Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


281 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~johnny-18~

~johnny-18~
  • Goście

Napisano 15 lipiec 2009 - 22:07:12

Cyfra tak często robi. Wg mnie każdy aneks powinien być podpisany i do tego momentu klient powinien mieć prawo wycofania się z tego co powiedział konsultantowi. A znam też przypadki gdzie osoba trzecia odebrała telefon od C+ i zgodziła się na podniesienie abonamentu, a gdy abonent zadzwonił wyjaśnić sprawę, okazało się, że obniżą z powrotem abonament dopiero po miesiącu i klient będzie musiał zapłacić za nie swoją decyzję...

#2 ~jam~

~jam~
  • Goście

Napisano 15 lipiec 2009 - 22:41:04

A czy Cyfra nie powinna przysłać umowy do podpisania ??
Przecież umowa na "słowo" sie nie liczy.

#3 ~zazu~

~zazu~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2009 - 05:54:38

cyfra to złodziejstwo. Skończyła mi się z nimi umowa i ją przedłużyłam na czas nieokreślony tzn. że w każdej chwili mogę odstąpić od umowy. Nie dość że im poszłam na rękę, że nie zrezygnowałam z ich usług i zawsze płace rachunki terminowo i to po dwa z góry, a oni mi po roku od przedłużenia podnieśli abonament o prawie 3 zł. Musze do nich zadzwonić i odstąpić od ich usług niech się wypchają swoimi promocjami. Nie ma to jak N

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2009 - 06:52:23

Byłem kiedyś abonentem C+ ( chyba prędko tam nie wrócę). Poziom konsultantów był poniżej krytyki. Wyuczonych kilka tekstów, nastawienie na wyciągnięcie maksimum z abonenta, w trudnych sprawach zero kompetencji. Niestety w innych telewizjach cyfrowych i u konsultantów telefonii komórkowych jest podobnie. :(

#5 ~jaśko~

~jaśko~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2009 - 07:30:19

Ostatnie komentarze,to wypowiedzi osób ,które za złotówkę,by zdarły skórę z człowieka. CYFRA+ co do regulaminu jest bardzo rygorystyczna,więc gdyby klient go a propo czytał,to by nie miał pretensji do firmy,a ,że 60% polaków to analfabeci,więc rzucają pretensję na konsultantów ,którzy nie mają na to wpływu. Zgodnie z regulaminem Canal+ ,klient w przy podniesieniu opłaty za abonament ma prawo odstąpić z umowy w cia 14 dni roboczych i tak jest ,ponieważ sam jestem abonentem i z tego skorzystałem. Nikt mi z tego powodu nie robił problemów.Polecam wszytkim czytanie ze zrozumieniem regulaminów przed zawarciem umowy i wszyscy będą zadowoleni.

pozdrawiam wszytkich odwiedzających tą stronę

#6 ~vik~

~vik~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2009 - 18:38:17

Ostatnie komentarze,to wypowiedzi osób ,które za złotówkę,by zdarły skórę z człowieka. CYFRA+ co do regulaminu jest bardzo rygorystyczna,więc gdyby klient go a propo czytał,to by nie miał pretensji do firmy,a ,że 60% polaków to analfabeci,więc rzucają pretensję na konsultantów ,którzy nie mają na to wpływu. Zgodnie z regulaminem Canal+ ,klient w przy podniesieniu opłaty za abonament ma prawo odstąpić z umowy w cia 14 dni roboczych i tak jest ,ponieważ sam jestem abonentem i z tego skorzystałem. Nikt mi z tego powodu nie robił problemów.Polecam wszytkim czytanie ze zrozumieniem regulaminów przed zawarciem umowy i wszyscy będą zadowoleni.

pozdrawiam wszytkich odwiedzających tą stronę


jaśko powiem jedno bredzisz nie obrażaj ludzi uczony się znalazł a co do tych konsultantów to oni mają płacone za to że znajdą naiwnego

#7 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2009 - 19:39:51

witam i chciałbym sie dowiedziec czy w pana przypadku po podniesieniu przez cyfre plus abonamentu pan wypowiedzial umowe pisemnie i ile pan musial placic za abonament w czasie trwania wypowiedzenia czy stara kwote czy nowa ktora przyslala cyfra ,i ile trwalo wypowiedzenie dziekuje za informacje.

Ostatnie komentarze,to wypowiedzi osób ,które za złotówkę,by zdarły skórę z człowieka. CYFRA+ co do regulaminu jest bardzo rygorystyczna,więc gdyby klient go a propo czytał,to by nie miał pretensji do firmy,a ,że 60% polaków to analfabeci,więc rzucają pretensję na konsultantów ,którzy nie mają na to wpływu. Zgodnie z regulaminem Canal+ ,klient w przy podniesieniu opłaty za abonament ma prawo odstąpić z umowy w cia 14 dni roboczych i tak jest ,ponieważ sam jestem abonentem i z tego skorzystałem. Nikt mi z tego powodu nie robił problemów.Polecam wszytkim czytanie ze zrozumieniem regulaminów przed zawarciem umowy i wszyscy będą zadowoleni.

pozdrawiam wszytkich odwiedzających tą stronę



#8 ~Falco~

~Falco~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2009 - 21:14:48

Ja jestem zadowolony z Cyfry,2 razy wypowiadaałem umowę celowo,tylko po to by zaproponowali tańszą i lepszą ofertę,w tej chwili za pakiet podstawowy+płacę 20 złotych +25 złotych za canal+,film i 2x canal sport,w sumie 45 złotych,wg mnie to dobra oferta.

#9 ~jarek~

~jarek~
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2009 - 12:51:53

Ostatnie komentarze,to wypowiedzi osób ,które za złotówkę,by zdarły skórę z człowieka. CYFRA+ co do regulaminu jest bardzo rygorystyczna,więc gdyby klient go a propo czytał,to by nie miał pretensji do firmy,a ,że 60% polaków to analfabeci,więc rzucają pretensję na konsultantów ,którzy nie mają na to wpływu. Zgodnie z regulaminem Canal+ ,klient w przy podniesieniu opłaty za abonament ma prawo odstąpić z umowy w cia 14 dni roboczych i tak jest ,ponieważ sam jestem abonentem i z tego skorzystałem. Nikt mi z tego powodu nie robił problemów.Polecam wszytkim czytanie ze zrozumieniem regulaminów przed zawarciem umowy i wszyscy będą zadowoleni.

pozdrawiam wszytkich odwiedzających tą stronę


a to ciekawe , właśnie skończyłem rozmowę z konsultantem - ostatnie podniesienie abonamentu w trakcie trwania umowy wykombinowali podobno w gazetce którą wywalam w kosz i podobno miałem 7 dni na odstąpienie od umowy nie 14, a zrezygnowańć oczywiście mogę jeśli przestanę płacić rachunki i wtedy po 2 miesiącach sami mnie odłączą za drobna opłatą 299 zł - to nie jest rygorystyczne podejście to jest najzwyklejsze złodziejstwo ( jeśli w imię prawa to sprytnie wykorzystujące taką mozliwość ) - jedno jest pewne klientem Cyfry NA PEWNO już nie będę i doradzę każdemu aby z nimi nie współpracowali

#10 ~~Adam~~

~~Adam~~
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2009 - 14:36:12

Jesli juz to wybralbym chyba N , tutaj nasłuchałem sie opinii zadowolonych znajomych ,wiec bardziej skłonny byłbym isc tamta strona.

#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 10 sierpień 2009 - 20:46:04

Dla takich właśnie jak te powstał ten portal, który niechcący znalazłem: www.pozywamy-zbiorowo.pl

#12 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 26 sierpień 2009 - 13:05:06

Mam jakiś pakiet promocyjny i też podnieśli abonament, szkoda że przy podpisywaniu umowy o tym nie wspominają. No i żadne zawiadomienie do mnie nie dotarło, dopiero na rachunku zobaczyłam wyższą kwotę więc na wypowiedzenie umowy było za późno. Szkoda słów!

#13 ~~Marta~~

~~Marta~~
  • Goście

Napisano 10 wrzesień 2009 - 23:04:02

Nie czytałam całego wątku, ale może powiem co mnie spotkało.
Od kilku lat mój tato jest abonentem cyfry plus. Jednak mamy dość wysoki pakiet i płacimy około 134zł abonamentu miesięcznie. Postanowiliśmy zrezygnować z ich usług, na rzecz konkurencji (podobna oferta kanałowa za 89zł z czego umowa na 12 miesięcy,a przez pół roku opłata 54zł). Po wykonanym telefonie do cyfry plus z pytaniami jakie mogą nam zaproponować promocje, oraz jak można zrezygnować, w domu pojawił się facet, który powiedział, że ma dla nas atrakcyjną ofertę. Na żądanie okazał legitymację służbową. Zaproponował nam abonament o połowę niższy pod warunkiem podpisania umowy przez najbliższego członka rodziny na okres 18 miesięcy. Na pytanie dlaczego nie może być ta sama osoba, usłyszeliśmy, że taki warunek, żeby uniknąć trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Pierwszy miesiąc gratis, żeby nie trzeba było płacić podwójnego abonamentu, a od września będą Państwo płacić tylko ten niższy abonament, a odnośnie starego dekodera, przyjdzie do Państwa pismo z firmy, żeby zwrócić go wraz z kartą. No i po przeczytaniu kartki i dokładnym wypytaniu co i jak, zdecydowałam się podpisać zamówienie. Już następnego dnia czy dwa dni później przyjechał monter, podłączył "nowy" jak się okazało po wczytaniu się w umowę używany(a jak się okazało po kilkudniowym oglądaniu telewizji zepsuty) dekoder, skasował 99 zł, dał mojemu tacie do podpisania umowę w moim imieniu (nie żądając żadnego upoważnienia, czyli każdy mógłby taką umowę w moim imieniu podpisać, będąc u mnie w domu, nawet gdybym sobie tego nie życzyła).
Jednak przeczytałam wszystkie te świstki zostawione przez montera (choroba zawodowa), znalazłam tam papierek o możliwości rezygnacji w ciągu 10 dni i zaczęłam się zastanawiać, dlaczego miałabym rezygnować. No i zaczęło się. Zadzwoniłam na infolinię. Oczywiście odczekałam swoje, a tam poinformowano mnie, że zostałam wprowadzona w błąd. Że nie ma takiej promocji, że umowa taty wcale nie wygasa automatycznie i żebym złożyła reklamację, ale póki co mam płacić dwa abonamenty do czasu rozwiązania umowy (oczywiście najpierw trzeba było wysłać pismo listem poleconym). CYFRA PLUS NIE PONOSI ŻADNYCH KONSEKWENCJI ZA TO, ŻE OSZUKUJE KLIENTÓW. TO MY MAMY PŁACIĆ ZA TO, ŻE ONI NAM WCISKAJĄ KIT. Jeszcze okropnie nieuprzejmy Pan na infolinii poinformował mnie, że jeśli coś było niejasne, to trzeba było zadzwonić na infolinię. Tylko, że jeśli coś było niejasne, pytałam faceta, który miał legitymację Cyfry Plus, taką samą podstawę do wierzenia miałam jemu, jak i ludziom z infolinii. A dziś przyszło do mnie pismo, że generalnie oni to mają w nosie, bo dystrybutor działa niezależnie od nich. A podpisanie umowy po przedstawieniu aktualnych warunków było moją decyzją. Ogólnie nie obchodzi ich to, że to ONI przedstawili inną wersję warunków podpisania umowy i promocji.
Z tego, co udało mi się ustalić, właśnie dystrybutorzy ze Słupska i Koszalina odwiedzali klientów cyfry plus i proponowali im nowe oferty, a ludziom w tym miesiącu przyszły po dwa rachunki. Teraz muszą wysłać wypowiedzenia, ale do końca roku płacić dwa abonamenty. Ja na szczęście wyrobiłam się w terminie dziesięciodniowym i przez trzy miesiące zapłacę tym OSZUSTOM abonament, a później zdecyduję się na innego dostawcę telewizji.
Brak szacunku, zero odpowiedzialności, oszustwa, stałe podnoszenie abonamentu i infolinia, za każdym razem kto inny i wszystko trzeba tłumaczyć od początku.
Osobiście zamierzam odzyskać 99 zł za aktywację tego abonamentu na który mnie naciągnęli. Jeśli ktoś jest w podobnej sytuacji, to chętnie się z nim skontaktuję, bo ja jedna nic nie zrobię, a w sądzie ważne są dowody. Ja mam za świadka tatę, ale jeśli kilka osób w podobnej sytuacji się zbierze, szanse na udowodnienie ich winy będą zdecydowanie większe.
Więc jeśli kogoś z Was też w ten sposób potraktowali i chce spróbować walczyć z tymi oszustami proszę o kontakt zakuska@wp.pl

#14 ~MIRO~

~MIRO~
  • Goście

Napisano 17 wrzesień 2009 - 12:59:05

Chcę dorzucić krótki opis naszej przygody z Cyfrą Plus, bo jest dosyć podobna, chociaż zdarzyła się we Wrocławiu

Mieszka tam moja 83 letnia mama, która nieopatrznie wpuściła mieszkania przedstawicielkę-konsultantkę Cyfry Plus na bazie niezadowolenia z obecnego operatora telewizji kablowej. Pani była bardzo elokwentna i przez 40 minut buzia jej się nie zamykała. Wg jej oferty po uiszczeniu jednorazowej opłaty ok. 400 zł za montaż anteny (która miała już byc na własność) reszta miała byc świetna i o połowę tańsza niż normalnie, bo pani wciskała jakiś kit o umowach zbiorowych, dzieki czemu jej oferta bęjest dużo tańsza od innych na rynku. Mama podpisała zamówienie i niestety dopiero wtedy się o tym dowiedziałem, bo mieszkam w innym mieście. Udało mi sie z tą panią skontaktować telefonicznie i nieco zmienić dość nieciekawe zamówienie na inny dekoder, z opcją HD i z mozliwością nagrywania. Miało to kosztoiwać 53 zł miesięcznie przez 17 miesięcy, dopiero w ostatnim miesiącu jakaś zwiększona opłata. Następnego dnia po uzgodneiniach przyszedł monter z dekoderem, zamontował antenę, skasował 400 zł i zażądał podpisania umowy. Byłem w kontakcie telefonicznym, usiłowałem coś zrozumieć z tego ich żargonu (najpierw wprowadzają mnówstwo swoich definicji). którymi potem żonglują w umowie. Umowa składała się z 6 stron różnych warunków oraz z kilkju załączników, w tym 33 stronicowego regulaminu. Konia z rzędem temu, kto jest w stanie dojść do istoty rzeczy czyli do wysokośc miesięcznych opłat w ciagu godziny, jaką mieliśmy w trakcie wizyty tego pana. Mama podpisała w końcu te papiery mimo moich wątpliwości w dobrej wierze zakładając, że mimo bardzo zawiłej i mętnej treści jest w nich to , co zostało uzgodnionetelefonicznie. Ponieważ w umowie było mnówstwo określeń zawierających różne rabaty i zerowe opłaty za tysiące jakiś świadczeń, których podobno nie musimy uiszczać, ale wszystko w procentach,ale nie było tam ani jednego słowa o konkretnych kwotach, więc poprosiłem panią konsultantkę, a potem jej koleżanki z punktu dystrybucyjnego o rozliczenie miesięczne przyszłych opłat, które, jak wynikało z podpisanej umowy, miały się zmeniać czterokrotnie. Oczywiście mimo obietnic niczego takiego się nie doczekałem, następnego dnia sam zacząłem to wszystko studiować i po 5 godzinach ściągania regulaminu oraz załączników i rozliczania tej mętnej umowy otrzymałem zaskakujkący wynik. Przez pierwsze 10 mniesięcy trzeba byłoby placić prawie 100% więcej, a później, po 14 i 17 mieisącach odpowiednio więcej. Okazało się też, że była ta o wiele bardziej niekorzystna umowa niż proponowane oferty promocyjne ogłoszane w tym momencie na stronie internetowej Cyfry Plus. Oczywiście odstąpiliśmy od umowy w ciągu 10 dni, Straciłem mnóstwo czasu na zapoznanie się z tym oraz na rozmowy z konsultantami z Centrali z Cyfry Plus, z których każdy dawał mi zupełnie inne informacje, często sprzeczne informacje. Okazało się jeszcze, że firma montująca antenę z konwerterem usiłowała nam ją z powrotem odebrać twierdząc, że musi się z pobranego sprzętu rozliczyć. Była to ewidentna próba wyłudzenia oparta na kłamstwie, bo sprzęt mozna oddać w innych, upoważnionych punktach dystrybucyjnych, a rozliczyć musi się klient, a nie punkt, który sprzęt zamontował. Poza tym po pobraniu bardzo wysokiej opłaty wspomnianych 400 zł w siecie zaznaczyli, że myśmy tą antenę kupili, a mamie podsunęli do podpisu nieco inaczej sformułowane załączniki, z których wynikało, ta opłata jest wyłacznie za montaż (średnia na rynku od 150 do 250 zł za taką usługę). I na koniec Cyfra przysłała rachunek na 120 zł za dostarczony sygnał i wynajem dekodera za 1 miesiąc z kawałkiem, kilka razy do nich dzwoniłem i każdy konsultant mówił, ze to pomyłka i juz wyksięgowują, ale jakoś nie mogą tego zrobić do tej pory. Kiedy opisywałem im (konsultantom)całą historię z umową, nazwali ją nieporozumieniem i bardzo się oburzali na określenie "oszustwo". Oczywiście mogę napisać skargę, ale jest to trochę tak, jakby pisać skargę na skorumpowanego sędziego, który sam tą skargę rozpatrzy.
A teraz wnioski:
1. Nie wpuszczać żadnych konsultantów do mieszkania, ich usługa jednorazowo będzie kosztyować nas conajmniej 200zł za wizytę oraz dużo więcej w formie bardzo niekorzystnej umowy
2. Bardzo dokładnie przestudiować wszystkie warunki promocyjne i samemu zaproponować umowę żądając na pismie rozliczenia przyszłych opłat
3. Przed podpisaniem dokładnie zapoznać się z treścią umowy i podpisać ją dopiero po uzyskaniu pewności, że wszystko jest zgodne z ustakleniami i wiemy, ile i za co będziemy płacić.
4 To chyba najważniejsze:jeśli termin umowy się kończy, umowa zostaje automtatycznie przechodzi na czas nieokreślony z wszystkimi maksymalnymi płatnościami (wygasają wszystkie promocje), jeśli się jej odpowiednio wcześniej nie wypowie. Wypowiedzenie trzeba wysłać poleconym pisemnie l, a kopię z dowodem wysłania mieć w domu, bo bardzo często udają, że nic takiego nie otrzymali, nie wspominając już o tzw. zgłoszeniach telefonicznych, których w rzeczywistości jaczęściej w ogóle nie respektują (także inne platformy cyfrowe, jak czytam na forach).
5. Najlepiej chyba kupić i zamontować własny sprzęt (można kupować np. karty na czasowy dostęp), wtedy już nikt nas nie oszuka. Poza tym teraz wchodzi powoli telewizja publiczna włącznie z opcją HD, opłaty na pewno spadną, wystarczy trochę poczekać.

Na koniec pozdrawiam konsultantkę Cyfry , pania Iwonę, oraz właściciela firmy montującej anteny (tzw. instalatora) z punktu dystrybucyjnego przy ul. Osobowickiej we Wrocławiu, życząc im, by ciagle spotykali sie w życiu z taką uczciwością i rzetelnością, jaka sami prezentują swoim klientom, często emerytom z bardzo skromnym portfelem na przezycie .
Pozdrawiam też wszystkich, którzy dotrwali do końca tej mojej opowieści.

MIRO



Nie czytałam całego wątku, ale może powiem co mnie spotkało.
Od kilku lat mój tato jest abonentem cyfry plus. Jednak mamy dość wysoki pakiet i płacimy około 134zł abonamentu miesięcznie. Postanowiliśmy zrezygnować z ich usług, na rzecz konkurencji (podobna oferta kanałowa za 89zł z czego umowa na 12 miesięcy,a przez pół roku opłata 54zł). Po wykonanym telefonie do cyfry plus z pytaniami jakie mogą nam zaproponować promocje, oraz jak można zrezygnować, w domu pojawił się facet, który powiedział, że ma dla nas atrakcyjną ofertę. Na żądanie okazał legitymację służbową. Zaproponował nam abonament o połowę niższy pod warunkiem podpisania umowy przez najbliższego członka rodziny na okres 18 miesięcy. Na pytanie dlaczego nie może być ta sama osoba, usłyszeliśmy, że taki warunek, żeby uniknąć trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Pierwszy miesiąc gratis, żeby nie trzeba było płacić podwójnego abonamentu, a od września będą Państwo płacić tylko ten niższy abonament, a odnośnie starego dekodera, przyjdzie do Państwa pismo z firmy, żeby zwrócić go wraz z kartą. No i po przeczytaniu kartki i dokładnym wypytaniu co i jak, zdecydowałam się podpisać zamówienie. Już następnego dnia czy dwa dni później przyjechał monter, podłączył "nowy" jak się okazało po wczytaniu się w umowę używany(a jak się okazało po kilkudniowym oglądaniu telewizji zepsuty) dekoder, skasował 99 zł, dał mojemu tacie do podpisania umowę w moim imieniu (nie żądając żadnego upoważnienia, czyli każdy mógłby taką umowę w moim imieniu podpisać, będąc u mnie w domu, nawet gdybym sobie tego nie życzyła).
Jednak przeczytałam wszystkie te świstki zostawione przez montera (choroba zawodowa), znalazłam tam papierek o możliwości rezygnacji w ciągu 10 dni i zaczęłam się zastanawiać, dlaczego miałabym rezygnować. No i zaczęło się. Zadzwoniłam na infolinię. Oczywiście odczekałam swoje, a tam poinformowano mnie, że zostałam wprowadzona w błąd. Że nie ma takiej promocji, że umowa taty wcale nie wygasa automatycznie i żebym złożyła reklamację, ale póki co mam płacić dwa abonamenty do czasu rozwiązania umowy (oczywiście najpierw trzeba było wysłać pismo listem poleconym). CYFRA PLUS NIE PONOSI ŻADNYCH KONSEKWENCJI ZA TO, ŻE OSZUKUJE KLIENTÓW. TO MY MAMY PŁACIĆ ZA TO, ŻE ONI NAM WCISKAJĄ KIT. Jeszcze okropnie nieuprzejmy Pan na infolinii poinformował mnie, że jeśli coś było niejasne, to trzeba było zadzwonić na infolinię. Tylko, że jeśli coś było niejasne, pytałam faceta, który miał legitymację Cyfry Plus, taką samą podstawę do wierzenia miałam jemu, jak i ludziom z infolinii. A dziś przyszło do mnie pismo, że generalnie oni to mają w nosie, bo dystrybutor działa niezależnie od nich. A podpisanie umowy po przedstawieniu aktualnych warunków było moją decyzją. Ogólnie nie obchodzi ich to, że to ONI przedstawili inną wersję warunków podpisania umowy i promocji.
Z tego, co udało mi się ustalić, właśnie dystrybutorzy ze Słupska i Koszalina odwiedzali klientów cyfry plus i proponowali im nowe oferty, a ludziom w tym miesiącu przyszły po dwa rachunki. Teraz muszą wysłać wypowiedzenia, ale do końca roku płacić dwa abonamenty. Ja na szczęście wyrobiłam się w terminie dziesięciodniowym i przez trzy miesiące zapłacę tym OSZUSTOM abonament, a później zdecyduję się na innego dostawcę telewizji.
Brak szacunku, zero odpowiedzialności, oszustwa, stałe podnoszenie abonamentu i infolinia, za każdym razem kto inny i wszystko trzeba tłumaczyć od początku.
Osobiście zamierzam odzyskać 99 zł za aktywację tego abonamentu na który mnie naciągnęli. Jeśli ktoś jest w podobnej sytuacji, to chętnie się z nim skontaktuję, bo ja jedna nic nie zrobię, a w sądzie ważne są dowody. Ja mam za świadka tatę, ale jeśli kilka osób w podobnej sytuacji się zbierze, szanse na udowodnienie ich winy będą zdecydowanie większe.
Więc jeśli kogoś z Was też w ten sposób potraktowali i chce spróbować walczyć z tymi oszustami proszę o kontakt zakuska@wp.pl



#15 ~mtf~

~mtf~
  • Goście

Napisano 28 wrzesień 2009 - 10:05:15

A ja opiszę swoją niedoszłą przygodę.

Chciałem zostać abonentem C+. Mieli dobrą ofertę dla mnie, więc zgłosiłem się do pierwszego dystrybutora. Problem jednak polega na tym, że moje okna w bloku są ze złej strony, ale na balkonie da się tak zamieszać, że łapie sygnał. C+ było zamawiane w sobotę. W środę w końcu do mnie dotarł instalator, ale przyszedł kompletnie nieprzygotowany. Nie miał umowy, anteny, narzędzi... Popatrzył i umówiliśmy się na piątek. W piątek zadzwonił, że popsuł mu się samochód. No to uderzyłem do drugiej firmy. Tam natomiast od razu odesłali mnie z kwitkiem. Po prostu spojrzeli sobie na plan i tyle... Czy do jasnej ch... nie zależy im na sprzedaży ?

Przynajmniej na tym nie straciłem.

#16 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 28 wrzesień 2009 - 19:40:37

Czy ktos z Was orientuje sie ile trzeba zaplacic za montaz anteny? Przymierzam sie do rezygnacji z abonamentu Vectry,musze zorientowac sie w kosztach dodatkowych/antena,dekoder/

#17 ~hal~

~hal~
  • Goście

Napisano 17 październik 2009 - 17:45:39

Cyfra plus jest z góry nastawiona aby składane reklamacje załatwiać odmownie.Zadne argumenty ani podstawa prawna nie są przyjmowane do
wiadomości.Klient nie ma nawet ustawowo zagwarantowanych praw.Wszystko działa na zasadzie,ze zdaniem cyfry plus nie masz prawa do niczego więcej jak płacenia.Mam wątpliwą przyjemność dochodzenia się z Cyfrą- właśnie minął rok a oni z uporem muła swoje płać i nie gadaj..Możesz sobie pisać gdzie chcesz maja to głęboko w ciepłym miejscu. Opinię Federacji konsumentów (przeciez obiektywna oparta na obowiązująch w Polsce
przepisach) tez się dla nich nie liczy.Zarząd na skargi w ogóle nie odpowiada tylko pracownik na,którego załatwianie sprawy wnosisz zażalenie.
Beton,beton,beton... liczący na zmęczenie lub zastraszenie delikwenta poprzez różnego rodzaju" Kruków" i Rejestr Dłużników.
Wszystkim solidnym abonentom,którzy dali się wmanewrować przez ich "specjalistów" w telefoniczne zawieranie bądż przedłużanie umowy
zyczę wytrwałości w dochodzeniu swoich praw.

#18 ~oszukany~

~oszukany~
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2009 - 00:22:58

Witam!!!
Oszukują na każdym kroku z Cyfra+ zwarłem umowę rok temu i wszystko było ok aż do dziś gdy przedłużyłem umowę ten pan twierdził ze za 30zł przez 18 będę miał pakiet podstawowy z pakietem Canal + coś mi nie pasowało i zadzwoniłem do biura obsługi 801066066 a tu mi mówią że 50zł i wynająłem dekoder z dyskiem hdd :( i co teraz

#19 ~sun~

~sun~
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2009 - 00:53:33

Jeśli to było telefonicznie, to:
– Istnieje możliwość zrezygnowania z umowy zatwierdzonej na odległość do 10 dni od czasu jej zawarcia –
poza tym:
Każdy abonent ma możliwość zgłoszenia zastrzeżeń w formie reklamacji.
także może nie wszystko stracone

#20 ~cs~

~cs~
  • Goście

Napisano 19 luty 2010 - 21:01:39

Jeśli to było telefonicznie, to:
– Istnieje możliwość zrezygnowania z umowy zatwierdzonej na odległość do 10 dni od czasu jej zawarcia –
poza tym:
Każdy abonent ma możliwość zgłoszenia zastrzeżeń w formie reklamacji.
także może nie wszystko stracone



W przypadku cyfry nie ma to zastosowania gdyż:

Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku:

1. gdy rozpoczęcie świadczenia usług nastąpiło, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia,



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych