Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

POLO MARKET w Ustce- opinie


120 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~K.K~

~K.K~
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2010 - 15:24:08

Co uważacie na temat POLO MARKET-u w Ustce?
Chodzi mi o mozliwosci wyboru towaru, ceny, jakośc obsługi itd.
Ja osobiscie uwazam, ze mogliby zatrudnić nieco bardziej atrakcyjne Panie na kasach i stoisku z wędlinami, ale te ładniejsze to chyba mają lepsza prace:-)
Zostalem tam tez 2 razy oszukany- (ale moglo mu przeskoczyc), a raz Pani ktora kasowala nabiła mi 3 razy tę samą rzecz o wartości 24 zl, wiec latwo się zorientowalem odchodząc od kasy , ze coś za duzo...
Czekam na opinie innych:-)

#2 ~kacper~

~kacper~
  • Goście

Napisano 01 wrzesień 2010 - 13:49:55

Co uważacie na temat POLO MARKET-u w Ustce?
Chodzi mi o mozliwosci wyboru towaru, ceny, jakośc obsługi itd.
Ja osobiscie uwazam, ze mogliby zatrudnić nieco bardziej atrakcyjne Panie na kasach i stoisku z wędlinami, ale te ładniejsze to chyba mają lepsza prace:-)
Zostalem tam tez 2 razy oszukany- (ale moglo mu przeskoczyc), a raz Pani ktora kasowala nabiła mi 3 razy tę samą rzecz o wartości 24 zl, wiec latwo się zorientowalem odchodząc od kasy , ze coś za duzo...
Czekam na opinie innych:-)



#3 ~klaudynka~

~klaudynka~
  • Goście

Napisano 01 wrzesień 2010 - 13:56:45

Maja tu fajną lokalizację i parking. Dla mnie to ważny argument- nie muszę biegać z reklamówkami przez pół miasta tylko wkładam zakupy do auta.

#4 ~adikk~

~adikk~
  • Goście

Napisano 01 wrzesień 2010 - 14:01:45

Odkąd otworzyli ten sklep, jestem jego stałym klientem. Robiłem wcześniej zakupy w pobliskim sklepie jednakże w POlo jest większy wybór, jest taniej i owoce są zawsze świeże i smaczne

#5 ~dana~

~dana~
  • Goście

Napisano 01 wrzesień 2010 - 19:36:56

Bylam w Ustce w lipcu , bylam tam , robilam zakupy i nie powiem calkie nie zle!!!
Musze powiedziec , ze spotkalam sie z mila obsluga :rolleyes: Mysle , ze sklep jest OK!
A czy oszukuja , nie wiem, bo jakos nie zwracam uwagi na to co kasjerka skanuje a moze jednak warto!musze jednak poczekac do przyszlego lata :rolleyes:

#6 ~etamm~

~etamm~
  • Goście

Napisano 03 wrzesień 2010 - 13:26:48

Oj oszukują - mnie raz zrobili na wedlinach-na tabliczce cena 17 zł na naklejce 24 zł za kg - na moje pytanie dlaczego Pani z dzialu miesnego powiedziala ze promocja skonczyla się wczoraj. W sumie nie powinno mnie to obchodzić - bo to nie moj problem ze ktos nie zmienił ceny na tabliczce - nie mialam sily zeby sie kłócić.

#7 ~ustczanka~

~ustczanka~
  • Goście

Napisano 14 wrzesień 2010 - 08:09:01

Dla mnie w polo jest super lepiej niż u Dawidowicza
Panie na kasach i mięsnym są bardzo uprzejme i miłe, nigdy mi się nie zdarzyło żeby pyskowały czy burkały.
Z tego co widziałam to ludzie sami wyprowadzają ich z równowagi ale jakoś potrafią trzymać nerwy na wodzy......
Pamiętajcie że ludzie pracujący w super czy hipermarketach nie są maszynami oni też mają prawo się pomylić , czy mieć zły dzień. Nie sądzę żeby specjalnie oszukiwali bo i tak z tego co wiem nic nie mają!!!!!!!!!!!!!!
Także nie zrażajcie się ale napewno jest super atmosfera.
Ja mam swoją ulubioną na mięsnym ma teraz krótkie blond włosy zawsze mi doradzi i nie wciska gówna!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam

#8 ~ustrzanka~

~ustrzanka~
  • Goście

Napisano 14 wrzesień 2010 - 15:57:55

Ludzie którzy narzekają na pracowników handlu sami powinni jeden dzień stanąć za ladą , ja pracowałam to wiem jak to wygląda .Wychodzę z założenia że ten się nie myli co nic nie robi , więc nie narzekajcie tylko traktujcie pracowników jak ludzi a nie jak pomiotło . Ja uważam że Polo market w Ustce jest dobrze zaopatrzony i obsługa jest miła !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Nigdy nie zostałam źle obsłużona wręcz przeciwnie ,panie na stoisku mięsnym zawsze są miłe i doradzą .Ogólnie jest super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Ten co narzeka powinien przyjże się swojemu zachowaniu a później krytykować innych .

#9 ~etammmm~

~etammmm~
  • Goście

Napisano 14 wrzesień 2010 - 19:22:45

Nie oszukujmy sie - nie wszyscy pracownicy sa odpowiedzialni za burdel cenowy-no ale ktoś (kierownictwo??) odpowiedzialne za to jest.
Bron boze nie mam nic do Pań pracujacych na miesnym - ale do osoby odpowiedzialnej za zmiane cen promocyjnych w odpowiednim czasie jak najbardziej
Dla mnie to jest zwykle oszustwo i niewywiazywanie sie ze swoich obowiazkow sluzbowych-dobrze radze-sprawdzajcie paragony bo w polo robia ludzi w bambuko

p.s. Bardzo szanuje ludzi pracy-rozumiem ze czlowiek nie jest maszyną ale rozbieznosci pomiedzy tym co na paragonie a ceną na półce zdarzały sie zbyt często-w moim przypadku aż 5-okrotnie!!! No ludzie tak sie nie robi i nawet strasznie zapracowany czlowiek nie jest chyba w stane pomylic sie az tyle razy

#10 ~dorota~

~dorota~
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2010 - 09:22:07

Co uważacie na temat POLO MARKET-u w Ustce?
Chodzi mi o mozliwosci wyboru towaru, ceny, jakośc obsługi itd.
Ja osobiscie uwazam, ze mogliby zatrudnić nieco bardziej atrakcyjne Panie na kasach i stoisku z wędlinami, ale te ładniejsze to chyba mają lepsza prace:-)
Zostalem tam tez 2 razy oszukany- (ale moglo mu przeskoczyc), a raz Pani ktora kasowala nabiła mi 3 razy tę samą rzecz o wartości 24 zl, wiec latwo się zorientowalem odchodząc od kasy , ze coś za duzo...
Czekam na opinie innych:-)

witam sa reklamy t.z.n gazetki i promocje kturych w sklepie nie ma po prostu tłumacza ze towar jeszcze nie dojechał to po co te reklamy nie spotkałam sie w innych marketach z takimi odpowiedziam a tu jest to nagminne poraz kolejny usłyszałam taka odpowiedz kierownika sklepu

#11 ~krzysztof~

~krzysztof~
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2010 - 09:26:12

co sie dzieje u was w sklepie z towarami promocyjnymi połowy niema po co te gazetki jedno oszustwo

#12 ~ustczanka~

~ustczanka~
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2010 - 19:17:45

jesteście powaleni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#13 ~Agnes1751~

~Agnes1751~
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2010 - 20:10:19

HHEHE najlepsza wypowiedz w tym całym temacie, P.s ja jutro przejde sie na ten miesny moze mi tez gówna nie wcisnie. pozdrawiam

#14 ~ela~

~ela~
  • Goście

Napisano 16 wrzesień 2010 - 17:34:40

Mój poprzednik ma racje że za ten bałagan z gazetką winę ponosi kierownictwo , a nie sprzedawcy bo co oni są wini , a i tak cięgi za nie udolne kierownictwo obrywają oni , proponuję pretensje kierujmy prosto do kierownika sklepu może to poskutkuje i problem gazetek i cen będzie rozwiązany , ponieważ personel niższego szczebla nic nie załatwi , a kierownik może ??????????????????????????????????????????????.

#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 17 wrzesień 2010 - 09:14:16

Należy uważać w "Netto" .
Kilkakrotnie musiałam zwracać uwagę w kasie.Raz za wpisanie dwukrotnie towaru do paragonu ,innym razem za nabicie papryki zamiast pomidorów,kolejny raz za źle wydaną resztę.
Czy to są celowe i zmierzone działania,czy brak kwalifikacji.

#16 ~emerytka~

~emerytka~
  • Goście

Napisano 19 wrzesień 2010 - 19:52:46

Nie jest to celowe , tylko pospiech ponieważ kasjer chce jak najszybciej obsługiwać bo do tego zmuszają go ludzie nie zdający sobie sprawy że kasjer ma odczynienia z pieniędzmi ,a to narzekanie w kolejce do kasy irytuje kasjera i to zmusza go do szybkiego działania . Gdyby klienci pracowników handlu traktowali po ludzku a nie jak złodziei i bydło to nie było by nerwów podczas robienia zakupów . Proszę pomyśleć nad swoim zachowaniem podczas robienia zakupów ,że gdy będziemy wobec siebie milsi i uprzejmi to czy robienie zakupów nie będzie przyjemniejsze . ZASTANÓWMY SIĘ WSZYSCY poco sobie nawzajem uprzykrzać życie ?????????

#17 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2010 - 08:39:49

Nie jest to celowe , tylko pospiech ponieważ kasjer chce jak najszybciej obsługiwać bo do tego zmuszają go ludzie nie zdający sobie sprawy że kasjer ma odczynienia z pieniędzmi ,a to narzekanie w kolejce do kasy irytuje kasjera i to zmusza go do szybkiego działania . Gdyby klienci pracowników handlu traktowali po ludzku a nie jak złodziei i bydło to nie było by nerwów podczas robienia zakupów . Proszę pomyśleć nad swoim zachowaniem podczas robienia zakupów ,że gdy będziemy wobec siebie milsi i uprzejmi to czy robienie zakupów nie będzie przyjemniejsze . ZASTANÓWMY SIĘ WSZYSCY poco sobie nawzajem uprzykrzać życie ?????????

Pomyłki przy kasie zdarzały się gdy nie było kolejek,poza sezonem letnim.
Do tej pory to ja byłam uprzejma i ze stoickim spokojem zwracałam uwagę.
Nie zdarzyło się natomiast kasjerce powiedzieć przepraszam-może zakresie dobrych obyczajów powinni przejść szkolenie.

#18 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2010 - 06:48:57

Czy ktoś wie jakie tam są zarobki ,czy mozna liczyć na więcej niz w biedronce czy realu?

#19 ~~~~gość~

~~~~gość~
  • Goście

Napisano 25 wrzesień 2010 - 05:00:36

Ludzie którzy narzekają na pracowników handlu sami powinni jeden dzień stanąć za ladą , ja pracowałam to wiem jak to wygląda .Wychodzę z założenia że ten się nie myli co nic nie robi , więc nie narzekajcie tylko traktujcie pracowników jak ludzi a nie jak pomiotło . Ja uważam że Polo market w Ustce jest dobrze zaopatrzony i obsługa jest miła !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Nigdy nie zostałam źle obsłużona wręcz przeciwnie ,panie na stoisku mięsnym zawsze są miłe i doradzą .Ogólnie jest super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Ten co narzeka powinien przyjże się swojemu zachowaniu a później krytykować innych .


Ma prawo narzekać kobieto bo jest klientem a dziś jakość obsługi tego klienta jest bardzo istotna...
Wszystkie markety powinny być objęte badaniami tajemniczych klientów to wtedy wzięliby się uczciwie do pracy a nie próbowali coś ściemniać...

#20 ~mietek~

~mietek~
  • Goście

Napisano 10 październik 2010 - 22:07:24

no witajcie wszyscy klijęci polo marketu a ile razy stoję w kolejce i koleś kupuje browce oraz jakieś wody kasjerka uprzejmie prosi żeby kupił tą lepszą 0,39gr to on nie on chce 3razy po 0,07gr odchodzi od kasy góra 3kroki i wyklina kasjerkę o wymianę reklamówek ponieważ towar który zakupił wylądował na kafelkach myślcie ludzie co kupujecie



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych