,to ile razy byłam już świedkiem lub przekonałam się na własnej skórze,że ceny podane na półkach nie zgadzają sie z cenami na paragonie?może i są to drobne różnice ale chodzi tu wkońcu o klientów,moim zdaniem jest to okradanie ludzi w biały dzień,bo komuś sie nie chce sprawdzic zgodności cen.
Myślę ze powinno sie coś z tym zrobic,i nie mam tu na mysli zbiorowych zwolnień bo nie na tym rzecz polega,ale pracownicy mogliby sie bardziej przykładac,bo w ten sposób sklep traci klientów.



#46 ~Wile~

~Wile~
  • Goście

Napisano 12 czerwiec 2011 - 22:49:43

Droga Lolko!
W odpoweidzi na Twój post chciałabym ci pogratulować braku taktu i kultury osobistej.Nie wiem czym się zajmujesz i czy kalasz się jakakolwiek pracą ale Twoja wypowiedż świadczy o kompletnym braku wiedzy o charakterze pracy w Polo.Piszesz,że jest tyle pracowników a nie ma komu usiąść na kasie... porażka!One naprawdę mają co robić - jednocześnie muszą siadać na kasie,rozpakowywać palety,wykłądać towar na półki,zajmować się warzywniakiem,przygotowywać gazetki... nawet nie masz pojęcia ile one muszą się nabiegać!A Ty widzisz tylko to,że musisz postać 15 minut w kolejce.One pracują po 9-12 godzin często bez przerwy na śniadanie bo muszą obsługiwać klientów takich ja Ty,którzy mają gdzieś pracę innych.Jakby dziewczyny nie wykładały towarów na półki,tylko siedziały na kasie i czekały aż ktoś podejdzie to byś biadoliła,że jest pusto na tych półkach... Uważam,że jesteś osobą,która była,jest i będzie niazadowolana ze wszystkiego oraz osobą,która patrzy tylko na swój czubek nosa i nie potrafi zrozumieć innych.Ja osobiście znam te dziewczyny i wiem jak ciężko się im pracuje.Jak myślisz,dlaczego tak często zmiania się tam obsługa?Bo one tego nie wytrzymują.Latają cały dzień bo muszą,bo klient nasz pan,a klient i tak jest niezadowolony,takie coś może zniechęcić do wszystkiego.

#47 ~Kilentka~

~Kilentka~
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2011 - 08:17:02

A ja uważam, że Lolka ma rację... bo i ja nieraz byłam świadkiem tego co napisała

#48 ~wlodi24~

~wlodi24~
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2011 - 07:47:45

Droga Lolko!
W odpoweidzi na Twój post chciałabym ci pogratulować braku taktu i kultury osobistej.Nie wiem czym się zajmujesz i czy kalasz się jakakolwiek pracą ale Twoja wypowiedż świadczy o kompletnym braku wiedzy o charakterze pracy w Polo.Piszesz,że jest tyle pracowników a nie ma komu usiąść na kasie... porażka!One naprawdę mają co robić - jednocześnie muszą siadać na kasie,rozpakowywać palety,wykłądać towar na półki,zajmować się warzywniakiem,przygotowywać gazetki... nawet nie masz pojęcia ile one muszą się nabiegać!A Ty widzisz tylko to,że musisz postać 15 minut w kolejce.One pracują po 9-12 godzin często bez przerwy na śniadanie bo muszą obsługiwać klientów takich ja Ty,którzy mają gdzieś pracę innych.Jakby dziewczyny nie wykładały towarów na półki,tylko siedziały na kasie i czekały aż ktoś podejdzie to byś biadoliła,że jest pusto na tych półkach... Uważam,że jesteś osobą,która była,jest i będzie niazadowolana ze wszystkiego oraz osobą,która patrzy tylko na swój czubek nosa i nie potrafi zrozumieć innych.Ja osobiście znam te dziewczyny i wiem jak ciężko się im pracuje.Jak myślisz,dlaczego tak często zmiania się tam obsługa?Bo one tego nie wytrzymują.Latają cały dzień bo muszą,bo klient nasz pan,a klient i tak jest niezadowolony,takie coś może zniechęcić do wszystkiego.

powiedz mi tylko czemu w biedronce w takim razie nie ma takiego problemu, a jestem przekonany że ma znacznie więcej klientów niż polo. Ja wiem, że to nie wina pracownic, a raczej tej osoby która zarządza tym sklepem. Wracając do stania w kolejkach w polo, całkiem niedawno własnie podczas pełnego wrażeń i atrakcji stania w kolejce, los uśmiechnął się do mnie podwójnie, nie dość że otworzyli drugą kasę to jeszcze byłem pierwszy przy niej. Pani sprawnie towar skasowała i co się okazało nie ma wydać reszty. Pytam po cholerę otwierać kasę gdzie nie ma pieniędzy na wydawanie reszty . Nie wiem czy to niekompetencja pracownicy czy kierownika który ją tam wysłał. Gratuluje organizacji.

#49 ~wlodi24~

~wlodi24~
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2011 - 18:40:36

Polomarket to obóz pracy. Ale pracownicy tez nie są bez winy. Własnie wróciłam z tego nieszczęsnego sklepu kupiłam miedzy innymi schab i skrzydełka a na paragonie miałam dwa razy schab. Pomyłka??? Być może. Zamierzona czy nie??? Tylko dlaczego zawsze na niekorzyść klienta??? Nie myli się tylko ten co nic nie robi, wszystko można skorygować i przeprosić klienta. Można, ale jak zna się słowo PRZEPRASZAM, ta Pani z pewnością nie zna takiego słowa.
Nasuwa mi się wniosek, że to nie była pomyłka!!!

#50 ~ja~

~ja~
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2011 - 19:30:27

Polomarket to obóz pracy. Ale pracownicy tez nie są bez winy. Własnie wróciłam z tego nieszczęsnego sklepu kupiłam miedzy innymi schab i skrzydełka a na paragonie miałam dwa razy schab. Pomyłka??? Być może. Zamierzona czy nie??? Tylko dlaczego zawsze na niekorzyść klienta??? Nie myli się tylko ten co nic nie robi, wszystko można skorygować i przeprosić klienta. Można, ale jak zna się słowo PRZEPRASZAM, ta Pani z pewnością nie zna takiego słowa.
Nasuwa mi się wniosek, że to nie była pomyłka!!!

wlodi24 jak masz problem w polo to po jaki *** tam łazisz????? w biedronce nie mogłeś tego kupić?
piprzysz jak potłuczony. jakbyś miał trochę rozumu to wiedziałbyś że nie od pracownic to jest zależne. sama byłam świadkiem jak brakowało drobnych a zmianowy powiedział kasjerce .....PROŚ OD LUDZI.... w tym wypadku kto jest winny ??
wszyscy narzekacie ale tam łazicie. jak mi nie pasuje sklep to tam nie ide i kropka

#51 ~wlodi24~

~wlodi24~
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2011 - 22:41:36

nie narzekam ale mogli to przemyśleć czy co powiedz mi po co otwierać kasę jak nie ma się czym wydawać a chodzę tu i tu co do sklepów to widze

#52 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 czerwiec 2011 - 18:39:24

Polomarket to obóz pracy. Ale pracownicy tez nie są bez winy. Własnie wróciłam z tego nieszczęsnego sklepu kupiłam miedzy innymi schab i skrzydełka a na paragonie miałam dwa razy schab. Pomyłka??? Być może. Zamierzona czy nie??? Tylko dlaczego zawsze na niekorzyść klienta??? Nie myli się tylko ten co nic nie robi, wszystko można skorygować i przeprosić klienta. Można, ale jak zna się słowo PRZEPRASZAM, ta Pani z pewnością nie zna takiego słowa.
Nasuwa mi się wniosek, że to nie była pomyłka!!!



HAHAHA.wlodi24,niezła ksywka,wkońcu wiem ktoś ty,i ani ty wlodi ani 24,hehe,a może się pani szanowna podszywa pod kogoś innego?pani szanowna wygodnisia,widziałem to o czym piszesz,i nie miej pretensji do kasjerki,skoro tobie sie nie chciało zakupków wyciągnąc z woreczka,one nie sa od wypakowywania namolnym klientom zakupów,jak już to robią to z czystej uprzejmości,a ty na nią nie zasługujesz!!!i popieram jak wyżej,jak ci ten sklep i ta obsługa nie pasuje to po jaką cholere tam chodzisz???? B)

#53 ~wlodi24~

~wlodi24~
  • Goście

Napisano 15 czerwiec 2011 - 21:29:58

HAHAHA.wlodi24,niezła ksywka,wkońcu wiem ktoś ty,i ani ty wlodi ani 24,hehe,a może się pani szanowna podszywa pod kogoś innego?pani szanowna wygodnisia,widziałem to o czym piszesz,i nie miej pretensji do kasjerki,skoro tobie sie nie chciało zakupków wyciągnąc z woreczka,one nie sa od wypakowywania namolnym klientom zakupów,jak już to robią to z czystej uprzejmości,a ty na nią nie zasługujesz!!!i popieram jak wyżej,jak ci ten sklep i ta obsługa nie pasuje to po jaką cholere tam chodzisz???? B)

ja nie pani hehe

#54 ~wlodi24~

~wlodi24~
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2011 - 04:16:00

poza tym błędy są po to żeby je wytykać a następnie eliminować aby dążyć do doskonałości, więc zamiast z pokorą przyjąć uwagę i postarać się aby się nie powtórzyła to się spina jakiś ideał z głową w chmurach o fotel się boisz że ktoś przeczyta kiedyś i cię pociśnie marna kierowniczyno

Użytkownik wlodi24 edytował ten post 16 czerwiec 2011 - 04:19:29


#55 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2011 - 19:49:13

"Własnie wróciłam z tego nieszczęsnego sklepu kupiłam miedzy innymi schab i skrzydełka a na paragonie miałam dwa razy schab."

Masz zaburzenia osobowości skoro twierdzisz że nie jesteś kobietą.A może sama nie wiesz kim jesteś?
To można leczyc, chociarz może w twoim wieku już na to za późno.

#56 ~??~

~??~
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2011 - 20:02:55

powiedz mi tylko czemu w biedronce w takim razie nie ma takiego problemu, a jestem przekonany że ma znacznie więcej klientów niż polo. Ja wiem, że to nie wina pracownic, a raczej tej osoby która zarządza tym sklepem. Wracając do stania w kolejkach w polo, całkiem niedawno własnie podczas pełnego wrażeń i atrakcji stania w kolejce, los uśmiechnął się do mnie podwójnie, nie dość że otworzyli drugą kasę to jeszcze byłem pierwszy przy niej. Pani sprawnie towar skasowała i co się okazało nie ma wydać reszty. Pytam po cholerę otwierać kasę gdzie nie ma pieniędzy na wydawanie reszty . Nie wiem czy to niekompetencja pracownicy czy kierownika który ją tam wysłał. Gratuluje organizacji.

Wlodi, to w końcu ty jesteś on czy ona??????!!!!!!! Czy może jesteś zmiennopłciowa??????!!!!!!!!!Pomimo tego że masz racje, to jest podejrzane,....

#57 ~Piotrn~

~Piotrn~
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2011 - 20:13:46

Wlodi, to w końcu ty jesteś on czy ona??????!!!!!!! Czy może jesteś zmiennopłciowa??????!!!!!!!!!Pomimo tego że masz racje, to jest podejrzane,....

....,jeśli na forum zmienia płeć, to wiedz że coś się dzieje,..

#58 ~wlodi24~

~wlodi24~
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2011 - 21:16:25

on tylko i wyłącznie reszta to pomówienia

#59 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 czerwiec 2011 - 20:36:14

on tylko i wyłącznie reszta to pomówienia



Z twojej wypowiedzi wnioskuje więc,że nie wiesz co piszesz,jestes niewiarygodny... :(

#60 ~wlodi24~

~wlodi24~
  • Goście

Napisano 17 czerwiec 2011 - 21:08:20

Z twojej wypowiedzi wnioskuje więc,że nie wiesz co piszesz,jestes niewiarygodny... :(

źle wnioskujesz




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych