Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


281 odpowiedzi w tym temacie

#181 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 29 marzec 2012 - 15:04:38

... bardzo proszę, nie dubluj postów, bo i po co?!

Użytkownik -Kazik- edytował ten post 29 marzec 2012 - 15:09:55


#182 ~pitek700~

~pitek700~
  • Goście

Napisano 30 marzec 2012 - 14:18:54

pomze ktos jak reklamacje wysłac do cyfry plus

#183 ~pitek700~

~pitek700~
  • Goście

Napisano 30 marzec 2012 - 14:22:31

witam wczoraj zostalem oszukany przez konsultanta cyfry mam złozyc reklamacje a chciałbym złozyc drogam eletronicznam poda ktos adres link

#184 ~pitek700~

~pitek700~
  • Goście

Napisano 30 marzec 2012 - 14:40:32

witam pomocy na ten temat jak napisac takam reklamacje do cyfry

#185 ~rebelia~

~rebelia~
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2012 - 06:00:58

a ja jestem w zadowolonej mniejszości. owszem, płacę ponad 100zł (miało być 99, ale przystałam na zmianę regulaminu, a co za tym idzie, kilka zł wyższy abonament), ale uważam, że warto. mam cyfrę już 7 lat i nigdy nie narzekałam, zawsze dokładnie czytałam, co podpisuję, a "na gębę" nie wzięłam nic. czytać czytać czytać, a nie wyzywać od oszustów, bo do oszustwa potrzebne są dwie strony: oszust i oszukany :/

#186 ~warszawiak~

~warszawiak~
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2012 - 15:46:17

Czy miał ktoś podobny problem do mojego.
Zdziwiła mnie wysoka kwota faktury. Dotychczas płaciłem coś 60zł a teraz przyszło ponad 100.
Dzwonie na BOK a oni, że telefonicznie przedłużyłem umowe na okres 18 mies. i zwiększyłem abonament na wyższy.
Nic takiego nie miało miejsca. (Miałem zamiar rozwiązać umowę i kupić N-kę a nie przedłużać C+)
Napisałem maila z reklamacją i prośbą odsłuchania rozmowy. Na razie cisza, czekam na odpowiedź.
Miał ktoś podobny przypadek.



Mnie sie zdarzylo sie cos podobnego. Cyfra podniosla cene i twierdzi ze wyslala list w tej sprawie i ze mialem 14 dni na wymowienie umowy. Kiedy zauwazylem wyzsza cene skontakowalem sie z nimi i powiedzialem ze zadnego listu nie dostalem. Na to odpowiedziano mi ze nie maja obowiazku zawiadamiania np. listem poleconym i ze termin 14-to dniowy juz minal i ze musze placic wyzsza cene az do konca umowy. Co z tym zrobic?

#187 ~Anna~

~Anna~
  • Goście

Napisano 23 kwiecień 2012 - 11:52:49

Witam, właśnie jestem po rozmowie z konsultantem cyfry.
Przedłużyłam umowę w 27.12.2011. W rozmowie telefonicznej dot. przedłużenia umowy konsultant zapewnił mnie, że
przez cały okres trwania umowy będę płaciła 124,00. Mamy kwiecień , przyszła faktura i kwota do zapłaty 138,00.
Cyfra twierdzi, że wysłała mi nowy regulamin - może wysłali ale ja go nie otrzymałam.
Uważam,że jest to daleko nie w porządku

#188 ~lookkk~

~lookkk~
  • Goście

Napisano 28 kwiecień 2012 - 18:25:46

zostałam ostatnio bardzo brzydko potraktowana przez ową firme, w grudniu wzięłam "promocyjnie" pakiet który zobowiązywał mnie do płacenia co miesiąc 36złotych..nagle dostałam fakturę na 44 złote, bez zawiadomienia o nagłym i niezrozumiałym przeze mnie podniesieniu abonamentu, przedstwicielka, która reprezentuje tę firmę w jednym z salonów cyfry plus na franowie w centrum carefur w poznaniu nie potrafiłam mi kompetentnie wytłumaczyć, gdszie na umowie jest wątek takiej nagłej zmiany płatności. wykazała sie jednak dezaprobatą i szczególną bezczelnością i chamskimi odzywkami dla zdezorientowanego klienta. NIE POLECAM, FIRMA NIE RÓŻNI SIĘ NICZYM OD STANDARDOWEGO NACIĄGACZA I OSZUSTA!!!LUDZIE, OMIJAJCIE TE PUNKTY SPRZEDAŻY TELEWIZJI CYFROWEJ!!!!nie warto wierzyć w ich promocje bo i tak sobie to zwrócą, czywiście naszym kosztem, nie dajcie się!!!

#189 ~LEON~

~LEON~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2012 - 14:21:57

Witam zgadzam się dokładnie z tymi którzy uważają że cyfra plus to naciągacze i oszuści. Jedno co mają dobre to oferta programowa a poza tym nic. Jestem u nich 7 lat, ze względu na kilka programów. Ogólnie płacę coraz większe
rachunki, a jako stały ich klijent mam promocję i regularnie od czsu do czasu jestem robiony w konia np. wyłanczają mi sygnał, dzwonię po 20 minutach wreszcie ktoś odbiera, mówi mi że nie zapłaciłem. Zapłaciłem na poczcie ponat tydzień temu. Więc mówi żebym wysłał faxem kwitek, tak robię. A tu nic sygnału jak nie było tak nie ma. Dzwonię znowu tym razem szybciej ktoś odbiera 17 minut i mówi że stępel na kwitku jest mało czytelny ręce opadają. Za tydzień dopiero włączają sygnał. Miałem wiele z nimi sytuacji w jakich mnie oszukali. Teraz znowu podnieśli sami sobie abonament. Biorąc od nich teraz nową umowę i dokładnie te same programy zapłacił bym 10 zł. mniej. Taktyka niezła przyciąganie nowych klientów a póżniej mamy cię w dup.. .To już napewno ostatnia umowa z nimi. OSZUŚCI NIKOMU NIE POLECAM

#190 ~abonent~

~abonent~
  • Goście

Napisano 04 maj 2012 - 09:47:29

Generalnie współczuję wszystkim petentom, którzy będą musieli prowadzić korespondencję z Działem Relacji z Abonentami. Przede wszystkim nie prowadzi się korespondencji z jedną osobą, tylko ze wszystkimi na raz ... co stanowi o pladze, OGROMIE i ilości pracujących tam ludzi z ograniczoną funkcją przyswajania wiedzy, racjonalnego myślenia, czytania ze zrozumieniem... Ogólnie zaległości z pierwszej klasy szkoły podstawowej.
Maasakra !!! Za każdym razem piszą coś innego, zaprzeczają sami sobie, mylą fakty... używają stwierdzeń których znaczenia nie znają...np. data wygenerowania pisma jest dla nich datą otrzymania korespondencji przez abonenta ... i tym podobne idiotyzmy, które to stanowią o wyjątkowo wysokim IQ.
APEL !!! Nie dajcie im się zbajerować i zapisać. To zwykłe tłuki, które za 1400 netto siedzą i formułki klepią. Zwoje mózgowe im się totalnie wyprostowały !!!

#191 ~Monika~

~Monika~
  • Goście

Napisano 14 maj 2012 - 17:46:39

Witam, właśnie jestem po rozmowie z konsultantem cyfry.
Przedłużyłam umowę w 27.12.2011. W rozmowie telefonicznej dot. przedłużenia umowy konsultant zapewnił mnie, że
przez cały okres trwania umowy będę płaciła 124,00. Mamy kwiecień , przyszła faktura i kwota do zapłaty 138,00.
Cyfra twierdzi, że wysłała mi nowy regulamin - może wysłali ale ja go nie otrzymałam.
Uważam,że jest to daleko nie w porządku


Witam, jestem w podobnej sytuacji - w dniu 2 stycznia podpisałam umowę na 15 miesięcy, zapewniano mnie że cena przez cały okres umowy nie ulegnie zmiania, a tu niespodzianka dostałam fakturę o 11 zł wyższą, w rozmowie telefonicznej dowiedziałam się że wysłali mi podobno 16 stycznia aneks do umowy - tyle że ja go nie dostałam. Po kilkudniowej korespondencji mailowej gdzie na początku wysyłano mnie do punktu Cyfry i kazano brać na piśmie oświadczenie od sprzedawcy że mnie nie poinformował o wzroście cen od 1 marca, potem twierdzono że 2 stycznia zaakceptowałam ceny które miały obowiązywać od 1 marca... itp. Jestem po rozmowie z prawnikiem w UOKiK. Nie można dawać się tak oszukiwać. Postępowanie powinno wyglądać tak:
1. napisz reklamację na adres: reklamacje@cyfraplus.com.pl koniecznie zaznaczając że jest to REKLAMACJA na podniesienie cen bez Twojej wiedzy i że nie dostałaś aneksu - koniecznie zapisuj kopie maili
2. jak Ci odpowiedzą że mają prawo tak działać to piszesz skargę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej dokładnie wszystko opisując na adres: uke@uke.gov.pl
3. równocześnie piszesz pismo do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta z prośbą o interwencję, adresy znajdziesz na stronie: http://www.uokik.gov...ndywidualne.php
4. równocześnie piszesz skargę na te praktyki do Federacji Konsumentów również adresy w Twoim mieście na powyższej stronie
Wiem, że to wymaga trochę zachodu ale im więcej z nas - oszukanych przez Cyfrę tak zrobi, tym lepszy będzie efekt i UOKiK będzie musiał interweniować
Już dwa razy karę za nieuczciwe praktyki dostali;
Pozdrawiam

#192 ~monikak~

~monikak~
  • Goście

Napisano 21 maj 2012 - 15:53:27

Rowniez zostalam wraz z mezem oszukana przez cyfre+ i ich dystrybutora. na poczatku stycznia maz dostal ciekawa propozycje od dystrubutora cyfry przez 4msc darmowe ogladanie cyfry + full pakiet. od maja pakiet optimum w cenie 50zl msc. do tego tv hd za 1zl okulary hd. wydalo mni sie to podejrzane bo tv jest dostepny w drozszym abonamencie ale dystrybutor przekonywal ze to on nam zaproponowal ta promocje i ze jest w 100% pewna. i przekonal nas. za zalozenie zaplacvilismy 250zl. dostalismy umowe ktora maz podpisal a umowa na tv miala przyjsc do 3 dni wraz z telewizorem. czekalismy i nic. dzwonilismy do pana dystrybutora i zdziwilo go ze nie dostalismy telewizora choc wyslali. to bylo w styczniu teraz mamy maj i telewizora nie ma. przez ten czas dzwonilismy do tego goscia i nic, nie odbieral telefonu. cyfra olala nas twierdzac ze oni nie maja nic do tego w jaki spsosb dystrybutor pozyskuje klientow. pisalismy do nich pismo i dostalismy odmowna decyzje gdzie zaslaniaja sie ze podpisal maz umowe. dodatkowo podwyzszyli nam abonament ktory wzrosl jakos od marca. gdzie ja zadnego aneksu nie dostalam. co z tymi zlodziejami robic

#193 ~RR~

~RR~
  • Goście

Napisano 24 maj 2012 - 06:46:17

mnie też zrobili na szaro, w kwietniu 2012 roku dostałem od nich aneks wysłaąłem do nich wypowiedzenie, odpisali mi, że czas na wypowiedzenie tego aneksu był do 10.02.2012, pisałem do nich kilkukrotnie, zawsze ta sama odpowiedz, czas wypowiedzenia do 10.02.2012.
Po wygaśniećiu tej umowy koncze przygode z cufrą, obecnie jest już około 13 programów z TV naziemnej - nowym, przyszłym abonentom Syfry radze się zastanowić co robią

#194 ~asd~

~asd~
  • Goście

Napisano 04 czerwiec 2012 - 10:10:59

po przekalkulowaniu nowej promocji syfry wychodzi, że nadal podnoszą cene tylko ładnie ją zamieszali :)
złodzieje

#195 ~JEDYNA TAKA TELESYFIZNA~

~JEDYNA TAKA TELESYFIZNA~
  • Goście

Napisano 04 czerwiec 2012 - 10:14:27

a po za tym cały czas te same programy, każdy program ma swój własny interwał czasowy po którym jest cyklicznie powtarzy w nieskończoność,
ten sam film w tygodniui można 4 razy oglądnać,
jak mi się umowa skończy to już nigdy ze złodziejską syfrą nie podpiszę umowy
UWAGA ZŁODZIEJE !!!

#196 ~Bolo~

~Bolo~
  • Goście

Napisano 06 czerwiec 2012 - 15:49:45

Złodzieje to za mało. Kurna w maju jakiś konsultant dzwonił że do końca pakiet z Canal+ za darmo a potem za 18zł miesięcznie i ja mówię że nie chcę, A On : ale to potem może pan zrezygnować. I dzwoniłem pare dni przed 31 maja że nie chcę dalej tego. A Oni że : To konsultant wprowadził pana w błąd bo to jest na 9 miesięcy. To się odzywam że to jakich konsultantów ma Cyfra i kogo tutaj zatrudnia. A oni że przesłuchają taśmę z nagraniem i będzie to trwało do 30 dni roboczych. Ale 3 czerwca już nie było Canal+. Za czerwiec zapłaciłem, abonament już w maju. A teraz patrzę w płatnościach że do zapłacenia 26zł! Taki ******** jak im zapłacę! To są oszuści i złodzieje! Niech mi wyłączą i nie będę z tego powodu płakać. Czekam teraz na ich odpowiedź.

#197 ~aaa~

~aaa~
  • Goście

Napisano 11 czerwiec 2012 - 11:12:57

poproś o zapis rozmowy z tym konsultantem

#198 ~wkurzony_na_cyfre~

~wkurzony_na_cyfre~
  • Goście

Napisano 13 czerwiec 2012 - 07:20:13

Czy miał ktoś podobny problem do mojego.
Zdziwiła mnie wysoka kwota faktury. Dotychczas płaciłem coś 60zł a teraz przyszło ponad 100.
Dzwonie na BOK a oni, że telefonicznie przedłużyłem umowe na okres 18 mies. i zwiększyłem abonament na wyższy.
Nic takiego nie miało miejsca. (Miałem zamiar rozwiązać umowę i kupić N-kę a nie przedłużać C+)
Napisałem maila z reklamacją i prośbą odsłuchania rozmowy. Na razie cisza, czekam na odpowiedź.
Miał ktoś podobny przypadek.


Witam!
Właśnie u moich dziadków miałą miejsce podobna sytuacja, ale okazało się że jest ona jeszcze bardziej niewiearygodna niż Twoja.
W grudniu zeszłego roku zadzwoniono do dziadka z propozycją zmiany umowy abonamentu z 38zł (chyba to był standard) na 70 zł (optimum), przy czym dziadek w promocji miał nadal płacić 38 zł za pakiet optimum (totalnie dziwna sytuacja). Koniec końców (dziadek ma już swoje lata i nie wszystko rozumie, ale pamieta to, że nie wyrażał zgody na 70 zł tylko na 38 zł) okazało się że zwiększyli mu abonanment do 70 zł i włączyli pakiet Optimum. Pomogłem mu z pismem reklamacyjnym powołując się na rozmowę telefoniczną z konsultantem. Cyfra odpisała po jakimś czasie, że niestety dziadek podpisał umowę "ustnie" a na dowód wysłali PŁYTĘ CD z nagraniem! Po odtworzeniu okazało się najlepsze:
PO PIERWSZE i NAJWAŻNIEJSZE: TO NIE DZIADEK ROZMAWIA Z KONSULTANTEM (zupełnie inny głos),
PO DRUGIE: to niby dziadek dzwoni du Cyfry (dziadek jest dość wiekowy i nawet nie ma pojęcia gdzie szukać do nich nr telefonu) a nie Oni do niego!
PO TRZECIE: ten KTOS (podstawiony za dziadka) przedstawia się jego danymi (adres zamieszkania, pesel itd.) i prosi o zwiększenie pakietu do Optimum (dziadek nie ma pojęcia o istnieniu jakiś pakietów - on kojarzy tylko kwoty).
PO CZWARTE: rozmowa jest krótka i zwięzła - dziadek ma problemy z mówieniem, często się zacina, mówi niewyraźnie - łatwo to rozpoznać - a tu cała sprawa została załatwiona w niecałą minutę!!!

Czy ktoś sięz tym spotkał? Przecież to jest oszustwo w biały dzień!!
Wiadomo że dziadek (ma prawie 90 lat) nie będzie się ciągał z nimi po sądach, ale naciaganie starszych ludzi w ten sposób to już jest kpina!!

#199 ~AIDA~

~AIDA~
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2012 - 18:02:17

zostało oszukane w mojej miejscowości 15 rodzin.abonament miał wynosić 49 i miesiąc gratis.A TU RACHUNEK NA TELEWIZJĘ PRZYCHODZI 102ZŁ NASTĘPNY 114 ZAPŁACIŁAM 500ZŁ.ZA MONTAŻ A SPRZĘT I TAK PŁACE JAK WYNAJEM DEKODERA WSZYSCY UMYWAJĄ RĘCE CO ROBIĆ OSZUSTWO W BIAŁY DZIEŃ.

#200 ~oszukany~

~oszukany~
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2012 - 11:08:40

podobnie bylo u mnie zjawil sie pewien pan z direcs dystrybucja gosc tak namieszal mojemu schorowanemu tacie(po 3 operacjach serca , cukrzyca) ze ten podpisal i zaplacil 500 zl za zalozenie dekodera cyfry plus pozniej jeszcze za zamontowanie za drugi dzien zaplacil 140 zl a najlepsze ze gosc mu mowil ze abonament bedzie wynosil 20 zl a wynosi 90 (tak naprawde mojamu tacie na cholera cyfra ale niestaty choroby i gosc doprowadzily do tego ze z jego ranty 500zl duzo nie zostanie) ma ktos jakis pomysl co robic i jak odwolac sie od tego burdelu ??



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych