Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Nagrobki

37 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Monika^~

~Monika^~
  • Goście

Napisano 05 wrzesień 2010 - 14:45:50

Czy możecie polecić mi jakąś firmę która stawia nagrobki w korzystnych cenach?
Chciałabym postawić niewielki nagrobek na mogile gdzie pochowane jest dziecko
Może ktoś orientuje się gdzie i za jaką cenę mogę taki zamówić
nie jestem ze słupska więc nie wiem gdzie szukać a na chodzenie od zakładu do zakładu nie bardzo mam czas

#2 ~rokokoko~

~rokokoko~
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2010 - 21:47:26

Czy możecie polecić mi jakąś firmę która stawia nagrobki w korzystnych cenach?
Chciałabym postawić niewielki nagrobek na mogile gdzie pochowane jest dziecko
Może ktoś orientuje się gdzie i za jaką cenę mogę taki zamówić
nie jestem ze słupska więc nie wiem gdzie szukać a na chodzenie od zakładu do zakładu nie bardzo mam czas

Nie mam doświadczenia w tych tematach, ale z tego co obserwuję najbardziej reklamowanym jest GRANIMAR
http://www.granimar.slupsk.pl/

pozdro

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 wrzesień 2010 - 16:00:22

Nie mam doświadczenia w tych tematach, ale z tego co obserwuję najbardziej reklamowanym jest GRANIMAR
http://www.granimar.slupsk.pl/

pozdro

Granimar jest drogi i to nawet bardzo.Stosunkowo niedawno/3 lata/ zamawiałam nagrobek w

zakładzie p. Korejwo,ale mówię o tym starszym włascicielu,bo synalek niestety nie ma dobrej opini,

przynajmniej u mnie sobie nagrabił.Ten zakład jest na Lotha tuz przy cmentarzu.Uprzedzam rozmawiaj tylko z

tym starszym włascicielem,solidny,fachowy i cenowo naprawdę przystępny.

#4 ~Monika^~

~Monika^~
  • Goście

Napisano 10 wrzesień 2010 - 16:39:20

Dzięki za informację :)
przejdę się i do jednego i do drugiego zakładu, zobaczymy co zaproponują

#5 ~monica~

~monica~
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2011 - 10:23:54