Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


380 odpowiedzi w tym temacie

#141 ~KAT-OLIK~

~KAT-OLIK~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 10:31:50

 

 

 

chłopie przestań robić nam teraz dla odmiany kurtynę dymną  wojskie?. Chcesz nas omamić ? 

napisz jeszcze, ja bardzo wierzę jest do ogarnięcia i wy też uwierzcie mnie, a potem jakoś to będzie :-))

 

 

I........................................................................................................................................................?



#142 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 10:59:22

Alko-holik na jakiej uczelni zrobiłeś inżyniera?

#143 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 12:06:20

Racja przeciw racji. Byłem tam razem z tymi ludźmi, z Tobą na spotkaniu i jak można nazywać zebranych tam "zawodowo związanych"? Była to jakaś część wszystkich osoba. Po zakończeniu spotkania z ministrem sala moncno się przerzedzila bo to był główny cel zebranych tam osób. Widać jak na dloni, że zdecydowana większość ludzi jest za planowanymi inwestycjami po zachodniej stronie (kilku mieszkańców tej strony nawet poprosiło p. Koskiego aby nie wypowiadał się w ich imieniu), a natężenie negatywnych głosów tych "kilku" niesie się tylko na tym forum i jeszcze w mniejszym stopniu na FB.

 

to dobrze, że tylko kilku omamionych rozwojem jest a tą obwodnicą i głośnym portem, przegraja w wyborach ludzie chcą spokojnego miasta do życia



#144 ~multimisiek~

~multimisiek~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 13:07:18

 

 

 

chłopie przestań robić nam teraz dla odmiany kurtynę dymną  wojskie?. Chcesz nas omamić ? 

napisz jeszcze, ja bardzo wierzę jest do ogarnięcia i wy też uwierzcie mnie, a potem jakoś to będzie :-))

 

Innej funkcji przeładunkowej czy pasażerskiej nie widzę.



#145 ~Żeglarz~

~Żeglarz~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 14:45:31

Mądre wypowiedzi dobrze się czyta!
Kopia z usteckiego forum.
No i mamy kolejną odsłonę teatru zwanego "Nowy Port Ustka". Tym razem na scenie marina.
I kolejne pytania bez odpowiedzi. Kiedy i przez kogo sfinansowana?
Kiedy? To można się domyślać, że po 2028 roku w - najwcześniej II etapie (2023 - koniec I etapu + 5 lat na etap nr 2), a najpóźniej w etapie nr....?
Przez kogo sfinansowana? Konsekwencja mówi o finansowaniu unijnym. Tylko, że równolegle dostajemy sygnały o kolejnym kryzysie w okolicach 2020 roku, o cięciu finansowania unijnego w kolejnym rozdaniu grantów (miedzy innymi dzięki polityce "wstawania z kolan" obecnej ekipy rządowej). Trzeba też brać pod uwagę zmianę opcji politycznej u sterów i zmianę optyki finansowania tzw. "strategicznych" inwestycji.
(Kurcze. Niby taki superstrategiczny port na środkowym Wybrzeżu, a kasa z unii zamiast z budżetu centralnego?).
Kiedy poznamy obraz całości tej superinwestycji? Bo na razie mami się nas jakimiś szczątkowymi wizjami w ogóle nie trzymającymi się kupy. Ze sprzecznymi intencjami.

#146 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 15:57:25

Z rozmów kuluarowych po wczorajszym spotkaniu wynikają rzeczy zatrważające. Pracownicy Urzędu Morskiego twierdzą, że zbudują duży port, w Ustce, a reszta ich nie obchodzi, Miasto będzie musiało poradzić sobie z problemem wykorzystania i utrzymania portu samo.

Nieważne, że Ustka nie ma odpowiednich dróg komunikacyjnych z resztą kraju, czym przegrywa już na starcie i nie zanosi się na żadne zmiany w tym względzie.  Trójmiasto ma drogi A1 i S7, Szczecin i Świnoujście S3 i za jakiś czas S10, Kołobrzeg z Darłowem będzie miał S11 i wszystkie powyższe mają magistrale kolejowe. Ustka nie będzie miała nic.

Tłumaczenie pracowników Urzędu morskiego jest takie, że Portem zarządza Zarząd Portu Ustka, który jest w stu procentach spółką miejską, i on będzie decydował jak utrzymać duży port i czy będą w nim przeładunki czy nie. Tak więc utrzymanie portu - molocha spadnie na barki wszystkich mieszkańców. Zarząd Portu już się wypowiedział, że z samej  funkcji rybackiej port się nie utrzyma, nie mówiąc już o marinie, więc będą musiały być przeładunki komercyjne do wysokości uzasadnionej ekonomicznie czyli pisząc wprost ile się tylko da.

W dokumencie studium wykonalności portu założone jest 320 tysięcy ton przeładunków w pierwszych trzech kwartałach od uruchomienia nowego portu. Co rocznie daje prawie 430 tysięcy ton. Przeliczając na tiry to będzie średnio prawie 50 tirów w dwie strony dzień w dzień włącznie z niedzielami i świętami. Czy tego właśnie chcemy?

Wczoraj nie dano przybyłym mieszkańcom dojść do słowa, nawet jeśli nie wszyscy byli przeciwni budowie portu ale chcieli podzielić się wątpliwościami i uzyskać na nie jakieś odpowiedzi. Mieszkańcy nie wyjący bezkrytycznie z zachwytu, zostali przyrównani do szkodników i przyporządkowani do KODu. Po prostu stado partyjnych aparatczyków i klakierów również przybyłych ze Słupska, wsparte spędem pracowników Urzędu Morskiego zrobiło sobie imprezę przedwyborczą. Nie rozumiem jak Wysoczański może kłamać w żywe oczy odnośnie przeładunków, jak może robić dokładnie to samo burmistrz Graczyk mówiąc tylko o możliwości przeładunków. Czy oni wszyscy bez względu na sympatie PiSowskie albo jak komitet Graczyka POwskie poszaleli?



#147 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 16:08:43

Z rozmów kuluarowych po wczorajszym spotkaniu wynikają rzeczy zatrważające. Pracownicy Urzędu Morskiego twierdzą, że zbudują duży port, w Ustce, a reszta ich nie obchodzi, Miasto będzie musiało poradzić sobie z problemem wykorzystania i utrzymania portu samo.

Nieważne, że Ustka nie ma odpowiednich dróg komunikacyjnych z resztą kraju, czym przegrywa już na starcie i nie zanosi się na żadne zmiany w tym względzie.  Trójmiasto ma drogi A1 i S7, Szczecin i Świnoujście S3 i za jakiś czas S10, Kołobrzeg z Darłowem będzie miał S11 i wszystkie powyższe mają magistrale kolejowe. Ustka nie będzie miała nic.

Tłumaczenie pracowników Urzędu morskiego jest takie, że Portem zarządza Zarząd Portu Ustka, który jest w stu procentach spółką miejską, i on będzie decydował jak utrzymać duży port i czy będą w nim przeładunki czy nie. Tak więc utrzymanie portu - molocha spadnie na barki wszystkich mieszkańców. Zarząd Portu już się wypowiedział, że z samej  funkcji rybackiej port się nie utrzyma, nie mówiąc już o marinie, więc będą musiały być przeładunki komercyjne do wysokości uzasadnionej ekonomicznie czyli pisząc wprost ile się tylko da.

W dokumencie studium wykonalności portu założone jest 320 tysięcy ton przeładunków w pierwszych trzech kwartałach od uruchomienia nowego portu. Co rocznie daje prawie 430 tysięcy ton. Przeliczając na tiry to będzie średnio prawie 50 tirów w dwie strony dzień w dzień włącznie z niedzielami i świętami. Czy tego właśnie chcemy?

Wczoraj nie dano przybyłym mieszkańcom dojść do słowa, nawet jeśli nie wszyscy byli przeciwni budowie portu ale chcieli podzielić się wątpliwościami i uzyskać na nie jakieś odpowiedzi. Mieszkańcy nie wyjący bezkrytycznie z zachwytu, zostali przyrównani do szkodników i przyporządkowani do KODu. Po prostu stado partyjnych aparatczyków i klakierów również przybyłych ze Słupska, wsparte spędem pracowników Urzędu Morskiego zrobiło sobie imprezę przedwyborczą. Nie rozumiem jak Wysoczański może kłamać w żywe oczy odnośnie przeładunków, jak może robić dokładnie to samo burmistrz Graczyk mówiąc tylko o możliwości przeładunków. Czy oni wszyscy bez względu na sympatie PiSowskie albo jak komitet Graczyka POwskie poszaleli?

 

hola, zaprzestań tu włączać komitet Koalicji PO Nowoczesna. Bo Komitet dla Ustki ma jasno określone stanowisko, poczytaj na facebooku kolego



#148 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 16:11:38

Dodam jeszcze, że nie rozumiem dlaczego wszyscy entuzjaści nowego portu tak bardzo boją się zapytać np. w formie referendum mieszkańców o zdanie? Tym bardziej, że cała ta inwestycja jest niezgodna z aktualnie obowiązującą strategią rozwoju miasta, w której zapisane są uzdrowiskowy i turystyczny kierunek rozwoju. Czyżby tym którzy na siłę chcą przepchnąć tą inwestycję pachniały osobiste korzyści z pieniędzy przeznaczonych na rozbudowę portu? G. Koski, to nie jest dobry kandydat na burmistrza, ale w ostateczności trzeba będzie na niego zagłosować choćby tylko po to, żeby być może uchronić nasze miasto przed portową tragedią.



#149 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 16:16:14

Przeładunków czego?Bananów?



#150 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 16:16:59

 

 

 

hola, zaprzestań tu włączać komitet Koalicji PO Nowoczesna. Bo Komitet dla Ustki ma jasno określone stanowisko, poczytaj na facebooku kolego

 

 


 

 

 

hola, zaprzestań tu włączać komitet Koalicji PO Nowoczesna. Bo Komitet dla Ustki ma jasno określone stanowisko, poczytaj na facebooku kolego

 

POwskie sympatie partyjne burmistrza Graczyka i członków jego komitetu są powszechnie znane i do nich nawiązałem.



#151 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 16:25:58

Przeładunków czego?Bananów?

Czego się da. Oby bananów, bo jeśli to będą np. kruszywa, węgiel, albo inne materiały sypkie, to pyły zanieczyszczą całe miasto zgodnie z najczęstszymi kierunkami wiatrów i miasto opustoszeje, a strefa uzdrowiskowa zniknie.



#152 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 16:34:03

Kruszywa w Ustce? Dlaczego nie w Sopocie?



#153 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 17:06:45

 

POwskie sympatie partyjne burmistrza Graczyka i członków jego komitetu są powszechnie znane i do nich nawiązałem.

 

 

podpisz sie :-)  Mieszkańcy wiedzą o ciagątkach sympatiach Graczyka do PIS, nawet zdjęcie w warszawskim fotelu pisowskiego prezydenta zamieścił sobie kiedyś Graczyk z dumą na fejsbuku,  zdjęcie ładnie wyszło :-)

 

z funduszu na remonty mieszkań wyremontował lokal dla posłanki PIS, posłowie dostają pieniądze na takie lokale, ale miasto postawiło sie, kto bogatemu zabroni ? :-)))



#154 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 17:09:11

Dodam jeszcze, że nie rozumiem dlaczego wszyscy entuzjaści nowego portu tak bardzo boją się zapytać np. w formie referendum mieszkańców o zdanie? Tym bardziej, że cała ta inwestycja jest niezgodna z aktualnie obowiązującą strategią rozwoju miasta, w której zapisane są uzdrowiskowy i turystyczny kierunek rozwoju. Czyżby tym którzy na siłę chcą przepchnąć tą inwestycję pachniały osobiste korzyści z pieniędzy przeznaczonych na rozbudowę portu? G. Koski, to nie jest dobry kandydat na burmistrza, ale w ostateczności trzeba będzie na niego zagłosować choćby tylko po to, żeby być może uchronić nasze miasto przed portową tragedią.

 

też doszedłem z bólem do takiego samego wniosku - Koski X



#155 Ziemia Ustecka

Ziemia Ustecka

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 816 postów

Napisano 18 październik 2018 - 17:23:44

też doszedłem z bólem do takiego samego wniosku - Koski X

 

Jutro na mojej stronie informator, jak głosować.

( oraz ja głosowałby Smerf w 15 okręgach i do rady powiatu oraz sejmiku.

 

http://ziemia-ustecka.pl

 



#156 Ludź

Ludź

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 120 postów

Napisano 18 październik 2018 - 17:32:23

Z rozmów kuluarowych po wczorajszym spotkaniu wynikają rzeczy zatrważające. Pracownicy Urzędu Morskiego twierdzą, że zbudują duży port, w Ustce, a reszta ich nie obchodzi, Miasto będzie musiało poradzić sobie z problemem wykorzystania i utrzymania portu samo.

Nieważne, że Ustka nie ma odpowiednich dróg komunikacyjnych z resztą kraju, czym przegrywa już na starcie i nie zanosi się na żadne zmiany w tym względzie.  Trójmiasto ma drogi A1 i S7, Szczecin i Świnoujście S3 i za jakiś czas S10, Kołobrzeg z Darłowem będzie miał S11 i wszystkie powyższe mają magistrale kolejowe. Ustka nie będzie miała nic.

Tłumaczenie pracowników Urzędu morskiego jest takie, że Portem zarządza Zarząd Portu Ustka, który jest w stu procentach spółką miejską, i on będzie decydował jak utrzymać duży port i czy będą w nim przeładunki czy nie. Tak więc utrzymanie portu - molocha spadnie na barki wszystkich mieszkańców. Zarząd Portu już się wypowiedział, że z samej  funkcji rybackiej port się nie utrzyma, nie mówiąc już o marinie, więc będą musiały być przeładunki komercyjne do wysokości uzasadnionej ekonomicznie czyli pisząc wprost ile się tylko da.

W dokumencie studium wykonalności portu założone jest 320 tysięcy ton przeładunków w pierwszych trzech kwartałach od uruchomienia nowego portu. Co rocznie daje prawie 430 tysięcy ton. Przeliczając na tiry to będzie średnio prawie 50 tirów w dwie strony dzień w dzień włącznie z niedzielami i świętami. Czy tego właśnie chcemy?

Wczoraj nie dano przybyłym mieszkańcom dojść do słowa, nawet jeśli nie wszyscy byli przeciwni budowie portu ale chcieli podzielić się wątpliwościami i uzyskać na nie jakieś odpowiedzi. Mieszkańcy nie wyjący bezkrytycznie z zachwytu, zostali przyrównani do szkodników i przyporządkowani do KODu. Po prostu stado partyjnych aparatczyków i klakierów również przybyłych ze Słupska, wsparte spędem pracowników Urzędu Morskiego zrobiło sobie imprezę przedwyborczą. Nie rozumiem jak Wysoczański może kłamać w żywe oczy odnośnie przeładunków, jak może robić dokładnie to samo burmistrz Graczyk mówiąc tylko o możliwości przeładunków. Czy oni wszyscy bez względu na sympatie PiSowskie albo jak komitet Graczyka POwskie poszaleli?

Gościu - Pozwolisz, że wkleję Twoją wypowiedź na Forum Ustka.pl i zalinkuję na FB Jacka Graczyka?



#157 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 17:51:51

Gościu - Pozwolisz, że wkleję Twoją wypowiedź na Forum Ustka.pl i zalinkuję na FB Jacka Graczyka?

ten tekst powinno przeczytać jak najwięcej mieszkańców Ustki

#158 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 18:05:31

Gościu - Pozwolisz, że wkleję Twoją wypowiedź na Forum Ustka.pl i zalinkuję na FB Jacka Graczyka?

Proszę bardzo.



#159 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 18:09:43

Z rozmów kuluarowych po wczorajszym spotkaniu wynikają rzeczy zatrważające. Pracownicy Urzędu Morskiego twierdzą, że zbudują duży port, w Ustce, a reszta ich nie obchodzi, Miasto będzie musiało poradzić sobie z problemem wykorzystania i utrzymania portu samo.

Nieważne, że Ustka nie ma odpowiednich dróg komunikacyjnych z resztą kraju, czym przegrywa już na starcie i nie zanosi się na żadne zmiany w tym względzie.  Trójmiasto ma drogi A1 i S7, Szczecin i Świnoujście S3 i za jakiś czas S10, Kołobrzeg z Darłowem będzie miał S11 i wszystkie powyższe mają magistrale kolejowe. Ustka nie będzie miała nic.

Tłumaczenie pracowników Urzędu morskiego jest takie, że Portem zarządza Zarząd Portu Ustka, który jest w stu procentach spółką miejską, i on będzie decydował jak utrzymać duży port i czy będą w nim przeładunki czy nie. Tak więc utrzymanie portu - molocha spadnie na barki wszystkich mieszkańców. Zarząd Portu już się wypowiedział, że z samej  funkcji rybackiej port się nie utrzyma, nie mówiąc już o marinie, więc będą musiały być przeładunki komercyjne do wysokości uzasadnionej ekonomicznie czyli pisząc wprost ile się tylko da.

W dokumencie studium wykonalności portu założone jest 320 tysięcy ton przeładunków w pierwszych trzech kwartałach od uruchomienia nowego portu. Co rocznie daje prawie 430 tysięcy ton. Przeliczając na tiry to będzie średnio prawie 50 tirów w dwie strony dzień w dzień włącznie z niedzielami i świętami. Czy tego właśnie chcemy?

Wczoraj nie dano przybyłym mieszkańcom dojść do słowa, nawet jeśli nie wszyscy byli przeciwni budowie portu ale chcieli podzielić się wątpliwościami i uzyskać na nie jakieś odpowiedzi. Mieszkańcy nie wyjący bezkrytycznie z zachwytu, zostali przyrównani do szkodników i przyporządkowani do KODu. Po prostu stado partyjnych aparatczyków i klakierów również przybyłych ze Słupska, wsparte spędem pracowników Urzędu Morskiego zrobiło sobie imprezę przedwyborczą. Nie rozumiem jak Wysoczański może kłamać w żywe oczy odnośnie przeładunków, jak może robić dokładnie to samo burmistrz Graczyk mówiąc tylko o możliwości przeładunków. Czy oni wszyscy bez względu na sympatie PiSowskie albo jak komitet Graczyka POwskie poszaleli?

Czyli 320 tys ton to na 3 kwartały, a nie na rok? Coraz ciekawiej się robi :).



#160 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 październik 2018 - 19:26:23

Jutro na mojej stronie informator, jak głosować.
( oraz ja głosowałby Smerf w 15 okręgach i do rady powiatu oraz sejmiku.

Zaraz padnę, znalazł się dyktator trendów wyborczych :D :D :D
Ale napisz napisz jakbyś głosował - każdy kto ma minimum wiedzy o tym kim jesteś będzie wiedział, że należy głosować dokładnie odwrotnie, specjalisto od wszelkich katastrof :D
I znowu w 3 osobie o sobie samym, sam siebie już brzydzisz.
Przeczytałem na FB jak zarzucasz Kasperowiczowi, że jest hejterem. Skopiowałes ten wpis stąd, mnóstwo osób ci wytykało jaki hejt szerzysz, więc ciskasz tym w inne osoby.
Tobie jak idziesz plażą chyba łabędzie chleb rzucają, taki jesteś żałosny:)



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych