Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


281 odpowiedzi w tym temacie

#201 andii

andii

    Jarek, władca pisowskich Minionków

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4331 postów

Napisano 19 czerwiec 2012 - 17:06:26

Nie trza było brać od oszustów, pełno takich "firm" się kręci i żeruje na naiwnych, 640pln na początek ? To zasługuje na zgłoszenie do odpowiednich słuzb.

Oficjalnym dystrybutorem Cyfry+ w Słupsku jest http://dystrybutorcy...ektronikservice na ul.Piekiełko, najlepiej tam się udać, i wyjaśnic sprawę.

Tu http://cyfraplus.pl/...t/abonenci.html jest mapka dla interesantów z innych miejscowości.

Centra Cyfry+
przedłużają umowy o abonament
zmieniają pakiety/opcje w ramach abonamentu
przyjmują reklamacje
wyjaśniają sprawy związane z płatnościami
wymieniają sprzęt
prowadzą sprzedaż dla nowych klientów
PROSIMY ODNALEŹĆ MIEJSCOWOŚĆ PONIŻEJ
LUB WYBRAĆ WOJEWÓDZTWO NA MAPIE


Ja mam Cyfrę od kilkunastu lat, i pomimo pewnych nieporozumień nie zamierzam się jej pozbywać.

ps. uważajcie teraz na firmy zakładające dekodery i anteny do bezpłatnej DVBT (telewizji naziemnej cyfrowej), przy niezorientowanych mogą mieć żniwa :(
ps2. do tego polecam sprawdzone firmy ze stałymi siedzibami, jak np. ta na Piekiełko, (to nie jest reklama :D ) byleby nie od domokrążców...
pozdr.

#202 ~Viva~

~Viva~
  • Goście

Napisano 11 lipiec 2012 - 20:13:55

Witam z Łodzi!
Na pocz. lipca moją Mamę odwiedziła w domu akwizytorka i naciągneła na podpisanie na najdroższy pakiet Cyfry+ wraz z jakimś erotycznym kanałem Exxxtra (Mama wiekowa kobitka raczej wolałaby Trwam ). I 100zł. zaliczki!!!
Na drugi dzień pojawili sie monteży a gdy mój Tato nie chciał wyrazić zgodę na montaż został zastraszony tym, że "wykończą go kosztami' ,że spotkamy się w Sądzie, że to nie wywiązanie się z umowy (a umowy o abonament jeszcze nie podpisano, ponieważ bylo tylko "Zamowienia na zawarcie umowy"). Kłamstwo zatem wciskali mojemu Tacie.
Jak Tato sugerował, ze odstąpi od umowy, to powiedzieli, że ustawa o ochronie konsumenta nie obejmuje ustawowego czasu 10 dni na odstapienie od umowy, bo to usługi budowlane są - czyli montaż anteny na balkonie, jest usługą budowlaną od kiedy?
Uważam, że kłamstwem czy wręcz szantażem moi Rodzice zostali przymuszeni do udostępnienia mieszkania, a że są to ludzie starsi i nie znający praw , wiec łatwo ich wprowadzić w bład.Za montaż zapłacili 375zł. + 100zł. zaliczki w dniu poprzednim
łacznie 475zł.!!!!! abonament 60zł + multiroom ok. 20 zł dodatkowo - pierwsze dwa miesiące dalej koszty ogromnie wzrastają.
Wysłałam już odstąpienie od umowy do Cyfry+ , jak rówiniez odstąpienia od umowy z Autoryzowanym Dystrybutorem Cyfry+ z ul. Piłsudskiego 141/143 z Łodzi i Autoryzowanym Dystrybutorem Cyfry+ z Legnicy ul. Tatrzańska 17
Jestem w kontakcie z Rzecznikiem Konsumentów, Byłam już w UOKiK
Jak nie odzyskam pieniedzy za montaż, to wstępuje na drogę Sądową

Nie wiem czy prócz dekoderów i karty zwracam także talerz, wysięgnik czy coś jeszcze no i gdzie oddać sprzęt?

#203 ~a~

~a~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2012 - 13:38:20

Sku***syny i złodzieje ,tyle ..

#204 ~a~

~a~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2012 - 13:38:52

Sku***syny i złodzieje ,tyle ..

#205 ~edwardowicz~

~edwardowicz~
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2012 - 15:17:08

W końcu 2010 r zawarłem dwie umowy o abonament z Cyfrą +.Przed upływem okresu umowy, postanowiłem zrezygnować z jednego abonamentu, drugi został rozszerzony i przedłużony.
Tuż po wysłaniu wypowiedzenia, rozpoczęło się telefoniczne nakłanianie mnie do wycofania
wypowiedzenia i skorzystania z ofert Cyfry. Nie pomagały żadne tłumaczenia, aż w końcu po kilku
dniach, zażądałem zaprzestania, posyłając im wiązankę ruskich, drobnych kwiatuszków.
Następstwem tego były "głuche" telefony (po podniesieniu słuchawki nikt się nie zgłaszał) przez
4 kolejne dni, Dopiero wysłany e-mail z zagrożeniem zgłoszenia przestępstwa na Policji, przerwał
tą zabawę i to utwierdziło mnie w przekonaniu,że już nigdy nie zostanę klientem firmy, zatrudniającej
takich głupców.
I jeszcze coś - obydwa abonamenty zostały opłacone "z góry" za cały okres umowny. Niestety, co nie
jest chyba normalne w praktyce, obie umowy zostały przez Cyfrę zmienione w ten sposób, że
podwyższona została miesięczna stawka opłaty abonamentowej.
Chcesz mieć spokój - trzymaj się z daleka od tej platformy.

#206 ~login~

~login~
  • Goście

Napisano 04 sierpień 2012 - 13:23:36

Teraz cyfra plus weszła na pomysł doliczania odsetek do abonamentu to jest skandal w biały dzień co o tym sądzicie?

#207 ~Tom~

~Tom~
  • Goście

Napisano 07 sierpień 2012 - 15:49:34

Jestem jednych z oszukanych przez konsultantów cyfry plus mam umowę podpisaną na 75 zł a oni przysłali mi rachunek na 105 zł bo podobno mam włączone kanały HD. Oczywiście są włączone ale to miało być już w cenie a oni odsłyłają mnie od jednego konsultanta do drugiegoPozatym za montaż danej anteny skasowali 350zł i nie dali mi żadnego rachunku mówiąc że zostanie przysłany póżniej ,oczywiście niedotarł a jak się upomniałem to powiedzieli mi że oni nie mają pojęcia o co mi chodzi.. Ludzie nie wpuszczajcie ich konsultantów do mieszkań bo pięknie mówią ale większości to brednie które trzeba prostować po pierwszym rachunku.

#208 ~Kasia~

~Kasia~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2012 - 20:58:38

Pierwszą umowę z Cyfrą miałam podpisaną do grudnia zeszłego roku. Pod koniec jej trwania złożyłam wypowiedzenie. Zadzwonił do mnie ktoś z obsługi klienta i zaproponował przedłużenie umowy na warunkach, które mi odpowiadały. Co prawda pytałam o możliwość zawarcia umowy bezpośrednio w punkcie, ale usłyszałam, że jest to oferta specjalna, więc mogę to zrobić wyłącznie telefonicznie (sic! w życiu nie sądziłam, że dam się nabrać na coś takiego). Od stycznia miałam już dwie podwyżki abonamentu łącznie na 27 zł. Obecnie mój abonament osiągnął cenę 107 zł, czyli zwyczajną stawkę, która od początku była dostępna dla każdego klienta. Co najśmieszniejsze - ani razu nie dostałam zawiadomienia o planowanej podwyżce. Zadzwoniłam do BOK, aby wyjaśnić sprawę. Usłyszałam, że powiadomienie z pewnością zostało wysłane. Zażądałam więc dowodu, bo uważam, że takie rzeczy powinny być wysyłane listem poleconym. Oczywiście dowodu żadnego nie ma, a zawiadomienie "zostało wysłane" listem zwykłym, bo jak twierdzą MAJĄ DO TEGO PRAWO! Usłyszałam, że mogę wysłać im pismo opisujące całą sytuację i być może wtedy umowa zostanie rozwiązana. Taa... z pewnością tak właśnie by było... Reasumując - na samą telewizję nie narzekam, wszystko odbiera ładnie, sygnał nie jest wyłączany co chwila z winy dostarczyciela (jak to bywa w Cyfrowym Polsacie). Natomiast sama polityka firmy, celowe wprowadzanie klienta w błąd, wciskanie kitu o niemożliwości podpisania umowy bezpośrednio, ciągłe podwyżki, brak kompetentnych pracowników w BOK i niesamowicie utrudniony kontakt z dostawcą, daje jedynie możliwość wystawienia negatywnej opinii Cyfrze Plus. Umowę zawartą mam do grudnia i będzie to z pewnością ostatnia moja umowa z tą telewizją. Gdybym nie została celowo wprowadzona w błąd, a usłyszała jasne zasady, najprawdopodobniej i tak bym z nimi została już na początku tego roku. Sposób jaki praktykują na utrzymanie klientów niestety mi nie odpowiada.

#209 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 sierpień 2012 - 23:48:14

Cyfra Plus to porządna rzetelna firma, umowa jest zawsze jasna i prosta bez kruczków, a swoich konsultantów wymagają jak najlepszej pomocy udzielanej klientom. W dodatku!!! zawsze dają duże rabaty na inne usługi z tytułu podpisania umowy. Korzystam od wielu lat i jestem bardzo zadowolony.

#210 ~Iwona~

~Iwona~
  • Goście

Napisano 05 wrzesień 2012 - 16:33:17

nie polecam !!!!! omijać z daleka
dawno mnie nic tak nie zdziwiło jak faktura z cyfry plus wyższa o 10 zł za dodatkową opcję :( okazuje się że oszukują już w momencie podpisania umowy, nie informują o dodatkowych opłatach tylko małym druczkiem piszą :(((((( gdzieś na dole umowy no i oczywiście zrezygnować nie można!!!!!!!!!!

#211 ArcyksiężnaWarszawska

ArcyksiężnaWarszawska

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 11 wrzesień 2012 - 20:29:08

Witam!
Widzę, że nie mnie jedną cyfra plus doprowadza do białej gorączki.Jestem ich abonentką od 3 lat, i co roku przedłuzałam umowę i byłam zadowolona do czasu. W lutym konsultanci bombardowali mnie telefonami gdyż kończyła mi się umowa, byłam w okresie wypowiedzenia, no i w sumie z braku lepszych ofert przedłużyłam. Po dwóch darmowych miesiącach okazało się, ze nie będe otrzymywać blankietów do wpłaty, co znacznie utrudniło korzystanie z dobrodziejstw tej platformy, gdyż opłaty robi moja mama, która niestety nie jest za pan brat z komputerem i internet banking, więc co miesiąc wypisuje przekazy;/. Co więcej za najmniejsze opóźnienie naliczane są odstetki ustawowe czego wcześniej nie było. Wystarczyło, że należność do końca miesiąca wpłynęła na ich konto i git, wiem bo miałam niegdyś "przyjemność" pracowac jako ich konsultant, zatem znałam procedury i wiedziałam w co się pakuje podpisując umowę o abonament, bo wtedy wszystko było jeszcze do przyjęcia, natomiast teraz robi się co raz nieznośniej. Wiem też co reprezentuja sobą Ci "konsultanci"i osoby je szkolące, dlatego miałam nadzieje, że sama z ich pomocy korzystać nie będe musiała, jednak dziś moje nadzieje legły w gruzach, niestety. Ciągłe powtarzanie tych samych zwrotów i w sumie brak rzeczowej odpowiedzi na moje pytania- to chyba najskuteczniejsza metoda na zniechęcenie abonenta. Poza tym oferta programowa i cenowa nie jest zbyt kusząca. Na szczęście za kilka miesięcy umowa mi sie skończy i prędzej mi kaktus na ręku wyrośnie niż ją przedłuże. Ogólnie rzecz biorąc nie polecam!!!

#212 ~Ewa~

~Ewa~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2012 - 07:45:16

z daleka od tej platformy!!!
umowę z nimi rozwiązałam w 2003 r. a oni teraz chcą odemnie 200zł za dekoder,który oddałam w chwili zerwania umowy,pani twierdz,że nie ma odnotowane,że go oddałam i co wy na to ?
jak mam udowodnić,że oddałam,skoro papier wyrzyciłam,bo minęło 9 lat?
znaleźli sobie kozła ofiarnego,bo mają pier***nik,ja pójdę do prawnika i dowiem się co z tym zrobić bo grosza nie dostaną!!!

#213 ~vikt~

~vikt~
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2012 - 14:01:20

Moja mame w beszczelny sposob oszukaly domokrażki, ktore nie dosc, ze nie mal wcisneły jej cyfre. To jeszcze ja wprowadzily w bład podczas objasniania zasad promocji i w ten sposob mialy byc 3mies. za darmo... a były za 89zł a po tych 3 mies. przyszedł rachunek na 181!!!! uwazam, ze jest to skandal. Moi znajomi tez juz rezygnuja z tej bandyckiej telewizji :/

#214 andii

andii

    Jarek, władca pisowskich Minionków

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4331 postów

Napisano 26 wrzesień 2012 - 18:28:06

czytać umowy przed podpisaniem, i nie brać u domokrążców (to prawie zawsze oszuści),

umowy zawierać w AUTORYZOWANYCH punktach CYFRY+.
np. w Słupsku na Piekiełko, albo gdzieś indziej,
ale nie u akwizytorów...

#215 ~naCiągniety~

~naCiągniety~
  • Goście

Napisano 05 październik 2012 - 19:50:46

a to ciekawe , właśnie skończyłem rozmowę z konsultantem - ostatnie podniesienie abonamentu w trakcie trwania umowy wykombinowali podobno w gazetce którą wywalam w kosz i podobno miałem 7 dni na odstąpienie od umowy nie 14, a zrezygnowańć oczywiście mogę jeśli przestanę płacić rachunki i wtedy po 2 miesiącach sami mnie odłączą za drobna opłatą 299 zł - to nie jest rygorystyczne podejście to jest najzwyklejsze złodziejstwo ( jeśli w imię prawa to sprytnie wykorzystujące taką mozliwość ) - jedno jest pewne klientem Cyfry NA PEWNO już nie będę i doradzę każdemu aby z nimi nie współpracowali



Niestety z przykrościa muszę potwierdzić fakt, iż i mnie przydarzyło się być marionetką w rękach tego Operatora/oszusta. Standardowo rzekomo wysłali pismo informujące o podwyżce (tej sławetnej z 2012 roku). Oczywiscie pisma nie otrzymałem (myślę, że ta akurat informacja abonentem C+ jest zbędna, bo wiedzą jak to takowa korespondencja do nich "dociera"). Toczyłem rozliczne boje, w których specjaliści od obsługi opcji Ctrl+C i Ctrl+V (czyt. Dział Reklamacji) odpisywał cały czas i bezustannie tę samą odpowiedź- że wysyłali, że informowali, że nie mogą, że mają nadzieję. W du*** mam ich nadzieję. Nie posiadają, żadnego potwierdzenia, że korespondencję taką wystosowali (przesyłki oczywiście nie rejestrowane- bo tak taniej i wygodniej DLA NICH). Skoro oni nie mają potwierdzenia, ze otrzymałem pismo postanowiłem walczyć ich bronią i poinformowałem ich, że ja również wystosowałem pismo w wymaganym przez C+ terminie z odpowiedzią, że wypowiadam umowę (oczywiście również przesyłką nie rejestrowaną ;) ) z przyczyn leżących po stronie "operatora". Na co stwierdzili, ze żadnej takiej korespondencji nie otrzymali- jak widać myślenie jest ich "najmocniejszą" stroną. mNiestety muszę przemęczyć sie z tymi złodziejami, KTÓRZY OKRADAJĄ MNIE CO MIESIĄC NA 15 ZŁ W PORÓWNANIU DO PIERWOTNEJ UMOWY - NICZYM NIE ANEKSOWANEJ Z MOJEJ STRONY!!!! Poczekam do końca umowy- A TO JUŻ W STYCZNIU 2013 ;] I REZYGNUJĘ Z TEJ ZORGANIZOWANEJ GRUPY PRZESTĘPCZEJ DZIAŁAJĄCEJ POD EGIDĄ "PRAWA". ŻYCZĘ POWODZENIA W TAKIEJ DZIAŁALNOŚCI I OBY WAM SIE "POSYPALI" ABONENCI, KTÓRZY CHCIELI PODJĄĆ PARTNERSKIE RELACJE PODPSUJĄC UMOWY, A ZOSTALI PRZEZ WAS OSZUKANI. OBYM ZABRAŁ NIE 10 KLIENTÓW ALE 1000!!!! PS. WASZE PAKIETY I TAK SA DO D**Y!!!! W CHWILI OBECNEJ RYNEK WALCZY O KLIENTA A NIE Z KLIENTEM!!!! ŻYCZE SZYBKIEJ PLAJTY I DOBREGO SYNDYKA MASY UPADŁOŚCIOWEJ ;] PEACE ;>

#216 andii

andii

    Jarek, władca pisowskich Minionków

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4331 postów

Napisano 05 październik 2012 - 21:16:17

pie**olisz. wypowiedzenie umowy (niezależnie od adresu) wysyła się zawsze listem poleconym, jeśli tak nie zrobiłeś to sam sobie jesteś winny.

#217 ~miki~

~miki~
  • Goście

Napisano 17 październik 2012 - 21:31:59

witam mam problem cyfra ma drogo ,znika sygnal ,obraz ,place 137zł za abonament +10zł za dekoder ,nie ma duzo kanałow ,chce zerwac umowe ,doczytalam sie ze kara jest 299zł .ale niewiem czy tak moge bo do konca umowy mam 15miesiecy jeszcze.ogolnie mam 26miesiecy.11 zapłacone .czy jak zplace te 300zł to starczy .pomozcie niewiem co robic ,.mam inne lepsze tansze propozycje i dekoder mam na zawsze.i mduzo taniej za abonament.plis co dalej robic odp pilne,

#218 andii

andii

    Jarek, władca pisowskich Minionków

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 4331 postów

Napisano 18 październik 2012 - 20:02:53

To, ze Ci sygnał znika, i obraz to nie wina Cyfry. Że tyle płacisz to też Twoja sprawa.
Sprawdź, czy Ci się talerz nie przestawił i masz zaniki sygnału...
A jeśli ino szukasz powodu do rozwiązania umowy to radź sobie sama, na przyszłość: czytaj co podpisujesz. Tyle.

#219 ~pawcio~

~pawcio~
  • Goście

Napisano 19 październik 2012 - 11:33:11

czytać umowy przed podpisaniem, i nie brać u domokrążców (to prawie zawsze oszuści),

umowy zawierać w AUTORYZOWANYCH punktach CYFRY+.
np. w Słupsku na Piekiełko, albo gdzieś indziej,
ale nie u akwizytorów...


Hehe, podpisywać pod podanym adresem, tak by wlasciciel otrzymał za wcisniety pakiet prowizję, a to nei male sumki, To jakas reklama czy co

#220 ~Marek K-lin~

~Marek K-lin~
  • Goście

Napisano 19 październik 2012 - 11:35:51

witam mam problem cyfra ma drogo ,znika sygnal ,obraz ,place 137zł za abonament +10zł za dekoder ,nie ma duzo kanałow ,chce zerwac umowe ,doczytalam sie ze kara jest 299zł .ale niewiem czy tak moge bo do konca umowy mam 15miesiecy jeszcze.ogolnie mam 26miesiecy.11 zapłacone .czy jak zplace te 300zł to starczy .pomozcie niewiem co robic ,.mam inne lepsze tansze propozycje i dekoder mam na zawsze.i mduzo taniej za abonament.plis co dalej robic odp pilne,


Dziwne, teraz za pakiet C+ Optimum, a jest tam 117 kanałaów otrzymujesz 6 pelnych plus 7 meisiąc wyrównawczy bezpłatne, a za następne płacisz 107 zł. i naprawdę jest co oglądać :) Własnie mam taki pakiet, dodatkowo kanaływ w wersji hd, bezpłatnie i pierwszy meisiąc hbo też.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych