Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Kto widział Iwonę Wieczorek?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
288043 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Działania podjęte w celu odnalezienia Iwony Wieczorek (959 użytkowników oddało głos)

Czy dotychczasowe działania były wystarczające?

  1. Głosowano tak (74 głosów [7.72%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.72%

  2. Głosowano nie (762 głosów [79.46%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 79.46%

  3. Głosowano nie mam zdania (123 głosów [12.83%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 12.83%

Głosuj

#288021 Przemek94

Przemek94

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4399 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:22:17

potwierdzam że w książce humorystycznie ktoś sobie to napisał! Ponieważ nie podał źródła! Ze niby gdzieś z kimś rozmawiał to tylko jego grafomańska twórczość dopóki KGP nie potwierdzi w komunikacie że widzi twarz z worka! Kłamiesz!


Ale w czym klamię? W tym ze cytuje slowa Latkowskiego ktore sa w ksiazce? Sprawdz sobie ksiazke te slowa naprawde tam sa. Nie klamię LOL

#288022 Przemek94

Przemek94

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4399 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:23:27

przedstawiłem wam kilka poszlak i przesłanek za tym że może tak było.


Nic nie przedstawiles nie kłam

#288023 Przemek94

Przemek94

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4399 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:32:28

Ups, nigdy na to nie zwróciłem uwagi, wstydzę się.
Policja i prokuratura mruga tu okiem, że pamięta o Patryku, a kilka lat później nieopatrznie wypuszcza dziennikarzowi jego mętne zeznania i dotyczącą nich analizę starego wyjadacza policyjnego.
To oczywiście nie ma żadnego znaczenia, prawda, Przemek?

Ale co nie ma znaczenia? Autorka artykulu powoluje sie pewnie znowu na siewrta i jego lamenyy ze nikogo nie interesuja jego wnioski na co prokuratura odpowiada ze z wszystkimi osobami bliskimi wykonala czynnosci procesowe. Czyli watek Patryka tez jej wyjasniony o czym siewert nie wie.

Użytkownik Przemek94 edytował ten post 28 sierpień 2019 - 21:33:18


#288024 Purv

Purv

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 658 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:34:19

Widze, ze upierasz sie.

On nie mial jej jak odprowadzic!!

To raz.

Dwa, trzy i sto - to te "dziwnosci" wydaja sie Tobie dziwne.

Mi, na przyklad, nie.

Wiec nie sa to ani poszlaki ani przeslanki.

 

P.S. Znajdz definicje "poszlaka" "przeslanka" i moze wtedy zrozumiesz, ze nasze subiektywne ocenianie sytuacji nie jest poszlaka ani przeslanka.

A to co sie komus dziwne wydaje innemu wyda sie normalne, wiec znow nie ma przeslanek ani poszlak.

 

Watek NT, zostaw juz w spokoju - jest wyjasniony i nawet komunikat byl.

Ok, masz prawo w sumie do kazdej wersji.

Wiec sie zamykam, bo nap..dalam grochem o sciane;))

Bardzo emocjonalnie, wręcz histerycznie podchodzisz do tej wersji, czy jak tam to nazwać. Spokojnie.



#288025 Przemek94

Przemek94

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4399 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:34:58

Autorka artykułu sugeruje również, iż „wyłuskany z analizy bilingów rozmów inny trop" tj. byłego chłopaka Iwony nie był „ciągnięty dalej".
 
Czyli wcale nie jest tak oczywiste czy kontaktowali się ze sobą ostatniej nocy.


Jest Porter. Po prostu biling w tym wypadku odnosza sie zarowno do logowan jak i aktywnosci. O tym juz wielokrotnie bylo

#288026 porter

porter

    Popięciulatachczłowiekwinnymożesamuwierzyćżejestniewinny-Przemo

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 5181 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:35:08

Ale co nie ma znaczenia? Autorka artykulu powoluje sie pewnie znowu na siewrta i jego lamenyy ze nikogo nie interesuja jego wnioski na co prokuratura odpowiada ze z wszystkimi osobami bliskimi wykonala czynnosci procesowe. Czyli watek Patryka tez jej wyjasniony o czym siewert nie wie.

Czy ja wiem, że z tego zdania wynika, że wątek jest wyjaśniony?
Raczej, že jest wyjaśniany.

#288027 porter

porter

    Popięciulatachczłowiekwinnymożesamuwierzyćżejestniewinny-Przemo

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 5181 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:38:54

Jest Porter. Po prostu biling w tym wypadku odnosza sie zarowno do logowan jak i aktywnosci. O tym juz wielokrotnie bylo


Równie dobrze może to wynikać z bilingów rozmów Iwony.

#288028 Przemek94

Przemek94

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4399 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:39:50

Czy ja wiem, że z tego zdania wynika, że wątek jest wyjaśniony?
Raczej, že jest wyjaśniany.


Ze wykonali z nimi czynnosci procesowe co ma byc zaprzeczeniem zarzutom dziennikarki ze watek ten nie byl ciagniety. Byl.

#288029 Przemek94

Przemek94

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4399 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:41:41

Równie dobrze może to wynikać z bilingów rozmów Iwony.


To w jaki sposob watek Patryka zostal wyluskany wiemy doskonale i od siewerta i od szostaka. O co innego tam chodzilo. Nie ma co sie oszukiwac.

#288030 Podejrzliwy

Podejrzliwy

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 325 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:43:53

Ale w czym klamię? W tym ze cytuje slowa Latkowskiego ktore sa w ksiazce? Sprawdz sobie ksiazke te slowa naprawde tam sa. Nie klamię LOL

kłamiesz że KGP widzi twarz

#288031 Podejrzliwy

Podejrzliwy

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 325 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:46:47

Mylenie poszlak z opiniami jest tak powszechne, że ja już na to nie zwracam uwagi.

Poszlaka: «fakt, przesłanka przemawiające za określoną interpretacją jakiegoś zjawiska, jakiejś sytuacji itp.» a dla mnie jest poszlaką zniszczenie karty SIM przez browara dzień po zaginięciu, zaprzeczenie przez NT że to jej nr. Chyba że dla was to codzienność

Użytkownik Podejrzliwy edytował ten post 28 sierpień 2019 - 21:49:29


#288032 Przemek94

Przemek94

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4399 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:48:14

kłamiesz że KGP widzi twarz


pomidor

#288033 Podejrzliwy

Podejrzliwy

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 325 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:49:58

pomidor

Makao i po makale

#288034 Podejrzliwy

Podejrzliwy

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 325 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:51:58

Nic nie przedstawiles nie kłam

od kłamania Ty tu jesteś specjalistą PS. Śmieci wyrzucone?

#288035 Bombon

Bombon

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 594 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 21:57:09

od kłamania Ty tu jesteś specjalistą PS. Śmieci wyrzucone?

Juz nie moge sie powstrzymac, ktos kto stoi za zaginieciem mlodej powinien miesiecznie placic za te smieciarki minimum 3000 netto. Przemek sie na prawde stara. 


Użytkownik Bombon edytował ten post 28 sierpień 2019 - 21:57:35


#288036 AnnMK

AnnMK

    Bywalec

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 70 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 22:00:36

to po kolei:To jeszcze nic na forum niektórzy wierzą w przypadkowego sprawce który potrafi zakopać ofiarę dłońmi w parku niczym koparka, później jeszcze paraduje w miejscu ataku jak gdyby nigdy nic! browar mógł nie wiedzieć że jak zniszczy SIM to policja będzie miała wgląd w dane jego karty! 1. Ich tłumaczenie jest dziwne nie pada konkretny powód dlaczego IW od nich ucieka. Nie wiem skąd dokładnie wiesz jak wygląda werbunek w DC? Ja nie widzę problemu w tym że poszła z browarem sama na chwilę do strefy VIP i tam ktoś wyżej złożył jej propozycję nie do odrzucenia, którą IW odrzuciła. 2. Paweł tej nocy kontaktował się z NT wielokrotnie co jest ustalone. może po powrocie do domu używał drugiego telefonu? Wrócił do domu ma alibi znaczy tego nie zrobił co dalej nie wyklucza że wie kto to zrobił a wskazuje na to dziwna troska o 7 rano. Oraz kontakty z NT i ludźmi z DC! Nikt nie planował jej zabić podejrzewam że to był splot niefortunnych zdarzeń i oprawca czekał pod domem jednak był to ktoś z układu w którym plotką był browar. NT już pisałem o tym numerze i jego roli w całej sprawie. Wykluczyć taxi mogli z dwóch powodów po pierwsze NT który widział Iwonę jak ta wraca po drodze tożsamej z NT i browar który wiedział że ta nie ma kasy. 4. NT mataczy od samego początku nawet nie ma pewności czy ta dziewczyna posługiwała się wtedy tym nr. Dorzucę na koniec jeszcze taka luźna myśl czy IW nadawała się na werbunek? Młoda, śliczna i bez kasy (świadczy o tym pożyczanie telefonu,ubrań i butów czy brak środków na karcie albo na taxi).

 

Poważnie on zniszczył kartę SIM? skąd to wiadomo?



#288037 porter

porter

    Popięciulatachczłowiekwinnymożesamuwierzyćżejestniewinny-Przemo

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 5181 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 22:06:27

Poważnie on zniszczył kartę SIM? skąd to wiadomo?


Fakt forumowy.

#288038 porter

porter

    Popięciulatachczłowiekwinnymożesamuwierzyćżejestniewinny-Przemo

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 5181 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 22:15:15

To w jaki sposob watek Patryka zostal wyluskany wiemy doskonale i od siewerta i od szostaka. O co innego tam chodzilo. Nie ma co sie oszukiwac.

O co?
Oświeć mnie, bo nie wiem.

#288039 Przemek94

Przemek94

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4399 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 22:20:50

O co?
Oświeć mnie, bo nie wiem.


Szostak cytowal wnioski siewerta jak zostal wyluskany trop bylego chlopaka. Chodzilo ze logowania telefonu nie zgadzaly sie z jego zeznaniami ze o 1 mial isc spać. To sa te billingi o ktorych mowa

#288040 Podejrzliwy

Podejrzliwy

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 325 postów

Napisano 28 sierpień 2019 - 22:49:51

Poważnie on zniszczył kartę SIM? skąd to wiadomo?

nie wiem czy tu się wątek przewijał ale informacje te dostałem od osoby powiązanej z IW tak samo jak cenę za usługi kwadratowego ( te zdążył mi potwierdzić Janusz)

Użytkownik Podejrzliwy edytował ten post 28 sierpień 2019 - 22:50:21





Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych


    Alexa (2)