Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


456 odpowiedzi w tym temacie

#441 ~nat~

~nat~
  • Goście

Napisano 24 listopad 2013 - 00:17:33

wy chyba czegos tu nie rozumiecie hotel dolina charlotty nie maduzo gwiaydek to hotel lecz bardziej si tam kadzie na klimat poniewz jest tam stadnina koni itps.wic perfekczjnej obsugi tam nie bedzie a z reszta wzdaje mi sie ze pani Magda przesadza bylam nieraz w dolinie charloty moze w hotelu nie spalam ale byzlam tam na slubie i uwarzam ze naprawde jest to spoko miejsce z reszta czesto tam bywam poniewarz pochodze ze slupska i mieszkam w slupsku



#442 ~sudah~

~sudah~
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2014 - 12:58:10

Szanowna Pani żydówko, hotel jest dla ludzi jak nie ma 100% obłożenia, i hotel potrzebuje gwarancje platnośći innymi słowy chcesz spać musisz zapłacić stara krowo!!!!!!!!Do sadu ją za zakłocanie i brak poszanowania wobec pracownikow.



#443 ~Magda~

~Magda~
  • Goście

Napisano 02 marzec 2014 - 21:19:31

Nie znam dokładnie sytuacji jaka miała tam miejsce,ponieważ nie było mnie tam.Mogę natomiast coś powiedzieć odnośnie restauracji w Dolinie Charlotty. Moja rodzina oczekiwała około 15 minut,aż ktoś zaproponuje nam stolik( restauracja nie była przepełniona, były wolne stoliki), nie doczekaliśmy się, więc wyszliśmy zniesmaczeni.Takie podejście do klienta chyba dobrze nie świadczy o Ośrodku.

Wszystkich znajomych informujemy o tym przykrym zdarzeniu. Zostaliśmy potraktowani jak goście gorszej kategorii. Bardzo przykre,że gości oceniacie po ubiorze.Rozumię,że nie byliśmy zbyt bogato ubrani i to zas zdyskwalifikowało jako potencjalnych klientów. Szkoda.



#444 ~arthurgordon~

~arthurgordon~
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2014 - 12:05:16

Gdyby tereny te nie zostaly przez Stalina peerelowi darowane,mielibyscie zupelnie inny,bo germanski standard.A ze zdarzylo sie inaczej,stworzyla sie przestrzen dla falszerzy historii,ktorzy cis pieprza o jakichs Piastach czy wislanach.Tradycji niemieckiej w tych historyjkach pisanych na zamowienie -nie znajdziesz.Charlotta-to ma brzmiec swiatowo-a tam jest tylko polski,siarkowany jabol.



#445 ~arthurgordon~

~arthurgordon~
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2014 - 12:08:19

Szanowna Pani żydówko, hotel jest dla ludzi jak nie ma 100% obłożenia, i hotel potrzebuje gwarancje platnośći innymi słowy chcesz spać musisz zapłacić stara krowo!!!!!!!!Do sadu ją za zakłocanie i brak poszanowania wobec pracownikow.

Goju,tys stworzony do bycia niewolnikiem,jedz sobie swinine i odczep sie od krowy!



#446 ~lipa ra Dolina~

~lipa ra Dolina~
  • Goście

Napisano 04 styczeń 2015 - 19:53:45

byłem w Dolinie Charlotty raz i lepiej spać w lesie niż tym pseudo hotelu

jedzenie masakra, wystrój i standart pokoi poniżej przeciętnej

 

 

więc nie dziwie się że nasza "rewolucyjna" gwiazda zrobiła awanturę

ja osobiście bym wyjechał po pierwszej akcji ze zmianą pokoju

spora liczba osób z branży turystycznej zapomina że to oni mają spełniać nasze wymagania

i że nie są jedyni na rynku

 



#447 ~Marian~

~Marian~
  • Goście

Napisano 14 marzec 2015 - 23:39:36

Nie znam pani Gesler, nie znam hotelu w Dolinie Charlotty... Byłem za to na kawie razy kilka i miło wspominam to. A pani Gesler? Na podstawie techniki jaki prezentuje te swoje przygotowanie produkcyjno-wizualne restauracji to niedobrze mi sie robi i najchętnie nie oglądał bym jej. No ale akurat nie ma co oglądać. Wszyscy restauratorzy, to wasza sprawa jak biznes swój prowadzicie, ale tak sobie myślę macie pogląd, jak nie robić żadnych rewolucji. Każdy ma swobodę wyboru, ale ja bym taką panią gnałbym do diabła a w soboty i niedziele jeszcze kawałek dalej. Niedobrze mi się robi, jak patrzę na nią....... Tylko, że każdy ma swobodę wyboru. Owszem, pokazuje ujemne walory restauracji prawdziwe, czy na rzecz jej reklamy dostosowane. Obraża za to ludzi na pełen gwizdek, by potem gratulować, głaskać itd. To brzydkie wg mnie.



#448 ~olek~

~olek~
  • Goście

Napisano 19 styczeń 2016 - 23:15:16

powinna mieć zakaz wchodzenia do jakiegokolwiek hotelu czy restauracji ona jest chora i brak slow na jej popisy  , niech patrzy swoich biznesow w których ceny sa kosmiczne a smaku daleko szukac , ani z niej kucharka ani menager  , zwykly piekielny pajac , każdy kto ma biznes podobny niech ja wygania , ona nie ma pojęcia o niczym , a tak na marginesie paniusiu rachunki trzeba placic , jak się kozysta z fuul wypasu to plac a nie szukasz rabatow  , zasrana gwiazda



#449 ~Ja~

~Ja~
  • Goście

Napisano 20 styczeń 2016 - 07:08:07

Wierze Magdzie gesler bo człowiek po podróży może się wkurzyć na maxa na zaistniała sytuacje

#450 ~p. B.~

~p. B.~
  • Goście

Napisano 20 styczeń 2016 - 08:40:06

Sam przyznał , że jej apartament był wynajęty , to po co ją tam umieszczał  



#451 ~Tadeusz z Piły~

~Tadeusz z Piły~
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2016 - 09:23:14

Tej babie to już całkowicie woda sodowa odbija... :lol:



#452 ~Krzysztof~

~Krzysztof~
  • Goście

Napisano 24 styczeń 2016 - 00:51:47

Tej Pani to w głowie się poprzewracało a nawet trochę niżej - żenada w najlepszym wykonaniu. Nie wiem jak długo producenci od "Jej" branży będą tolerować takie prostactwo - żal mi tej kobiety



#453 ~Iza~

~Iza~
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2016 - 15:17:35

Bezczelni ludzie, przenoszą gościa z pokoju do pokoju ,pomimo wcześniejszej rezerwacji.Magda Gessler to profesjonalistka, takie chamstwo musiało wywołać u niej frustrację.



#454 ~karol~

~karol~
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2016 - 19:29:34

przestańcie nazywać jej gwiazdą bo mi się chce rzygać...



#455 ~Ada~

~Ada~
  • Goście

Napisano 02 luty 2016 - 23:55:39

Nie dziwie sie irytacji pani gesler bo sama byłam w tym hotelu i niestety miejscowka przereklamowana a personel nadęty do granic możliwości poza tym warunki średnie

#456 ~a.~

~a.~
  • Goście

Napisano 03 luty 2016 - 16:01:50

Gesslerowa to może chamka... to akurat jest nieistotne, takich Klientów jak ona są przecież miliony...
...odpowiednio przygotowana obsługa radzi sobie jednak z nimi bez większych problemów :)
Także w moim przekonaniu w pierwszej kolejności jest to wina hotelu, który nie potrafił zachować podstawowych standardów hotelarstwa...
- tak jak ktoś już wspomniał, osobie ktora ma spac 4 doby nie proponuje się noclegu 1 + 3, to przecież to typowy brak profesjonalizmu i kultury jakości w hotelarstwie.
- tak kapryśnej osobie nie proponuje się pokoju z widokiem na parking, no i ten grzejnik w pokoju, tej klasy hotel to lekkie przegiecie :D
- skoro zakladali ze ta Pani nie placi, to od takich osób wymaga sie przy pierwszej dobie uregulowania wiekszości jak nie calosci, oplaty za nocleg.
- to że recepcjoniści i inni pracownicy od kilku lat zmieniają sie tam non stop co 3 do 6 miesiecy, to też przekłada się przecież na jakość obsługi.

 


Gesslerowa to może chamka... to akurat jest nieistotne, takich Klientów jak ona są przecież miliony...
...odpowiednio przygotowana obsługa radzi sobie jednak z nimi bez większych problemów :)
Także w moim przekonaniu w pierwszej kolejności jest to wina hotelu, który nie potrafił zachować podstawowych standardów hotelarstwa...
- tak jak ktoś już wspomniał, osobie ktora ma spac 4 doby nie proponuje się noclegu 1 + 3, to przecież to typowy brak profesjonalizmu i kultury jakości w hotelarstwie.
- tak kapryśnej osobie nie proponuje się pokoju z widokiem na parking, no i ten grzejnik w pokoju, tej klasy hotel to lekkie przegiecie :D
- skoro zakladali ze ta Pani nie placi, to od takich osób wymaga sie przy pierwszej dobie uregulowania wiekszości jak nie calosci, oplaty za nocleg.
- to że recepcjoniści i inni pracownicy od kilku lat zmieniają sie tam non stop co 3 do 6 miesiecy, to też przekłada się przecież na jakość obsługi.

Dokładnie tak!



#457 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 12 kwiecień 2016 - 06:59:34

Prezydent Słupska- wstyd, wstyd, wstyd!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych