Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


281 odpowiedzi w tym temacie

#281 ~basia~

~basia~
  • Goście

Napisano 20 marzec 2017 - 12:38:57

A ja zlozylam wymowienie i teraz dzwonią codziennie powiedziałam nie.20 lat jestem w cyfrze i uslyszałam zeby dostac lepsze warunki to musze zawrzec nowa umowe to wypowiedzialam , nowej nie chce,tak sie traktuje dlugoletniego klienta ? to niech szukają nowych jak nie umieją docenić starych

#282 ~Miras~

~Miras~
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2017 - 14:08:40

Ostatnie komentarze,to wypowiedzi osób ,które za złotówkę,by zdarły skórę z człowieka. CYFRA+ co do regulaminu jest bardzo rygorystyczna,więc gdyby klient go a propo czytał,to by nie miał pretensji do firmy,a ,że 60% polaków to analfabeci,więc rzucają pretensję na konsultantów ,którzy nie mają na to wpływu. Zgodnie z regulaminem Canal+ ,klient w przy podniesieniu opłaty za abonament ma prawo odstąpić z umowy w cia 14 dni roboczych i tak jest ,ponieważ sam jestem abonentem i z tego skorzystałem. Nikt mi z tego powodu nie robił problemów.Polecam wszytkim czytanie ze zrozumieniem regulaminów przed zawarciem umowy i wszyscy będą zadowoleni.
pozdrawiam wszytkich odwiedzających tą stronę

Dla wiadomości Jaśka profesora; Nie obrażaj ludzi epitetami o analfabetyźmie, bo kreujesz się na wielkiego chama. Dla twojej wątpliwej wiedzy, bardzo wiele starszych osób nie jest w stanie zrozumieć tak sformółowanych umów, w których cwani operatorzy używają takichtekstów i trików, aby pod przykrywką przyzwoitości abonent podpisał najgorszy nawet śmieć. Więc z tąd dobra rada; Nie wypowiadaj się więcej tak ordynarnie, bo ludzie takimi chamskimi fallusami gardzą.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych