Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Moje fantazje

16 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Wisia Wiśniewska~

~Wisia Wiśniewska~
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2019 - 05:39:09

Dzień dobry. Jestem Użytkowniczką Forum. Zachęcona zostałam do założenia tematu w Dziale Zdrowie

Ten Dział przeznaczony jest wyłącznie dla Gości. Domyślam się, że powodem tego jest zachowanie anonimowości podczas rozmów o swoich problemach zdrowotnych. 

Czuję się fizycznie i psychicznie zdrowa. Potwierdzają to okresowe badania lekarskie. Pracuję jako pielęgniarka w oddziale psychiatrycznym. Gdybym przejawiała jakiekolwiek odchyłki, z pewnością zauważyliby to lekarze specjaliści. 

Lekarze specjaliści tego nie zauważają. Zauważają jednak niektórzy Goście Forum w tematach w których prowadzę dyskusje. Właśnie od tych Gości otrzymuję precyzyjne diagnozy moich skrzywień i wynaturzeń natury psychicznej. 

Od dziecka wychowywana byłam przez moją babcię. Nauczycielkę języka polskiego i historii.  Wieczorami opowiadała mi długie fantastyczne bajki. Ale i w dzień gdy poprosiłam zawsze znalazła dla mnie czas na opowiadanie . 

Moja fantazja rozwijała się coraz bardziej. W moich marzeniach wyobrażałam sobie że jestem księżniczką w której zakochany jest rycerz na białym koniu. 

Albo że jestem bohaterką porwania mnie przez piratów. Oraz wiele innych fantastycznych marzeń...  Tą umiejętność rozwijałam w sobie. Została mi do dziś. 

Po skierowaniu mnie do Działu Zdrowie  postanowiłam najpierw skonsultować się z ordynatorem oddziału psychiatrycznego w którym pracuję. Zwierzyłam się ze wszystkiego.

Powiedział: Wisiu z tobą jest wszystko OK.  Proszę nie zawracaj mi znowu głowy swoimi fantazjami.     :rolleyes:

#2 ~Wisia Wiśniewska~

~Wisia Wiśniewska~
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2019 - 10:34:50

Zdrowie psychiczne wciąż pozostaje w naszym społeczeństwie tabu. Wstydzimy się i mamy opory mówić o swoim zdrowiu psychicznym.