Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Lębork walki kobiet

klub walka Lębork MMA

33 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~NN~

~NN~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2013 - 14:10:48

Witam serdecznie

Czy ktoś słyszał by w Lęborku były jakieś sporty walki (dla kobiet, gdzie uczęszczają kobiety)?

Chciała bym się gdzieś załapać, zacząć coś fajnego robić dla siebie (siedząca praca, nadmiar energii itp). Przyznam, podglądałam Klub Karate, ale nie zrobilo to na mnie wrażenia, chyba nie czuła bym się w tym... więc odpada. Słyszałam i podglądałam MMA, ale widziałam tam same choopy :P jest to coś co mnie zaciekawiło, ale no teraz pytanie, co z kobietami tam? Są, nie ma? Czy któraś z Pań czytających chciała by też brać udział w czymś takim? Nie chciała bym być "rodzynkiem" -wiecie o co chodzi. Najzwyczajniej głupio tak "klepać" choopa przed ślubem XD

A poważnie, była bym wdzięczna za jakieś informacje na te tematy, bo jestem zielona. Czy są jeszcze jakieś inne kluby poza wymienionymi?

Pozdrawiam Saszka

#2 ~kicia~

~kicia~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2013 - 14:17:12

Polecam walkę o miejsce w autobusie lub w lumpeksie.

#3 ~NN~

~NN~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2013 - 14:19:36

jestem na to za cienka w uszach, babcie autobusowe zawsze wygrywają xd, aleś skoro taka chętna i wyrywna, może sprzedasz mi tą wiedzę

Polecam walkę o miejsce w autobusie lub w lumpeksie.

#4 ~kicia~

~kicia~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2013 - 14:24:34

Bierzesz babcię za ucho i m9wisz jej o zobaczy pani jaki pijany leży na chodniku i z policją się kłuci.Babcia zaciekawiona wstaje idzie do przodu żurawia zapuścić.Ty wtedy siadasz na jej miejsce.Sfrustrowanej babci mówisz o pewnie już go zabrali.

#5 ~NN~

~NN~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2013 - 14:29:33