Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


281 odpowiedzi w tym temacie

#121 ~andrez~

~andrez~
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2011 - 15:04:28

Niestety ,kartę musisz aktywować co parę godzin w głównym dekoderze by ogładać dalej tv.Zabezpieczenie przed braniem jednego abonamentu na np.dwa rożne "gospodarstwa domowe" :(

#122 ~Wściekłyna C+~

~Wściekłyna C+~
  • Goście

Napisano 14 wrzesień 2011 - 20:40:32

Nas też oszukali.
Sprzedawcy - podając fałszywą stawkę abonamentu,
zaniżoną o sto zł cenę montażu,
zapewnieniem o najlepszym sprzęcie , a
instalator nie wyprowadził nas z błędu,
zamontował nam badziewie i to źle.

#123 ~Wściekły na C+~

~Wściekły na C+~
  • Goście

Napisano 14 wrzesień 2011 - 20:46:42

I o tym powinni uprzedzać!

#124 ~Michał~

~Michał~
  • Goście

Napisano 06 październik 2011 - 09:06:40

Witam serdecznie, przepraszam, że wtrącam się w ten temat ale mam pewien problem z cyfrą. Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie Pani konsultant, akurat byłem na imprezie i byłem już pod wpływem alkoholu ale porozmawiałem sobie z Panią. Niestety ja tej sytuacji nie pamiętam i okazało się, że Pani zaproponowała mi pakiet HBO za kwotę 23 zł i ja się na to zgodziłem. Nie mając pojęcia o tym, że taka rozmowa miała miejsce olbrzymim zdziwieniem było dla mnie przysłanie rachunku na kwotę 92 zł z groszami. Poszedłem do salonu cyfry poprosiłem o odesłanie płytki z nagraną rozmową i po jej przesłuchaniu owszem potwierdzałem przyjęcie HBO ale w słuchawce ewidentnie było słychać, że trzeźwy nie jestem a Pani konsultantka się ze mnie śmiała. Mam pytanie czy taka umowa może być wiążąca?? przecież nawet nie zapytali się o numer abonenta, ani o numer dowodu, każdy praktycznie mógłby odebrać telefon i powiedzieć, że się zgadza. Proszę o odpowiedź i z góry dziękuje

#125 ~viola~

~viola~
  • Goście

Napisano 13 październik 2011 - 12:45:48

Mam przykre doświadczenia, ale nie z Cyfrą. Tu firma zachowała się w sposób odpowiedni. Przedstawiciel Direct Dystrybucja z Bydgoszczy przysłał konsultanta. Ja w swej naiwności wysłuchałam, wyraziłam zgodę na podłączenie Cyfry. Zorientowałam się, że nie wszystko w umowie jest zgodne z tym, co mi proponowano. Wymówiłam umowę, Cyfra przyjęła. Problem mam z DD z Bydgoszczy - sprzęt zdemontowali, ale pieniędzy, pomimo telefonów i listów nie dostałam. Co to za biedna firma? Czy nieuczciwa?!

#126 ~manotorwar~

~manotorwar~
  • Goście

Napisano 13 październik 2011 - 16:48:44

drogi Michale - w 30 dni możesz zrezygnować, wiec od razu pisz pismo, ze nie chcesz tego HBO. ponadto masz te 30 dni od momentu, jak cyfra prześle tobie papierowe potwierdzenie zawarcia umowy. ale uwaga - niestety wysyłają to listem zwykłym, wiec zawsze mogą powiedzieć, ze wysłali. także jak nie minęło 30 dni pisz rezygnacje.

#127 ~agata~

~agata~
  • Goście

Napisano 26 październik 2011 - 20:06:30

nie polecam cyfry plus!!!bylam w niej prawie 4 lata bez uzgodnien i zapowiedzi sami zmieniali kanaly i podnosili co jakis czas oplate comiesięczą!!!a na koniec jak musialam zrezygnowac z telewizji za nieoddanie karty do dekodera w przeciagu miesiaca oddali mnie do firmy windykacyjnej i nalożyli kare 300 zł!!!złodzieje! czlowiek liczy każdy grosz a oni za karte którą nawet sie nieda podetrzec karza placic tyle kasy!!!

#128 ~Robert~

~Robert~
  • Goście

Napisano 28 październik 2011 - 11:44:32

nie dajcie się nabijać w butelkę zawierając umowę z cyfrą plus. dużo obiecują a mało dają. za takie pakiety jak żądają kosę to można mieć dożo leprze pakiety np:telewizji ,,n'' lub Polsacie cyfrowym

#129 ~perez~

~perez~
  • Goście

Napisano 07 listopad 2011 - 13:41:31

Cyfra+ to kompletnie antykliencko nastawiona firma.

Przez kilka lat miałem swojego Fergussona. Z powodu ciągle zmienianych systemów kodowań, co chwilę nie działały mi programy. Reklamacje zawsze wyglądały tak samo: dzwonię (na płatny numer), słyszę 10 minut reklam, a później komunikat "wszyscy konsultanci są zajęci, zadzwoń później", numer się rozłącza. I tak z 10 razy. W końcu ktoś odbiera i mówi, że go to nie interesuje, skoro mam własny dekoder...

Na koniec po rozwiązaniu umowy, zwróciłem z opóźnieniem kartę do dekodera. Naliczyli mi 300zl kary. Po 3 latach właśnie sprawa zakończyła się w sądzie - mam zapłacić 300 zl kary + odsetki ustawowe + koszty sądowe. Jest przepis w Kodeksie Cywilnym o niedozwolonych klauzulach umownych, w szczególności "rażąco wysokich kar umownych" (bo niby ile stacił operator że nie mial neaktywnej karty przez kilka miesięcy?). Wysoka Sprawiedliwość ma do w d...

Trudno, człowiek uczy się na błędach. Nigdy więcej nie chcę mieć nic do czynienia z Cyfrą+ i wszystkim również odradzam.

BTW: ostatnio rozwiązałem umowę z N-ką. Też spóźniłem się ze zwrotem sprzętu. Powiedzieli, że nie ma problemu i dali mi potwierdzenie na piśmie, że mamy wszysko uregulowane. To się nazywa dobre podejście do klienta, nawet jeżeli odchodzi.

#130 ~Andrzej~

~Andrzej~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2011 - 12:13:20

PAMIĘTAJCIE że z każdej umowy można,bez żadnych konsekwencji można zrezygnować w ciągu 10 dni od jej podpisanie bez podawania przyczyn rezygnacji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#131 ~Tomek~

~Tomek~
  • Goście

Napisano 09 listopad 2011 - 13:50:30

Witam! Mam problem z cyfrą plus. Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie pani z cyfry i zaproponowała mi dodatkowe kanały i dekoder. Podczas rozmowy nie wyraziłem zgody na podłączenie ani na zmianę umowy. Pani poczytała mi regulamin promocji i powiedziała że promocja jest dla mnie aktywna przez miesiąc i jeśli chce dekoder to mam sie zgłosić z dowodem. Podziękowałem i... po miesiącu dostałem nowy rachunek. Napisałem reklamacje którą odrzucono bo podobno wyraziłem na wszystko zgodę. Wczoraj otrzymałem na płytce zarejestrowaną rozmowę. Treść tak jak sie spodziewałem. Pani nawija o promocji, dekoderze i tym że jak będę chciał to mam sie zgłosić z dowodem bo promocja jest od dziś aktywna. Dziękuję, do widzenia. Oczywiście pisanie odwołań od reklamacji nie ma sensu więc co mogę zrobić?

#132 ~perez~

~perez~
  • Goście

Napisano 10 listopad 2011 - 19:41:22

Witam! Mam problem z cyfrą plus. Jakiś czas temu zadzwoniła do mnie pani z cyfry i zaproponowała mi dodatkowe kanały i dekoder. Podczas rozmowy nie wyraziłem zgody na podłączenie ani na zmianę umowy. Pani poczytała mi regulamin promocji i powiedziała że promocja jest dla mnie aktywna przez miesiąc i jeśli chce dekoder to mam sie zgłosić z dowodem. Podziękowałem i... po miesiącu dostałem nowy rachunek. Napisałem reklamacje którą odrzucono bo podobno wyraziłem na wszystko zgodę. Wczoraj otrzymałem na płytce zarejestrowaną rozmowę. Treść tak jak sie spodziewałem. Pani nawija o promocji, dekoderze i tym że jak będę chciał to mam sie zgłosić z dowodem bo promocja jest od dziś aktywna. Dziękuję, do widzenia. Oczywiście pisanie odwołań od reklamacji nie ma sensu więc co mogę zrobić?


Pisz reklamacje do Cyfry i zgłoś sprawę do UOKIK. I szybko uciekaj od Cyfry. Tyle moge doradzić.

#133 ~Lucas~

~Lucas~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2011 - 19:35:09

Niestety C+ kupiła platformę "N" :(
Więc tylko czekać jak zniknie...
Konsultant się tym szczycił jak rozmawiałem z nim w sprawie przedłużenia umowy...
Dziś wysłałem wypowiedzenie.

#134 ~rado~

~rado~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2011 - 23:58:36

ludzie wy to macie problemy --Jestem ponad 7 lat w c+ , za każdym razem rozwiązuje umowę i podpisuję nową , raz zdarzyło mi się oddać kartę po 1,5 miesiąca po terminie (żadnej kary nie było) włańczałem pakiety przez telefon i je wyłańczałem wszystko zgodnie z umową z konsultantem ( wystarczy tylko dobrze go wysłuchać i zadać pare pytań na temat pakietów czyli jak i kiedy możemy z nich zrezygnować) . podwyższali mi też abonamet nie o 3 zł ale 43 np miałem 117 podwyższuli na 160, wszytko dało się wyjaśnić bez większych problemów (zawsze proszę o imię i nazwisko kosulatana z którym rozmawiam i uprzedzam go że wiem że rozmowa jest nagrywana ) iwłasnie kończy mi się umowa i też ją wypowiedziałem a teraz zawrę nową oczywiście z canałem+ i hbo gdyż tylko w c+ są te kanały ,aaa nigdy nie zawrę umowy z domokrążcą tylko w punkcie

#135 ~beata~

~beata~
  • Goście

Napisano 19 listopad 2011 - 16:58:19

Witam! Mam pytanie...Około rok temu przedłużyłam umowę z cyfrą na dwadzieścia pare miesięcy. Dostałam atrakcyjną ofertę - pakiet komapkt za 22,90 zł. na cały okres umowy. W tym miesiącu przyszedł pocztą nowy rachunek na kwotę 46 zł!Czy jest możliwe ażeby bez pytania i jakiegokolwiek ostrzeżenia zwiększyli mi dwukrotnie opłatę abonamentową?!Jeśli ktoś się orientuje to bardzo proszę o odpowiedź...

#136 ~amelia~

~amelia~
  • Goście

Napisano 20 listopad 2011 - 23:27:05

Jeśli to było telefonicznie, to:– Istnieje możliwość zrezygnowania z umowy zatwierdzonej na odległość do 10 dni od czasu jej zawarcia –poza tym:Każdy abonent ma możliwość zgłoszenia zastrzeżeń w formie reklamacji.także może nie wszystko stracone

miałbyś możliwość odstąpienia od umowy, jeżeli byłaby to pierwsza umowa zawarta poza siedzibą cyfry+, czyli dystrybutor, który przychodzi do domu. Ten zapis nie dotyczy umów przedłużanych przez telefon, przedłużenie jest aneksem do umowy podpisanej po raz pierwszy, a podpis jest ważnym dokumentem.

#137 ~Tomek~

~Tomek~
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2011 - 17:49:12

Witam! Mam pytanie...Około rok temu przedłużyłam umowę z cyfrą na dwadzieścia pare miesięcy. Dostałam atrakcyjną ofertę - pakiet komapkt za 22,90 zł. na cały okres umowy. W tym miesiącu przyszedł pocztą nowy rachunek na kwotę 46 zł!Czy jest możliwe ażeby bez pytania i jakiegokolwiek ostrzeżenia zwiększyli mi dwukrotnie opłatę abonamentową?!Jeśli ktoś się orientuje to bardzo proszę o odpowiedź...



#138 ~Tomek~

~Tomek~
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2011 - 18:04:46

Witam! Mam pytanie...Około rok temu przedłużyłam umowę z cyfrą na dwadzieścia pare miesięcy. Dostałam atrakcyjną ofertę - pakiet komapkt za 22,90 zł. na cały okres umowy. W tym miesiącu przyszedł pocztą nowy rachunek na kwotę 46 zł!Czy jest możliwe ażeby bez pytania i jakiegokolwiek ostrzeżenia zwiększyli mi dwukrotnie opłatę abonamentową?!Jeśli ktoś się orientuje to bardzo proszę o odpowiedź...


Miałem podobny przypadek, w CYFRZE + wszystko jest możliwe!
Ja miałem kompakt za 22,90 na sześć miesięcy a później na dwanaście za 46zł i taka umowe podpisałem. Oczywiście nijak się to miało do rachunków które byłem zmuszony płacić. Reklamacje i telefony do cyfry to starata czasu i nerwów więc jeśli tylko możesz UCIEKAJ Z CYFRY!
Pozdrawiam!

#139 ~kasia~

~kasia~
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2011 - 17:17:34

cyfra oszukuje

#140 ~kasia~

~kasia~
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2011 - 17:21:03

Mam przykre doświadczenia, ale nie z Cyfrą. Tu firma zachowała się w sposób odpowiedni. Przedstawiciel Direct Dystrybucja z Bydgoszczy przysłał konsultanta. Ja w swej naiwności wysłuchałam, wyraziłam zgodę na podłączenie Cyfry. Zorientowałam się, że nie wszystko w umowie jest zgodne z tym, co mi proponowano. Wymówiłam umowę, Cyfra przyjęła. Problem mam z DD z Bydgoszczy - sprzęt zdemontowali, ale pieniędzy, pomimo telefonów i listów nie dostałam. Co to za biedna firma? Czy nieuczciwa?!

ja miałam ten sam problem z dystybutorem z Bydzi. A Canał od tego umywa ręce.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych