Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


23 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~fircyk~

~fircyk~
  • Goście

Napisano 21 maj 2010 - 21:02:53

Właściciele nowych aut nie powinni jednak żałować na nią pieniędzy, bo z czasem odpłaci się poprawną pracą silnika, której nie gwarantuje w tym przypadku montaż tańszej instalacji.
Bzdety.
instalacja zamula auto silnik ,benzyna to benzyna jaki kop ma benzyniak jaki gaz? auto zostanie zamulone i żegnaj tzra je od nowa docierać ,po za tym strzela uszczelka jakby koło pękało od tego idą przewody wn świece cylindry itp. dalej deb***izm jak widzę CC 0700 a tu instalka-po co??? tico instalka po co? seicento-po co? takie pojemności a głąby inst.zakładają na rowery lub skutery a nie do takich pojemności instalacje zakładać pali to raptem 5l benzynki a ci walą gazówę :lol: biedne dziady po kiego wam samochody?

#2 ~tytus~

~tytus~
  • Goście

Napisano 21 maj 2010 - 21:42:42

Właściciele nowych aut nie powinni jednak żałować na nią pieniędzy, bo z czasem odpłaci się poprawną pracą silnika, której nie gwarantuje w tym przypadku montaż tańszej instalacji.
Bzdety.
instalacja zamula auto silnik ,benzyna to benzyna jaki kop ma benzyniak jaki gaz? auto zostanie zamulone i żegnaj tzra je od nowa docierać ,po za tym strzela uszczelka jakby koło pękało od tego idą przewody wn świece cylindry itp. dalej deb***izm jak widzę CC 0700 a tu instalka-po co??? tico instalka po co? seicento-po co? takie pojemności a głąby inst.zakładają na rowery lub skutery a nie do takich pojemności instalacje zakładać pali to raptem 5l benzynki a ci walą gazówę :lol: biedne dziady po kiego wam samochody?

"Zaletą takiego rozwiązania jest przede wszystkim eliminacja możliwości tzw. wybuchów (czyt. poniżej)"- czytam, i czytam, a tam o wybuchach ani mru mru... Widać kopiować też trzeba umieć :)
A co do postu fircyka- jeśli mam autko za 2-3 tys, a jeżdżę dużo po mieście, to normalne jest że zakładam gaz! Miałem kiedyś swifta starego 1,3 benz, i mimo ze palił mało i przebieg miał wielki, to i tak założyłem gaz- zwrócił się szybko, tym bardziej ze robiłem od 80 do 300 km dziennie.
Po 3 latach silnik padł, ale ja wydawałem o połowe kasy mniej na paliwo!

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 maj 2010 - 21:52:38

Mam benzyniaka zaczynałem od benzyniaka 126p i nigdy nie założe gazu , powód?, znam sie na mechanice . Jężeli ktoś zakłada gaz do starego samochodu instalka na raty bo nie stac go na benzyne to nie stac go na ekspoatacje i wymiane części ulegających zniszczeniu takich jak opony , klucki amorki przeguby . Jak podjeżdżą gościu dziesięcioletnim samochodem z gazem na przegląd to zawsze trzęsie porami bo w takim samochodzie od chwili sprowadzenia sprowadzenia z niemiec nic nie było robione i zawieszenie do wymiany ale gaz wstawiony , a jak podjeżdża gościu benzyniakiem bez gazy dzisięcioletnim to zazwyczaj jest zadbany nie wybite zaiewszenie sprawne hamulce katalizator i silnik czysty bo widac że jak na benzyne gościa stać to na eksploatacje też z wymianą zużytuch części

#4 ~inżynier~

~inżynier~
  • Goście

Napisano 21 maj 2010 - 21:58:16

Kolego jeśli chcesz się wypowiadać na forum a nie masz odpowiedniej wiedzy na ten temat to albo zamilcz albo poszerz swoje horyzonty i wówczas się wypowiadaj bo wprowadzasz innych w błąd. Tu właśnie widać chore powtarzanie stwierdzeń, które narodziły się 20 lat temu razem z pierwszymi instalacjami LPG i przekazywane są do dziś przez osoby, które nie mające na ten temat zielonego pojęcia. Obecne instalacje sekwencyjne nie są już tak szkodliwe dla silnika ponadto są dodawane specjalne lubryfikatory, które w znacznym stopniu zmieszają zużycie grzybków i gniazd zaworowych. Mogę sie założyć że jeśli byś sie przejechał dobrze skonfigurowaną instalacja sekwencyjna to nie wiedziałbyś kiedy przechodzisz z benzyny na gaz i odwrotnie... Jest jeszcze jedna grupa instalacji o której nie było mowy a mianowicie wtrysk fazy ciekłej gazu. Tu natomiast przy również dobrym zestrojeniu instalacji możemy zyskać do 15% zwiększenia mocy silnika. Fakt jest to najdroższa wersja instalacji ale coś za coś. I co powiesz na to kolego??? Pewnego razu możesz się zdziwić kiedy ten sam model pojazdy co Twój z identycznym silnikiem odjechał spod dystrybutora LPG a przy starci z następnych świateł zostawia Cie w tyle i to przy o połowę mniejszych kosztach no i w zgodzie ze środowiskiem :)!

#5 ~LPG~

~LPG~
  • Goście

Napisano 21 maj 2010 - 21:59:07

widać, że autor niezbyt przyłożył się do napisania tego artykułu. Instalację którą opisuje na początku artykułu to instalacja z pośrednim wtryskiem. wtrysk następuje przed zaworem ssącym. w bezpośrednim wtrysku gaz jest wtryskiwany w stanie płynnym bezpośrednio do cylindra w końcowej fazie suwu sprężania. jak się chce komuś coś polecać to należy się troszkę znać na rzeczy ( wiemy że dzwoni, ale nie wiemy w którym kościele)

#6 ~Mateo~

~Mateo~
  • Goście

Napisano 21 maj 2010 - 22:22:14

instalacja zamula auto silnik ,benzyna to benzyna jaki kop ma benzyniak jaki gaz? auto zostanie zamulone i żegnaj



Stereotyp.
Na takie opinie jak Twoja wpływa między innymi to że większość zakładów montujących instalację gazowe, nie ma pojęcia jak je później serwisować i jak stroić mapę wtrysków oraz pozostałe rzeczy związane z użytkowaniem pojazdu zasilanego LPG. Niestety w regionie słupskim nie ma nikogo komu można zaufać w tej kwestii, co też przyczyniło się do tego że sam serwisuje swoją instalację i dowiedziałem się wielu ciekawych związanych z tym rzeczy.

Jak chcesz, mogę pokazać Ci moje prywatne auto z instalacją LPG - osiągi na "gazie" lepsze niż na benzynie - dlaczego? Bo instalacja jest dobrze założona i wyregulowana! Poszukaj informacji na forach samochodowych o tym jak wyregulować silnik zasilany LPG tak żeby nie zamulał, a przekonasz się że można jeździć taniej i tak samo efektywnie.

Redaktor natomiast zapomniał dodać że instalacja LPG to również większe koszty przeglądów technicznych pojazdów - cena około 180 zł, poza tym trzeba wymieniać co 20 tys. km 2 dodatkowe filtry - fazy ciekłej i fazy lotnej gazu - około 100 zł. Wadą instalacji gazowych natomiast jest szybsze zużywanie się świec zapłonowych, przewodów WN i cewki. Inne wady, które uważasz za niszczące silnik, są po prostu skutkiem wadliwie założonej i wyregulowanej instalacji.

#7 ~nick~

~nick~
  • Goście

Napisano 21 maj 2010 - 23:34:22

,,Największą "wadą” takiej instalacji jest wysoka cena. "Sekwencja” kosztuje od 2,5 nawet do 6 tys. zł.''

sekwencja za 2,5 ?? gdzie podajcie adres

#8 ~tytus~

~tytus~
  • Goście

Napisano 22 maj 2010 - 01:49:34

Mam benzyniaka zaczynałem od benzyniaka 126p i nigdy nie założe gazu , powód?, znam sie na mechanice . Jężeli ktoś zakłada gaz do starego samochodu instalka na raty bo nie stac go na benzyne to nie stac go na ekspoatacje i wymiane części ulegających zniszczeniu takich jak opony , klucki amorki przeguby . Jak podjeżdżą gościu dziesięcioletnim samochodem z gazem na przegląd to zawsze trzęsie porami bo w takim samochodzie od chwili sprowadzenia sprowadzenia z niemiec nic nie było robione i zawieszenie do wymiany ale gaz wstawiony , a jak podjeżdża gościu benzyniakiem bez gazy dzisięcioletnim to zazwyczaj jest zadbany nie wybite zaiewszenie sprawne hamulce katalizator i silnik czysty bo widac że jak na benzyne gościa stać to na eksploatacje też z wymianą zużytuch części

Hahaha, czyli idąc tokiem Twojego myślenia i interpretując ten wpis auta na gazie można poznać po słabych hamulcach, łysych oponach i wybitym zawieszeniu!
Jak koledzy wyżej napisali, zanim zaczniesz pisać to poczytaj, popytaj, wyciągnij odpowiednie wnioski i wtedy się wypowiadaj.....
Peace

#9 ~Mondzio2~

~Mondzio2~
  • Goście

Napisano 22 maj 2010 - 05:26:17

W Poczesnej koo czestochowy zakladalem STAG300 za 1800zl, wszystko gra, a pozniej jeszcze dokupilem na alegro plyn z zestawem smarujacy zawory i spalanie troche spadlo i auto plynniejszewszystko gra 3 auto mam na gaz

#10 ~Mondzio2~

~Mondzio2~
  • Goście

Napisano 22 maj 2010 - 05:28:17

Stereotyp.
Na takie opinie jak Twoja wpływa między innymi to że większość zakładów montujących instalację gazowe, nie ma pojęcia jak je później serwisować i jak stroić mapę wtrysków oraz pozostałe rzeczy związane z użytkowaniem pojazdu zasilanego LPG. Niestety w regionie słupskim nie ma nikogo komu można zaufać w tej kwestii, co też przyczyniło się do tego że sam serwisuje swoją instalację i dowiedziałem się wielu ciekawych związanych z tym rzeczy.

Jak chcesz, mogę pokazać Ci moje prywatne auto z instalacją LPG - osiągi na "gazie" lepsze niż na benzynie - dlaczego? Bo instalacja jest dobrze założona i wyregulowana! Poszukaj informacji na forach samochodowych o tym jak wyregulować silnik zasilany LPG tak żeby nie zamulał, a przekonasz się że można jeździć taniej i tak samo efektywnie.

Redaktor natomiast zapomniał dodać że instalacja LPG to również większe koszty przeglądów technicznych pojazdów - cena około 180 zł, poza tym trzeba wymieniać co 20 tys. km 2 dodatkowe filtry - fazy ciekłej i fazy lotnej gazu - około 100 zł. Wadą instalacji gazowych natomiast jest szybsze zużywanie się świec zapłonowych, przewodów WN i cewki. Inne wady, które uważasz za niszczące silnik, są po prostu skutkiem wadliwie założonej i wyregulowanej instalacji.

Co ty wypisujesz za bzdury filtry obydwa kosztuja 15zl

#11 ~alucard~

~alucard~
  • Goście

Napisano 22 maj 2010 - 10:56:11

@Mateo

To, że świece szybciej się zużyją, to się zgodzę, ale co ma instalacja gazowa do szybszego zużycia się przewodów zapłonowych i cewki?

#12 ~sołtys~

~sołtys~
  • Goście

Napisano 23 maj 2010 - 21:59:44

Właściciele nowych aut nie powinni jednak żałować na nią pieniędzy, bo z czasem odpłaci się poprawną pracą silnika, której nie gwarantuje w tym przypadku montaż tańszej instalacji.
Bzdety.
instalacja zamula auto silnik ,benzyna to benzyna jaki kop ma benzyniak jaki gaz? auto zostanie zamulone i żegnaj tzra je od nowa docierać ,po za tym strzela uszczelka jakby koło pękało od tego idą przewody wn świece cylindry itp. dalej deb***izm jak widzę CC 0700 a tu instalka-po co??? tico instalka po co? seicento-po co? takie pojemności a głąby inst.zakładają na rowery lub skutery a nie do takich pojemności instalacje zakładać pali to raptem 5l benzynki a ci walą gazówę :lol: biedne dziady po kiego wam samochody?

zgadzam się z tobą kolego

#13 ~tytus~

~tytus~
  • Goście

Napisano 24 maj 2010 - 01:45:44

@Mateo

To, że świece szybciej się zużyją, to się zgodzę, ale co ma instalacja gazowa do szybszego zużycia się przewodów zapłonowych i cewki?

Ma, jak ja zakładałem to mi tez o tym mówił gościu co zakładał. Jak to działa że się szybciej zużywa- nie mam pojęcia, ale coś w tym jest.

#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 maj 2010 - 18:54:30

Ma, jak ja zakładałem to mi tez o tym mówił gościu co zakładał. Jak to działa że się szybciej zużywa- nie mam pojęcia, ale coś w tym jest.



Również zbyt niskie ciśnienie w tylnym lewym kole powoduje szybsze zużywanie się prawej żarówki świateł drogowych . Też mi to mówił gościu który zakładał mi gaz do auta.

#15 ~v40 160hp+mbc~

~v40 160hp+mbc~
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2010 - 23:39:07

Pewnego razu możesz się zdziwić kiedy ten sam model pojazdy co Twój z identycznym silnikiem odjechał spod dystrybutora LPG a przy starci z następnych świateł zostawia Cie w tyle i to przy o połowę mniejszych kosztach no i w zgodzie ze środowiskiem :)!

A wiesz co to jest EGT i widziałeś kiedyś takie cuda jak na fotach, wypalone gniazda albo wykręconą korbę od powtórnego zapłonu Nie każdy motor toleruje gaz, choć są pewnie tacy którzy wszystko zagazują. Dołączona grafikaDołączona grafika

#16 ~fabjan~

~fabjan~
  • Goście

Napisano 25 sierpień 2014 - 17:27:49

ja do swojej Octavi 2.0  (2009r) tym roku założyłem lpg firmy AG Centrum, bo taką instalację
polecono mi w warsztacie, a mi z kolei zależało na instalacji z wtryskiem bezpośrednim.Miałem obawy, ale z tego
co mi powiedzieli to ,to że zastosowane wtryskiwacze Matrix HS dają płynna regulację dawki benzyny w czasie pracy
na gazie od 5%-100%, co nie wpływa negatywnie na pracę silnika i nie skraca jego żywotności.Jak dotąd działa bez
zarzutu, a instalka powinna się szybko zwrócić bo robię

ok.40tyś km rocznie.

 

 

 

 

 



#17 ~COMPRESOR~

~COMPRESOR~
  • Goście

Napisano 30 wrzesień 2014 - 08:29:20

Najwyżej na rynku stoją teraz instalacjie polskiej firmy LPGTECH.



#18 ~Stachu~

~Stachu~
  • Goście

Napisano 04 listopad 2014 - 12:07:20

Ja mam instalkę BRC SQ 24.11 i jestem azdowolony, polecam



#19 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 listopad 2014 - 21:23:10

A czy w mieście montuje ktoś instalacje V-tej generacji? i ile trzeba kasy przygotować na to cudo i czy wogóle warto?

 



#20 ~gośc~

~gośc~
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2015 - 20:22:12

Polecam Prinsa górna półka i zadowolenie robia na Poznanskiego w głownej siedzibie Prinsa na Polske





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych