Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

POLO MARKET w Ustce- opinie


120 odpowiedzi w tym temacie

#41 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 01 luty 2011 - 23:21:11

takiego bydla jak w ustce nie ma nigdzie ludzie mmysla ze sa kims dlatego ze przewaznie maja niska samoocene i tym probuja sie podbydowac krzyczac na ekspedientki porazka.dla mnie ci co tak krzycza to sa najgorsze chamy ktorzy powinni jesc z chlewika razem ze swiniami hahaah

#42 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 kwiecień 2011 - 22:27:39

Jestem stałą klientką Polo , te brednie , które wypisał mój poprzednik nijak mają się z tym co ja widzę w Polo na codzień uważam że obsługa w Polo jest OK , jeżeli komuś się nie podoba to ma prawo wyboru i możne wybrać sobie inny sklep a nie zatruwać życie ludzi którzy ciężko pracują . A co do kierowniczki sklepu to uważam że to jest odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku , ponieważ kierować tak dużym mokietem nie każdy by umiał . Uważam ze życie prywatne pracowników Polo jak i kierowniczki to jest każdego prywatna sprawa i taki DUPEK nie powinien nikogo krytykować , wiec spójrz na siebie czy ty jesteś w porządku i zadaj sobie pytanie jakim prawem oczerniasz innych ludzi . Uważam że jesteś tchórzem pisząc takie oszczerstwa na forum a nie powiesz tego w oczy . A tak wogole weś się za pracę bo chyba masz za dużo czasu że zajmujesz się życiem innych ludzi nierobie !!!!!!!!!!!!!!!!!

#43 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 kwiecień 2011 - 23:35:47

Znam kierowniczkę Polo Market i uważam że jest dobrą , wrażliwą osobą , i uważam że ma w pełni kwalifikacje i umiejętności do zarządzania takim marketem jak polo . To co robi poza pracą to uważam że to jest tylko i tylko danej osoby sprawa co robi w życiu prywatnym i swoim wolnym czasem i nic komu do tego . Żyjemy w wolnym kraju i to co komu się podoba to jest każdego indywidualna sprawa , każdy niech pilnuje swoich spraw , a nie zajmuje się życiem innych .
Uważam że ta osoba co zajmuje się życiem innych osób , swoje życie ma bardzo nudne i szare i dlatego zatruwa oszczerstwami życie innych ludzi .A tak na marginesie jestem pracownikiem Polo i dlatego twierdze że kierownicza jest człowiekiem jak KAŻDY Z NAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#44 ~monica~

~monica~
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2011 - 07:46:14

Jestem stałą klientką Polo , te brednie , które wypisał mój poprzednik nijak mają się z tym co ja widzę w Polo na codzień uważam że obsługa w Polo jest OK , jeżeli komuś się nie podoba to ma prawo wyboru i możne wybrać sobie inny sklep a nie zatruwać życie ludzi którzy ciężko pracują . A co do kierowniczki sklepu to uważam że to jest odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku , ponieważ kierować tak dużym mokietem nie każdy by umiał . Uważam ze życie prywatne pracowników Polo jak i kierowniczki to jest każdego prywatna sprawa i taki DUPEK nie powinien nikogo krytykować , wiec spójrz na siebie czy ty jesteś w porządku i zadaj sobie pytanie jakim prawem oczerniasz innych ludzi . Uważam że jesteś tchórzem pisząc takie oszczerstwa na forum a nie powiesz tego w oczy . A tak wogole weś się za pracę bo chyba masz za dużo czasu że zajmujesz się życiem innych ludzi nierobie !!!!!!!!!!!!!!!!!


jestem za..swietna wypowiedz:)

#45 ~ja czyli zadowolony klient~

~ja czyli zadowolony klient~
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2011 - 16:47:17

mysle ze tematem nie byla kierowniczka a sklep!!! co to za pojeb wymysla jakies sensacje??jak ma taka buja wyobraznie to niech ksiazke napisze a nie wymysla zlosliwe bzdury bo byc moze zostal(a) zwolniona z pracy...polska to prawdziwe szambo,jacy ludzie taki kraj i odwrotnie...szlag mnie trafia jak tacy idioci oczerniaja innych,spojrz w lustro i odpowiedz czy jest ci dobrze z samym soba?plotki,ploteczki...pokarm dla hien..

(odnosze sie do tematu) podoba mi sie sklep jak i obsluga,skora ja jestem mila dla obsugi to to dziala w dwie strony..wedlinki zawsze swieze i odpowiednio doradzone:)duzy wybor asortymentu,swietna lokalizacja.ceny jak ceny...dazylismy do uni to teraz wyrownujemy,to nie wina sklepu..taka jest kolej rzeczy..jeszcze troche i bedziemy mieli euro,wiec tego chcielismy..wszystko sie z czasem ustabilizuje.bravo dla POLO MARKETU..a ludzie jak to ludzie...a ze za male,a ze za duze a ze niewiadomo dlaczego..wszystkim sie nie dogodzi,jest pis(niestety) i jest po..

#46 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 kwiecień 2011 - 17:20:54

mysle ze tematem nie byla kierowniczka a sklep!!! co to za pojeb wymysla jakies sensacje??jak ma taka buja wyobraznie to niech ksiazke napisze a nie wymysla zlosliwe bzdury bo byc moze zostal(a) zwolniona z pracy...polska to prawdziwe szambo,jacy ludzie taki kraj i odwrotnie...szlag mnie trafia jak tacy idioci oczerniaja innych,spojrz w lustro i odpowiedz czy jest ci dobrze z samym soba?plotki,ploteczki...pokarm dla hien..

(odnosze sie do tematu) podoba mi sie sklep jak i obsluga,skora ja jestem mila dla obsugi to to dziala w dwie strony..wedlinki zawsze swieze i odpowiednio doradzone:)duzy wybor asortymentu,swietna lokalizacja.ceny jak ceny...dazylismy do uni to teraz wyrownujemy,to nie wina sklepu..taka jest kolej rzeczy..jeszcze troche i bedziemy mieli euro,wiec tego chcielismy..wszystko sie z czasem ustabilizuje.bravo dla POLO MARKETU..a ludzie jak to ludzie...a ze za male,a ze za duze a ze niewiadomo dlaczego..wszystkim sie nie dogodzi,jest pis(niestety) i jest po..

Jestem też zadowoloną klientką

#47 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2011 - 00:11:48

A już myślałam że jestem sama , ale widzę że jest jeszcze wielu zadowolonych klientów z Polo Market , ponieważ ten sklep podoba mi się bardzo , ą kierownictwo i reszta załogi jest na poziomie .

#48 ~ikkkka~

~ikkkka~
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2011 - 20:16:01

Polo - omijam szerokim łukiem, czasem wchodzę do kiosku z gazetami bo jest dobrze zaopatrzony. Pamiętam wystałam się kiedyś w kolejce przy stoisku monopolowym by zapłacić za dwie rzeczy,które wtedy kupowałam bo kas nikt nie obsługiwał. Dodam, że zdarzyło się to parokrotnie. Klienci stojący za mną też nie szczędzili krytycznych uwag. W Biedronce np., gdy gromadzi się tłum przy kasie, niemal natychmiast maleje, gdyż obsługująca pani dzwoni po koleżankę, a ta szybciutko przychodzi. Zdecydowanie wolę Biedronkę.
Chciałam też zauważyć, że zdarzało mi się kupić w Polo dziwnie kwaskowate mięso gulaszowe...Wybieram Biedronkę!

#49 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2011 - 20:32:28

Zdecydowanie wolę Polo ,chociaż by dlatego że wolę dorabiać polski kapitał . Ci co tak bardzo chwalą Biedronkę to nie wiedzą co to jest patriotyzm . Tak jak Polak pluje w swoje gniazdo , to żaden obcokrajowiec nie potrafi . Nie ma co się dziwić szlachtę wybili nam na wojnie , więdz się nie dziwię , ze ludzie są malo rozumni . Polaku jeden z drugim zacznij doszczegać to co POLSKIE .

#50 ~ikkkka~

~ikkkka~
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2011 - 20:37:47

Zdecydowanie wolę Polo ,chociaż by dlatego że wolę dorabiać polski kapitał . Ci co tak bardzo chwalą Biedronkę to nie wiedzą co to jest patriotyzm . Tak jak Polak pluje w swoje gniazdo , to żaden obcokrajowiec nie potrafi . Nie ma co się dziwić szlachtę wybili nam na wojnie , więdz się nie dziwię , ze ludzie są malo rozumni . Polaku jeden z drugim zacznij doszczegać to co POLSKIE .


Człowieku gadasz głupoty, wspieram polską gospodarkę i jestem patriotką ale gdyby Polo było rzeczywiście dobrym marketem robiłabym tam zakupy (i z patriotyzmem nie ma to nic wspólnego). Skoro ty jesteś Polakiem, to najpierw popracuj nad ortografią i udowodnij, że umiesz pisać po polsku...

#51 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 kwiecień 2011 - 19:30:55

Pisać to ja umiem i zacząłem pisać zapewne wcześniej niż pani , więc proszę mi nie wyjeżdżać z ortografią , ponieważ gdyby panią sprawdzić - jak by to wypadło ??. Czy jest patriotą to tez duży znak zapytania .

#52 ~Smerf Maruda~

~Smerf Maruda~
  • Goście

Napisano 25 kwiecień 2011 - 22:13:51

O co te mecyje, Polo Market tak jak jak fontanna,
już się zapada.

Dołączona grafika

#53 ~czacza~

~czacza~
  • Goście

Napisano 25 kwiecień 2011 - 23:06:58

Jak to dobrze, że mam wybór i mogę robić zakupy tam, gdzie chcę. A jakoś nie mam ochoty w Polo...I nie piszcie mi tu o patriotyzmie bo przy zakupach to względy ekonomiczne się liczą oraz jakość i fachowa, szybka obsługa. Z tą "szybkością" obsługi i jakością niektórych produktów Polomarket przegrywa z innymi dyskontami i to jest fakt. Sam doświadczyłem "ślimaczej" kolejki (jak pisze ikkka)bo w kasach nie było ani jednej p. kasjerki ( a była sobota ok. godz. 11.30, czyli szczyt "zakupowego szaleństwa"), jedna pani w dziale mięsnym obsługiwała, a dwie pozostałe, odwrócone tyłem śmiały się i wycierały ladę nie zwracając uwagi na rosnącą kolejkę. Myślę, że koniecznie trzeba to usprawnić, a nie obrażać się. Wszelkie uwagi mają pomóc i pracownikom i nam klientom - przecież to wspólny interes, prawda?

!Uwagi o orientacji seksualnej pracowników są nie na miejscu i nie powinny nikogo obchodzić bo nie ma to związku z poprawą pracy marketu.

#54 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2011 - 10:10:50

wezcie wszyscy lepiej czepiajcie sie czegos innego a nie tylko sklepow.macie wiele marketow w ustce wiec nikt wam nie kaze chodzic do polo.niemacie innych zajec??

#55 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 28 kwiecień 2011 - 08:02:52

wezcie wszyscy lepiej


"wez" to do ciebie mowia ;)

#56 ~Egzekutor~

~Egzekutor~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 10:57:01

takiego bydla jak w ustce nie ma nigdzie ludzie mmysla ze sa kims dlatego ze przewaznie maja niska samoocene i tym probuja sie podbydowac krzyczac na ekspedientki porazka.dla mnie ci co tak krzycza to sa najgorsze chamy ktorzy powinni jesc z chlewika razem ze swiniami hahaah

Jeśli ktoś ma niską samoocenę to przeważnie się nie odzywa , a co do krzyku to zgadzam się nie należy krzyczeć na ekspedientki w sklepach . to nie ich wina że są takie chamskie :P

#57 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 11:03:36

widze ze te forum to porazka ludzie czy wy naprawde niemacie nic ciekawszego do roboty tylko ublizac ludziom?przewaznie narzekaja ci ktorzy nie znaja sie na handlu i nie wiele moga o tym powiedziec.a moze ktos sie zastanowil dlaczego jest tak malo obslugi w tym sklepie?nie oczywiscie wszyscy mysla ze ekspedientki popijaja kawusie w sklepie gdzie jest monitoring hehehe widac jakie macie obeznanie w handlu:)

#58 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 11:05:31

Jeśli ktoś ma niską samoocenę to przeważnie się nie odzywa , a co do krzyku to zgadzam się nie należy krzyczeć na ekspedientki w sklepach . to nie ich wina że są takie chamskie :P

Czy Ty nie masz piórek?
„No, ale nie dziwota, bo cham nawet jak się przystroi w piórka, zawsze chamem zostanie.”
- Jacek Piekara (z książki Młot na czarownice)

#59 ~bozena chielewska~

~bozena chielewska~
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2011 - 15:15:05

Co uważacie na temat POLO MARKET-u w Ustce?
Chodzi mi o mozliwosci wyboru towaru, ceny, jakośc obsługi itd.
Ja osobiscie uwazam, ze mogliby zatrudnić nieco bardziej atrakcyjne Panie na kasach i stoisku z wędlinami, ale te ładniejsze to chyba mają lepsza prace:-)
Zostalem tam tez 2 razy oszukany- (ale moglo mu przeskoczyc), a raz Pani ktora kasowala nabiła mi 3 razy tę samą rzecz o wartości 24 zl, wiec latwo się zorientowalem odchodząc od kasy , ze coś za duzo...
Czekam na opinie innych:-)



#60 ~Anula~

~Anula~
  • Goście

Napisano 07 maj 2011 - 22:12:29

Cóż a ja mam Polo koło domu i rzadko tam chodzę a nie że słaba obsługa czy coś takiego po prostu gdzie indziej jest taniej.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych