Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Jakie buty do biegania

76 odpowiedzi w tym temacie

#1 STRABAG

STRABAG

Nowy

• Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 13 postów

Napisano 01 wrzesień 2013 - 02:44:00

Witam, Chciałem się Was podpytać tych z Was, którzy uprawiają biegi już od jakiegoś czasu i znają się na rzeczy.. Chodzi o to, że sam od jakiegoś czasu zacząłem biegać i zastanawiam się teraz nad zakupem odpowiednich butów do biegania, konkretnie to chcę kupić ten model ...........................  tj. nike free run. Z tego co się zdążyłem dowiedzieć, to buty te są naprawdę dobre, no ale właśnie..ja jestem amatorem jeśli chodzi o bieganie i w zasadzie zaczynam, więc czy na tym etapie nie wystarczą jakieś zwykłe adidasy? Z drugiej strony jeżeli mam się narażać na kontuzję, to wolę wydać trochę więcej i kupić coś porządnego, ale nie wiem czy te buty to nie za wysoka półka dla takiego biegacza jak ja..zależy mi po prostu żeby znaleźć złoty środek

Użytkownik tytus edytował ten post 26 listopad 2013 - 09:44:13
W sprawie reklamy zapraszam do Biura Ogłoszeń GP24

#2 ~michal bajor~

~michal bajor~
  • Goście

Napisano 25 listopad 2013 - 10:34:44

To zależy czy do biegania profesjonalnego, czy takiego dla zabawy... Bo jeśli chodzi o zwyczajną zabawę, to nawet takie trampeczki są w 100% wystarczające:

pol_il_KLASYCZNE-i-wiecznie-modne-TENISO

Typowe buty do biegania to już kilka stówek wydatku...

#3 Day77

Day77

Znajomy

• PipPip
  • 36 postów

Napisano 25 listopad 2013 - 11:00:27

W takich butach to spacerować można.

#4 ~michal bajor~

~michal bajor~
  • Goście

Napisano 26 listopad 2013 - 09:42:08

Ty spacerujesz, a ja biegam... Generalnie wam się w głowach pokręciło, robicie się jak baby. Najlepiej kupić buty za 300 zeta i ze dwa razy w nich pobiegać. No i oczywiście najważniejsze - trzeba posiadać cały strój do biegania, obowiązkowo!

#5 Nocny Kowboj

Nocny Kowboj

Swojak

• PipPipPipPip