Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


281 odpowiedzi w tym temacie

#161 ~Mario~

~Mario~
  • Goście

Napisano 09 luty 2012 - 11:50:09

JA ZOSTAŁEM OSZUKANY PRZEZ KONSULTANTA Z CENTRALI CYFRY + !!! Nic dodać nic ująć, tylko z daleko od tej firmy, nie znam firmy która w trakcie trwania 15 miesięcznej umowy zmienia warunki podnosząć cenę. A CYFRA + TAK ROBI w białych rękawiczkach. Po prostu zależy który regulamin Ci przeczyta Pani na infolinii. W trakcie negocjacji warunków w okresie wypowiedzenia starej umowy na czas nieokreślony dzwonili do mnie różni konsultanci z nową propozycją zapewniając że rozmawiamy o cenie na cały okres umowy bo przecież nie dyskutował bym z nimi gdyby chodziło o trzy pierwsze miesiące, Podpisałem umowę przez telefoniczne biuro na czas określony 15mcy. za miesiąc przysłali mi nowy obowiążujący cennik oczywiście za te same usługi trzeba płacić więcej. OCZYWIŚCIE WYPOWIADAM UMOWĘ I NIE CHCĘ MIEĆ Z TĄ FIRMĄ NIC DO CZYNIENIA- NIGDY. GDY NEGOCJOWAŁEM WARUNKI DZWONILI Z CYFRY RÓŻNI KONSULTANCI I W ZWIĄZKU Z TYM ŻE JESTEM STAŁYM KLIENTEM JEDEN Z NICH PRÓBOWAŁ MNIE NABRAĆ NA NOWE WSPANIAŁE WARUNKI CENOWE, GDY SPRAWDZIŁEM TO TANIEJ BYŁO PODPISAĆ UMOWĘ U PIERWSZEGO LEPSZEGO POŚREDNIKA NA GALERII NIŻ W TELEFONICZNYM BIURZE.
ODRADZAM WSZYSTKIM- SZKODA CZASU NA USTALANIE WARUNKÓW I PODPISYWANIE UMOWY KTÓRA NIC KLIENTOWI NIE GWARANTUJE BO PRZECIEŻ I TAK MOGĄ ZMIENIĆ CI CENĘ. PO CO JĄ USTALAĆ.

#162 ~Norbert~

~Norbert~
  • Goście

Napisano 11 luty 2012 - 18:55:28

nie mogą w trakcie umowy zmienić ceny
poczytaj regulamin
jak zmieniają regulamin możesz bezkarnie wypowiedzieć umowę
nie zachowuj sie jak urażony nasolatek tylko walcz o swoje prawa

#163 ~ZajeBongo~

~ZajeBongo~
  • Goście

Napisano 14 luty 2012 - 16:59:30

Zemną jest podobnie . Straciłem zaufanie do tej psełdoplatformy telewizyjnej. W grudniu skączyła mi się umowa z nimi ale pomimo że napisałem do nich rezygnacje w styczniu , przedłurzyli mi umowę do kwietnia. Ale to jest szczegół najwiękrzym zjawiskiem w skali światowej, poprostu wstyd i chanba żeby w 21 wieku coś takiego zaistniało że z 172 do 214zł. podnieśli mi abonamęt a chwalą się tym że jest to najtanszą z telewizji . Nigdy więcej CYFRY PLUS !!!!!!!

#164 ~tniebieski~

~tniebieski~
  • Goście

Napisano 21 luty 2012 - 19:15:30

Ja jestem zadowolony z Cyfry,2 razy wypowiadaałem umowę celowo,tylko po to by zaproponowali tańszą i lepszą ofertę,w tej chwili za pakiet podstawowy+płacę 20 złotych +25 złotych za canal+,film i 2x canal sport,w sumie 45 złotych,wg mnie to dobra oferta.

co ty opowiadasz ludziom glupoty ja za 40pln mam 18 kanalow HD i jeden 3D

#165 ~tniebieski~

~tniebieski~
  • Goście

Napisano 21 luty 2012 - 19:37:19

JA ZOSTAŁEM OSZUKANY PRZEZ KONSULTANTA Z CENTRALI CYFRY + !!! Nic dodać nic ująć, tylko z daleko od tej firmy, nie znam firmy która w trakcie trwania 15 miesięcznej umowy zmienia warunki podnosząć cenę. A CYFRA + TAK ROBI w białych rękawiczkach. Po prostu zależy który regulamin Ci przeczyta Pani na infolinii. W trakcie negocjacji warunków w okresie wypowiedzenia starej umowy na czas nieokreślony dzwonili do mnie różni konsultanci z nową propozycją zapewniając że rozmawiamy o cenie na cały okres umowy bo przecież nie dyskutował bym z nimi gdyby chodziło o trzy pierwsze miesiące, Podpisałem umowę przez telefoniczne biuro na czas określony 15mcy. za miesiąc przysłali mi nowy obowiążujący cennik oczywiście za te same usługi trzeba płacić więcej. OCZYWIŚCIE WYPOWIADAM UMOWĘ I NIE CHCĘ MIEĆ Z TĄ FIRMĄ NIC DO CZYNIENIA- NIGDY. GDY NEGOCJOWAŁEM WARUNKI DZWONILI Z CYFRY RÓŻNI KONSULTANCI I W ZWIĄZKU Z TYM ŻE JESTEM STAŁYM KLIENTEM JEDEN Z NICH PRÓBOWAŁ MNIE NABRAĆ NA NOWE WSPANIAŁE WARUNKI CENOWE, GDY SPRAWDZIŁEM TO TANIEJ BYŁO PODPISAĆ UMOWĘ U PIERWSZEGO LEPSZEGO POŚREDNIKA NA GALERII NIŻ W TELEFONICZNYM BIURZE.
ODRADZAM WSZYSTKIM- SZKODA CZASU NA USTALANIE WARUNKÓW I PODPISYWANIE UMOWY KTÓRA NIC KLIENTOWI NIE GWARANTUJE BO PRZECIEŻ I TAK MOGĄ ZMIENIĆ CI CENĘ. PO CO JĄ USTALAĆ.

i masz racje mialem dwie cyfry na jednej odstapilem od umowy a teraz kaza mi placic 400pln za karte ktora trzeba zwrocic do miesiaca od zakonczenia umowy tylko jest problem bo ja jestem zagranica,zaplace te pier..ne 400 paki ale juz wysylam odstapienie od umowy tej drugiej cyfry to trwa 3mc pojade tam i oddam ta gowniana karte oszusci!oszusci! chciwi na polakow!

#166 ~darek~

~darek~
  • Goście

Napisano 23 luty 2012 - 11:20:33

Do końca lutego jestem abonentem cyfry plus. Po kolejnej podwyżce postanowiłem zerwać umowę.Po około 14 dniach po wysłaniu umowy zadzwonił do mnie konsultant cyfry abym podpisał nową umowę na moich warunkach . Co jest zwykłym blefem z ich strony. Gdy się nie zgodziłem zaczęły się od nich głuche telefony , po kilkanaście dziennie(222200180). Po którejś rozmowie z konsultantem powiedziałem , iż kieruję sprawę do prokuratury. Telefony ustały , ale zaczęli mi wyłączać sygnał co kilkanaście sekund, mimo ,iż mam abonament opłacony do końca lutego. Nie dajcie się nabrać.Jest to zwykła mafia.Najgorsze ,iż osoby odpowiedzialne za to się tam dzieje nic nie robią. Nikt mi do tej pory nie odpowiedział na pisane skargi. Jak miałem jakieś obiekcje czy zostać w platformie cyfrowej to już się rozwiały.

#167 ~Paweł........~

~Paweł........~
  • Goście

Napisano 24 luty 2012 - 20:30:28

Cyfra + to mega kłamcy i oszuści już za darmo bym tego nie przyniósł do domu nie polecam nikomu. Karta wiesza się standardowo raz w miesiącu i tylko myślisz znowu nie zapłaciłem i sprawdzasz ale nie i dzwonisz i sprawdzasz prosisz o restart łącza i tak nie pomaga no to pomykasz jak do kościoła raz w miesiącu do punktu po nowa kartę i w ogóle z całego oglądania masz trzy tygodnie ale idzie dojść do wprawy. A program stale same powtórki w sumie cztery nowości na miesiąc i na zmiane z CANAL + na HBO.

#168 ~dzem~

~dzem~
  • Goście

Napisano 29 luty 2012 - 07:27:23

Zemną jest podobnie . Straciłem zaufanie do tej psełdoplatformy telewizyjnej. W grudniu skączyła mi się umowa z nimi ale pomimo że napisałem do nich rezygnacje w styczniu , przedłurzyli mi umowę do kwietnia. Ale to jest szczegół najwiękrzym zjawiskiem w skali światowej, poprostu wstyd i chanba żeby w 21 wieku coś takiego zaistniało że z 172 do 214zł. podnieśli mi abonamęt a chwalą się tym że jest to najtanszą z telewizji . Nigdy więcej CYFRY PLUS !!!!!!!


W grudniu nie skończyła Ci się umowa, a jedynie zamieniła się w umowę na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Gdyby Ci się umowa kończyła w grudniu to po co byś wysyłał rezygnację w styczniu? Trzeba pilnować okresów wypowiedzeń, bo oni tak wszystko mają zaplanowane, żeby każde niedopatrzenie z strony klienta odpowiednio go kosztowało.

#169 ~POSZKODOWANY~

~POSZKODOWANY~
  • Goście

Napisano 02 marzec 2012 - 20:34:35

PROSZE MI DORADZIC I PROSZE O POMOC.W OKOLICY BYDOSZCZY MONTOWALA MOZE I JASZCZE MONTUJE" cyfra plus po wioskach i moze po miastach super sumienna zdyscyplinowana"brygada z bydgoszczy nr.tel.kontaktowy Bydgoszcz 52)32-10-161 drugi 52)321-02-93 do ktorego dzwonilem kilkadziesiat razy az zostalem wysmiany.Otoz u pewnego gospodrza zmontowale instalacje cyfrowa,ktora byla i jest potrzebna gospodarzowi na wiecej informacji programow rolniczych niz z naziemnej anteny.Pewnego dnia wieczorem zawitali szczesliwcy wybawienia gospodarza z braku oglandania anteny naziemnej zaczeli straszyc ZE!!! od stycznia nie bedzie ogladania z tej anteny.Walkowano tak dlugo az gospodarz oslab z braku swiadomosci na ten temat.Propozycja padala'JEZELI teraz grupowo zaloza cyfre plus to bedzie kosztowalo tylko 400-zl.a pozniej 1400-zl.Gospodarz dal zaliczke 200-zl.ostatnie i powiedzial ze jutro pobierze reszte.Tak juz raniutko SUPER-BRYGADA sie zjawila i pobrala drugie 200-zl.Dobrze ale przy podisaniu i rozmowie bylo mowiono ze to tylko okolo 40-miesiecznie.To nic,ale wyrzucili moj talerz do pokrzyw i zawiesili swoja bez wiedzy gospodarza ktory by sie nie zgodzil.W grudniu przyszla oplata 64-zl.PYTAM sie wzystkich co sie stalo z glownym kompletnym zawieszeniu ktory byl jako gwarancja.Po paru miesiaca awaria slynnej cyfry-+ przyjechala brygada wymienila moj kabel polatali i skasowali wedlug taryfy ,a gdzie gwarancja???hmm.Syszalem wiecej takich szczesliwcow poszkodowanych.Za uzywanie mojego zawieszenia-umocowania anteny powinni mi zaplacic za uzywanie tej czesci lub zwrot 70-zl za bezprawne przywlaszczenie mojego mienia,prosze mi cos odpisac bo ani warszawa nic nie pomogla ,z gory dziekuje

#170 ~CIERPLIWY~

~CIERPLIWY~
  • Goście

Napisano 02 marzec 2012 - 20:54:17

Ostrzegam przed Cyfrą Plus!!!! Same kłopoty przy wypowiadaniu umowy, dwa razy spotkały mnie z ich strony nieprzyjemności przy kończeniu "współpracy", trzeci raz z pewnoscią nie zaryzykuję!


Pani OLU JEST NIEOGRANICZNA ILOSC NABRANYCH-WYKORZYSTANYCH POLAKOW W IMIENIU PRAWA,A PRAWA W POLSCE NIEMA.To mozecie zauwazyc na codzien w POLSCE ze BANDYCI chodza normalnie po POLSKICH ulicach.Ano nie moga zamykac bo kto pojdzie na wybory .POALACY sa bardzo chytrzy a naiwni,bo cimnych juz niema gdyz kazdy umie czytac oprocz obecnej wladzy ktora nie umie czytac naszych skarg i zazalen wiec wszystko do czasu pamientajcie.

#171 ~CIEKAWY~

~CIEKAWY~
  • Goście

Napisano 02 marzec 2012 - 21:08:04

co ty opowiadasz ludziom glupoty ja za 40pln mam 18 kanalow HD i jeden 3D


To ciekawe: bo to sie zdaza nie jeden z dziesieciu ale tyiace miliony wiec nie nabieraj :bo i tak naiwnosc nie wygra,ale czy wszyscy czytaja internet na tej stronie ??? i to jest pulapka na codzien wiedzac ze pomrocznosc oszusta jest pewna niewinnosci w POLSCE.To co ten cudorzad tuska zrobil z POLSKA to kilka pokolen tego nie splaca tych dlugow,poniewaz juz 85% POLSKI sprzedano za srebniki dzieki wyborcom,a kasa idzie na zachod wiec szukajcie emerytury juz zagranica,powodzenia

#172 ~Janusz~

~Janusz~
  • Goście

Napisano 09 marzec 2012 - 12:01:57

Najwięksi oszusci jakich do tej pory spotkałem CYFRA PLUS
miałem dostawać rachunki 86zł pózniej dostawałem 92 a teraz już 100zł a dopiero upłynął rok a przez ten następny, będzie ze 150zł odradzam

#173 ~Katarzyna~

~Katarzyna~
  • Goście

Napisano 10 marzec 2012 - 18:16:50

Też mam wielki problem z Cyfrą+ a mianowicie 29 lutego 2012 kończyła mi się umowa z Cyfrą, 10 stycznia zadzwoniła do mnie konsultantka i namawiała na kontynuowanie abonamentu gdzie proponowała kwotę 41zł (wczesniej płaciłam 34,90) no ale tak długo wierciła dziurę w brzuchu. że zgodziłam się, jeszcze dokładnie pytałam czy na pewno przez cały okres tych 19 kolejnych miesięcy umowy będę płacić tą kwote 41zł i czy nie wzrośnie, i dostałam odpowiedz, że nic się nie zmieni, aż tu wczoraj dostaję rachunek na 47zł, więc dzwonię na infolinię i mówię konsultantce, że ja przedłużając umowę uzgadniałam kwotę 41zł, która miała nie wzrosnąć,a dostałam wyższy rachunek, a ona mi mówi, że za to nie odpowiada i kazała napisać maila i złożyć reklamację, odpowiedź na maila była przewidywalna "z przykrościa informuje, że nie moge przychylic sie do Pani prośby itd". No więc pisze drugiego, że rezygnuje z Umowy z Państwem, bo nie jestem w stanie płacić wyższej kwoty, tym bardziej, że z konsultantką uzgodniłam inną cenę, I odpowiedź przyszła taka, że okres minimalny kończy się 31.08.2012 i miesiąc przed końcem muszę do nich wysłać list polecony, że nie zamierzam kontynuować umowy.

Tyle, że ja już chce zerwać z nimi tą umowę, może ktoś wie czy jest na to jakiś sposób?

#174 ~po prostu ja~

~po prostu ja~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2012 - 11:28:09

ojjj .. mnie też wkręcili. Na dwa miesiące (ostatnie) umowy - muszę płacić więcej :)
Nie tylko z powodu zmiany cennika - o której dowiedziałem się z internetu DZISIAJ przypadkiem ... więc nie dano mi nawet szansy na reakcję - a że płącę zawsze jakby na dwa miesiące do przodu - to byłem spokojny, że jest wszystko ok "bo przecież umowa - rzecz święta"
Pal diabli, że te dwa miesiące muszę płacić więcej - moje niedopatrzenie - bo co innego ustalenia ustne z konsultantem a co innego na piśmie umowa (żal) - ale fakt NIE PRZECZYTAŁEM.
Jednak wkurzyłem się na to, że Cyfra wymaga od swoich abonentów/petentów - nie dając tego samego w drugą stronę!!

Skoro ja mam wysyłać POLECONYM moje informacje - bo nie zostaną w ogóle uwzględnione (pewnie z automatu ląduje w koszu) - to dlaczego Oni mają prawo informować mnie w tak ważnych kwestiach jak zmiana ceny - listem ZWYKŁYM??? bez choćby informacji, że list został odebrany?????????????

odpowiedź jest prosta - bo mają prawo sami preparować REGULAMIN - nawet w zakresie wprowadzania w nim zmian - a "my" abonenci - podpisując "znajomość Regulaminu" DALIŚMY IM NA TO ZEZWOLENIE

a skąd TAKIE podwyżki? :)

... no cóż... Borys też musi zgarnąć "swoje" - no nie? ;)

#175 ~ryszarddon~

~ryszarddon~
  • Goście

Napisano 13 marzec 2012 - 13:11:41

Witam.W grudniu przedłużyłem z cyfrą umowę na kilkanaście miesięcy na sumę 46zł a teraz (po trzech miesiącach)dostałem rachunek 52zł,bez jakiegokolwiek powiadomienia.Czytam teraz,że czas wypowiedzenia umowy minął w lutym,czyli przed podniesieniem opłat.W jaki sposób mogłem wypowiedzieć umowę,skoro nie dostałem zadnego aneksu zawierającego podniesienie opłaty.To jest czysta kpina i brak szacunku z klientów.

#176 ~zbulwersowany~

~zbulwersowany~
  • Goście

Napisano 15 marzec 2012 - 10:58:05

cyfra+ to nic innego jak banda oszustów!!!

#177 ~Magdalena~

~Magdalena~
  • Goście

Napisano 16 marzec 2012 - 21:45:06

Witam
od jakiegoś czasu mam głche telefony z nieznanego numeru...ale =hit nastapił dzisiaj:tel po 18 pani Marta z CYFRY-mówię jej(jak w końcu dała dojść mi do słowa),że prowadzę auto,prosze o telefon za 30 minut,ok...za 2 minuty znowu dzwoni pani Marta-mówię jej to samo....pani Marta nie zadzwoniła,ale ok21 zadzwoniła pani Natalia z super promocją coś tam cos tam HD-pani Natalia bardzo szybko mówiła i nie wyraznie,więc na jej"rozumię,że aktywujemy" odpowiadam grzecznie ale rozbawiona już,że nie,bo może najpierw powiedziałaby mi ile za to coś bym płaciła i niech jeszcze raz wymieni mi wszystki kanały jakie będę mieći na ile miesięcy....padło"chwileczkę"poczym ok.2 minut słuchałam jak gada z koleżanką,że ona nie wie jak,gdzie , potem wyłączyła dzwięk, czekam minutę i rozłączyłam się.Dzwonię do Cyfry i pytam się o co chodzi-bo ja jestem trudnym klientem(sama pracuję jako droadca klienta i jestem po wielu szkoleniach)i jesli ktoś od nich nie ma podstawowej wiedzy z aktualnego abonametnu a tym bardziej z obsługi klienta,to chyb a nie powinnien dzwonić do mnie....pani dała mi odpowiedz o promocjach itp,oraz powiedziała,że mogę zgłosić reklamację-skorzystam,ale tradycyjną drogą a nie telefoniczną :)niech przeszkolą swoich pracowników

#178 ~Piotr~

~Piotr~
  • Goście

Napisano 21 marzec 2012 - 19:10:19

Cyfra to zwykli oszuści i złodzieje. Jak zrywasz z nim umowe to szukają wszystkiego do czego mogą się docze[pic. mi dowalili kare 300 zeta za to że oddałem sprzęt kilka dni po terminie. Zwykłe chamstwo. jak ktoś jest zainteresowany sharingiem przez neta to pisac na alldom@o2.pl musze się na tych gnojach jakoś ogrysc i odbic sobie te 300 z nawiazką. Pełny pakiet za kilka zeta, sa chętni??

#179 ~Grzegorz~

~Grzegorz~
  • Goście

Napisano 23 marzec 2012 - 00:24:15

Zgadzam się w pełni z moim przedpiścą. W listopadzie odwiedził mnie akwizytor Cyfry strasząc, że jeśli nie podpiszę z nimi umowy, to od stycznia zostanę bez telewizji, bo nadawanie na drodze innej niż satelitarna się zakończy. Miałem ochotę oszusta od razu zrzucić ze schodów, ale ten spytał, ile płacę za kablówkę, i zaoferował mi pakiet za 50 zł, czyli za kwotę mniejszą. Do tego miałem dostać 4 miesiące gratis i oczywiście gwarancję niezmienności ceny na cały okres trwania umowy czyli 33 m-ce. Za montaż miałem zapłacić 300 zł. Zgodziłem się z przyczyn czysto ekonomicznych, miało być taniej, a kwota za montaż miała mi się zwrócić po kilku miesiącach - wynikało to z różnicy ceny między tym co płaciłem za kablówkę, a tym, co zaoferowała cyfra. Akwizytor skwapliwie potwierdził moje obliczenia.

Gdy już podpisałem umowę, podsunął mi do podpisania oświadczenie, z którego wynikało, że w czasie montażu mogą (ale nie muszą) wystąpić dodatkowe koszty, które będę musiał ponieść. Zrozumiałem to tak, że zapłacę np. za ponadstandardową długość kabla.

Monterzy pojawili się już nazajutrz. Okazało się, że koszty montażu wyniosły łącznie 478 zł, policzono mi nie tylko za cały kabel, ale i za każdą śrubkę i złączkę i to po cenach dwukrotnie wyższych od tych, co w sklepie. Akwizytor po prostu wyłudził ode mnie podstępem dodatkowa kasę, nie uprzedzając mnie o rzeczywistych kosztach. Mało to, sprzęt nie działał, miał wystartować dopiero po 3 godzinach, mimo to monter chciał, bym podpisem potwierdził odbiór jego pracy, bo on przecież zrobił, co do niego należało. Zostawił mi też telefon, pod który miałem dzwonić, gdyby coś nie działało. Po 3 godzinach programu nadal nie odbierałem, a monter nie odbierał telefonu.

Następnego dnia rano obudził mnie telefon, miła pani chciała upewnić się, czy wszystko działa. Była zdziwiona, że nie działa. Stwierdziła, że poinformuje o wszystkim montera, ten przyjdzie i mi zrobi tak, by działało. Spytała też, czy wszystko gra i czy jestem zadowolony z umowy na... 60 zł. Gdy nieco wkurzony spytałem, skąd taka kwota, usłyszałem: "a co panu zależy 10 zł zapłacić". No po prostu bezczelność niemająca sobie równej! Nigdy dotąd nie spotkałem się z taką odzywką...

Monter do mnie nie przyszedł, Cyfra nie chodziła, bo nie była aktywowana, dopiero znajomy uświadomił mi, jak sobie z tym poradzić. Wysłano mi też "uprzejmy" list, w którym zrobiono ze mnie idiotę i analfabetę dowodząc, że podobno podpisałem umowę na 60 zł. Okazało się, że kopia, którą posiada Cyfra, różni się od oryginału, którym dysponuję. Krótko mówiąc, te złodzieje posunęli się do FAŁSZERSTWA dokumentu, tylko po to, by ściągać ze mnie dodatkowe 10 zł każdego miesiąca.

Oddałem oczywiście sprawę do Rzecznika Konsumentów. Odpowiadając na jego bardzo konkretne zarzuty, Cyfra po raz kolejny usiłowała zrobić ze mnie idiotę i analfabetę i wmówić mi, że podpisałem coś, czego nie podpisałem. Rzecznik zaproponował ugodę. Zamiast przyjęcia czy choćby przedstawienia swoich warunków, Cyfra wystawiła mi w tym miesiącu fakturę już nawet nie na 60, ale na 73 zł.

Czy my żyjemy w kraju cywilizowanym, czy w jakimś bantustanie? Jak to możliwe, by usługodawca dowolnie ustalał sobie cenę usługi i po prostu informował o niej usługobiorcę? Czy umowa, w której jasno nie określono kwoty miesięcznego zobowiązania jest w ogóle ważna? Ja z czymś takim dotąd się nie spotkałem nigdy.

Zapowiedziałem, że ja tej faktury nie zapłacę, ani żadnej następnej. Jak na razie Cyfra molestuje mnie smsami, przypominając o zaległej fakturze. Afera będzie pewnie miała ciąg dalszy. Tymczasem jednak napiszę tak każdemu:

CZŁOWIEKU, masz krztę rozumu? Trzymaj się jak najdalej od Cyfry+. No, chyba, że masz w domu za dużo pieniędzy i nie masz ich na co wydać...

#180 ~SSS~

~SSS~
  • Goście

Napisano 29 marzec 2012 - 13:24:58

dziadostwo to cyfra+



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych