Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Jak Ustkę sprzedać z zyskiem turystom :: zobacz komentowany artykuł


208 odpowiedzi w tym temacie

#41 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 12:54:38

Jak mają przyjezdżać do Ustki turyści, jeżeli na forum czytają,że jest tu tak żle. Zacznijmy pisać o walorach Ustki.  Niech radni podpowiadają jak ożywić nasze miasto. Trzeba zmniejszyć opłatę uzdrowiskową, bo 3 zł nawet od dzieci i młodzieży to zbyt wysoka stawka. Wynajmującym, aż głupio taką opłatę pobierać.



#42 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 13:12:58

mam pytanie zapraszajac na imprezy czy wypoczynek prosze wskazac gdzie moge zaparkowac samochod  - ul wczasowa straszyruinami,polamanym chodnikiem i wyrwami w zaniedbanej nawierzchni oraz straznikami uwijajacymi sie z mandatami -mozna wygospodarowac teren lesny ale lepiej kasowac

Podobnie zniszczone nawierzchnie przy plazy zachodniej ale kasa leci!

W miescie smrod spalin , tłok i scisk  wszystkie podworka zastawione autami turystow . Wszedzie kasa,kasa,kasa za parkowanie,za koszmarki chinskie,za odmrazana wietnamska  rybke ze smierdzacego oleju i kibel /z kamerkaq/ po rybce

A gdzie promocja regionalnych  zespolow muzycznych,teatralnycvh i tp.produktow kulturalnych oraz wyrobow regionalnych? gdzie no wlasnie - po drodze do ustki upszczonej fotoradarami - bieda i nieudacznicy sie dorabiaja nie praca  a dojeniem kierowcow

 



#43 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 13:14:48

Jak mają przyjezdżać do Ustki turyści, jeżeli na forum czytają,że jest tu tak żle. Zacznijmy pisać o walorach Ustki.  Niech radni podpowiadają jak ożywić nasze miasto. Trzeba zmniejszyć opłatę uzdrowiskową, bo 3 zł nawet od dzieci i młodzieży to zbyt wysoka stawka. Wynajmującym, aż głupio taką opłatę pobierać.

 


  to sie nazywa dojenie turysty  ,ktory nastepny sezon spedzi zdala od dojacego

 



#44 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 13:17:54

Może trzeba by pomyśleć jak Biedronia do Ustki ściągnąć......on sam w sobie jest już reklamą na całą Polskę.....

 

 

  a moze pana Szube  z rozwiazanego biura promocji slupska

 

wiele zrobil dobrego,a  napewno dogada sie z p wawrowskim



#45 ~Krystian W-wa teraz Słupsk~

~Krystian W-wa teraz Słupsk~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 13:27:31

Kilka postów wyżej zadałeś pytania a ja wsakazałem do kogo się z nimi zwrócić. W związku z tym nie każ mi "zdawać" Twoich pytań. Ponadto nie wiesz, czego jestem nauczony więc lepiej się nie odzywaj. Znasz chyba powiedzenie, że lepiej siedzieć cicho niż się odezwać i rozwać wątpliwości rozmówcy na temat swoich "zdolności" ? Trochę pokory i szacunku "gościu ze stolicy".

 

Żeby "rozwać" wątpliwości i "wsakazać" adresatów moich pytań to może powtórzę:

-To co macie, jest tylko i wyłącznie wynikiem waszej pracy-



#46 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 13:30:25

Pan Wawroski słusznie zwraca uwagę ,że Ustka nie ma realnych planów na promocje. Powiela się z roku na rok te same (ogólne słabe imprezy) .

Czas na zmiany- jeżeli nie potrafią zrobić tego osoby odpowiedzialne za promocję to też czas na zmiany.



#47 ~Krystian W-wa teraz Słupsk~

~Krystian W-wa teraz Słupsk~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 13:38:34

Pan Wawroski słusznie zwraca uwagę ,że Ustka nie ma realnych planów na promocje. Powiela się z roku na rok te same (ogólne słabe imprezy) .

Czas na zmiany- jeżeli nie potrafią zrobić tego osoby odpowiedzialne za promocję to też czas na zmiany.

 

 

Ale gołym okiem widać że ta promocja nie daje tego co zakłądano, albo daje bardzo mizerne efekty. Owszem, są pomysły ale czy one nadążają za rozwojem sytuacji?

Dlaczego dziś, właśnie w zimie nie ma fajnego portfolio z sezonu na necie, pod jakimś chwytnym tytułem? 

Czy nie można zrobić pod patronatem miasta jednodniowych zawodów wędkarskich?

Czy nie można zrobić zawodów ogólnopolskich, w poławaniu bursztynu? Jeżeli program discovery zrobił mega cykl o szukaniu złota, to Ustka mogłaby zrobić kilka reportaży o bursztynie.

Pomysłów są setki, tylko ludzie jakby leniwi.

No, ale takich wybraliście przecież.



#48 ~Ala~

~Ala~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 13:43:07

Proponuję zlikwidować dział promocji, i tak nic nie wnosi do promocji Ustki. Lepiej te pieniądze z wypłat przeznaczyć na bezpłatne parkowanie dla turysty i mieszkańca. Szlag mnie trafia jak w sezonie mam płacić za postój przy rynku gdy 5 minut kupuję owoce.



#49 ~Piotr~

~Piotr~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 13:54:26

Urodziłem się w Ustce w latach 60, mieszkałem przez 30 lat i wspominam Ustkę bardzo dobrze z tamtych lat. Ustka miała swój klimat, żyła dla wczasowiczów których w sezonie były setki tysięcy.

Funkcjonowała kolej z połączeniami do prawie wszystkich większych miast.Te miasto żyło. A teraz ??? Sytuacja w sezonie letnim jest tak jak nazwa filmu ,,DZIEŃ ŚWISTAKA " co rocznie w tych samych miejscach na promenadzie te same budy z muszlami z wtryskarki, ciupagami z Zakopanego oscypki i wiele innych durnowatych działalności.

W Ustce brak jest osoby która by to zmieniła bo najważniejsze dla UKŁADU  jest to komu i za ile wydzierżawi się miejsce na promenadzie.



#50 ~gżegżółka~

~gżegżółka~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 14:09:45

zatem kolejny, smutny, nudny sezon nam się szykuje. Jak jeszcze pogoda nie dopisze to mamy lipę! I to nieprawda, ze turyści ściągają do Ustki na sztuczne ognie, raczej są wkurzeni, ze z powodu deszczu  nic nie było widać. Skończmy z tą tradycją bo nic nie wnosi nie udaje się, a forsa wyj***na w kosmos. Teraz sztuczne ognie puszczaja na weselach więc jaka to atrakcja? Blogerzy...hm przyjadą, popiją z Cegłą i coś napiszą -pytanie za ile i jak często i tak naprawdę kto to przeczyta? a może by tak zacząć promować lokalnych artystów??? Potrzeba zmiany w dziale promocji, więcej kreatywności, ciekawych pomysłów bo te propozycje na sezon 2015 są jak odgrzewany któryś z kolei raz kotlet. Mam wrażenie, ze szef promocji został na stanowisku tylko dlatego bo się przyjaźni z synem burmistrza



#51 ~Taki jeden~

~Taki jeden~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 14:13:34

Dać Wawrowskiemu Wydział Promocji Ustki. Zobaczymy na ile jego recepta na sukces będzie możliwa do zrealizowania.

 

Chociaż w przypadku Charlotty sukces oparty jest m. in. o płace personelu na poziomie niegodnym miejsca o standardzie  jaki kreują oraz o ciągłą rotację personelu wynikła z tegoż.



#52 JANUSZ0

JANUSZ0

    Nie kopie się leżącego, Czy konie mnie słyszą !

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 364 postów

Napisano 03 luty 2015 - 14:17:07

Urodziłem się w Ustce w latach 60, mieszkałem przez 30 lat i wspominam Ustkę bardzo dobrze z tamtych lat. Ustka miała swój klimat, żyła dla wczasowiczów których w sezonie były setki tysięcy.

Funkcjonowała kolej z połączeniami do prawie wszystkich większych miast.Te miasto żyło. A teraz ??? Sytuacja w sezonie letnim jest tak jak nazwa filmu ,,DZIEŃ ŚWISTAKA " co rocznie w tych samych miejscach na promenadzie te same budy z muszlami z wtryskarki, ciupagami z Zakopanego oscypki i wiele innych durnowatych działalności.

W Ustce brak jest osoby która by to zmieniła bo najważniejsze dla UKŁADU  jest to komu i za ile wydzierżawi się miejsce na promenadzie.

 

Panie Piotrze, podobnie jak Pan wspominam Ustkę z przed lat, w sezonie wszędzie słychać było muzykę /24 h/dobę/ i śmiejących się młodych ludzi, po sezonie przychodził czas na starszych /chcących spokoju i odpoczynku/, ale te czasy już minęły, od kiedy Ustka stała się Uzdrowiskiem "Padliskiem", dla kilku pasibrzuchów został zakłócony rytm miasta, którym żyło od lat.

 

Pozdrawiam Janusz


Użytkownik JANUSZ0 edytował ten post 03 luty 2015 - 14:22:24


#53 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 14:37:15

Dać Wawrowskiemu Wydział Promocji Ustki. Zobaczymy na ile jego recepta na sukces będzie możliwa do zrealizowania.

 

Chociaż w przypadku Charlotty sukces oparty jest m. in. o płace personelu na poziomie niegodnym miejsca o standardzie  jaki kreują oraz o ciągłą rotację personelu wynikła z tegoż.

 

Z tego wynika tylko tyle ,że jest dużo poszukujących pracy i mało  ofert. Rotacja personelu jest w wielu hotelach ,zakładach...

Rozwój Charlotty to sukces Pana Wawroskiego.

Przed wielu laty  były tam tereny zalane bez możliwości spacerowych. Obecnie piękne obiekty ,koncerty, mini zoo.

Nikt nie myślał, że może powstać piękne miejsce z właściwie zaplanowanymi obiektami.



#54 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 15:45:18

A.. jeszcze, do tego kościoła polowego proponuję zatrudnić pierwszego księdza geja, który się ujawni, w tedy będziemy mieli darmowa reklamę w mediach na całym świecie. Wszem i wobec wiadomo, że za friko ani "Bóg zapłać" nie przyjedzie, dlatego zaproponujcie mu "cele w Lubiczu" dla dwóch osób /+ratownik/, oraz co łaska /to co macie wydać na reklamę w TV/. Robert ze Słupska trochę się wk...wi  /jego gwiazda zblednie/, ale jakoś to przeżyje. Gdy byście mieli problem ze znalezieniem ks. geja, zbierzcie paru do kupy, rzućcie kamieniem...... /resztę znacie/.

widać że deb***i, kretynów popier***onych na forum nie brakuje czego jesteś zacnym przykładem



#55 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 15:59:31

widać że deb***i, kretynów popier***onych na forum nie brakuje czego jesteś zacnym przykładem

 

To typowy moher -  wyborca Platformy Obywatelskiej



#56 Emka

Emka

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 3491 postów

Napisano 03 luty 2015 - 16:09:56

Wielkie oburzenie na forum, bo Krystian - gość z Warszawy śmiał skrytykować mentalność prowincji :D Helloł on ma rację ! Nie ma co się obrażać, prowincją jesteśmy z racji usytuowania, odległości od dużych ośrodków przemysłowych i kulturalnych. Ale niestety prowincję mamy również w głowach a może przede wszystkim w głowach ;)

Zamiast się obrażać i strzelać focha warto zastanowić się nad jego słowami. 

Po drugie, pan Cegła jest na stanowisku od kilku sezonów....bez sukcesów, więc się pytam - co on tam jeszcze robi ??? Na takim stanowisku, nie wystarczy wypełniać obowiązków urzędniczych, trzeba mieć otwartą głowę, nowoczesne pomysły, zapał do pracy....może ten pan to ma, nie wiem ale jedno jest pewne - jest nieskuteczny, więc czas na zmianę.

Narzekacie na namioty z chińszczyzną...w każdym kurorcie jest tego multum i nikt tam nie upatruje w tym porażki. hehe śmiem twierdzić że turyści lubią ten badziew ;) no ale to szczegół.

Ja w Ustce spotykam się z narastającymi ograniczeniami i biurokracją, nudą. Tego nie wolno, tamtego nie wolno. Żal patrzeć na promenadę zastawioną obrazami olejnymi wątpliwej urody. Dlaczego nie można tam kupić rękodzieła miejscowych artystów ? ano dlatego że miasto skutecznie ich wszystkich przepędziło :/ i potem zdziwienie, że stoją same namioty z chińskim badziewiem. Mój ulubiony letni naszyjnik to bałtyckie muszelki osadzone w srebrze. Kupiłam go wiele lat temu własnie przy promenadzie od lokalnej artystki, teraz ze świecą szukac tam takich rzeczy ;) no ale miasto zrobiło "porządek" na promenadzie i się tym szczyci!

Czego turysta chce na wakacjach ? ROZRYWKI gdy już zejdzie z plazy, ciekawych miejsc do odwiedzenia, fajnych eventów, koncertów i dyskotek. I można zaklinać rzeczywistość do upadłego, produkować setki ulotek itd. ale dopóki nie stworzy się rozrywkowej bazy, nie ma co liczyć na zmianę.



#57 ~Krystian W-wa teraz Słupsk~

~Krystian W-wa teraz Słupsk~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 17:15:19

Wielkie oburzenie na forum, bo Krystian - gość z Warszawy śmiał skrytykować mentalność prowincji :D Helloł on ma rację ! Nie ma co się obrażać, prowincją jesteśmy z racji usytuowania, odległości od dużych ośrodków przemysłowych i kulturalnych. Ale niestety prowincję mamy również w głowach a może przede wszystkim w głowach ;)

Zamiast się obrażać i strzelać focha warto zastanowić się nad jego słowami. 

Po drugie, pan Cegła jest na stanowisku od kilku sezonów....bez sukcesów, więc się pytam - co on tam jeszcze robi ??? Na takim stanowisku, nie wystarczy wypełniać obowiązków urzędniczych, trzeba mieć otwartą głowę, nowoczesne pomysły, zapał do pracy....może ten pan to ma, nie wiem ale jedno jest pewne - jest nieskuteczny, więc czas na zmianę.

 

 

Widzę że łapie Pani klimat tego, o co mi chodzi. Intuicyjnie idzie Pani w dobrym kierunku, szkoda że większość ludzi mentalnie nie nadąża za zmianami. Ustka to kopalnia możliwości, to niezgłębiona studnia bez dna. Szkoda że ludzie tego nie widzą.

Recepta na to wszystko jest dość prosta.

Jeżeli są poeci w Ustce czy okolicach-powinni się zgłosić do wydziału promocji miasta.

Jeśli są zapaleńcy od ryb, nurkowania, zimowych kąpieli i innych rzeczy, powinni wejść w kontakt z promocją.

Jeśli są ludzie którzy prowadzą blogi, jeśli są amatorzy od stron internetowych-wydział promocji powinien wiedzieć o tym.

To jest materiał w którym wydział promocji musi pracować. Wydruk ulotek ze widoczkiem Ustki i hasełekiem nic nie daje. Ale ulotka z wierszem, fragmentem bloga...to już przyciąga uwagę.

Strony internetowe z fotorelacjami, stronki autorskie, to jest to co jest dziś na czasie.

Sądzę że zamiast wydawać środki na wątpliwe eventy, należałoby skierować ich część na rodzimych artystów. Nie ma chętnych na zlecenia?

Dziś za pieniądze można mieć wszystko. Najlepiej jednak gdy w promocji uczestniczą mieszkańcy. Przy okazji zarabiając przy tym.

Ja oczywiście daję przykłady jak to powinno działać.

Pana Cegły nie znam, ale znam za to wielu specjalistów którzy są prawdziwymi fachowcami a często jest tak że osoba obca, z innej części kraju poradzi sobie lepiej, dynamiczniej z zadaniami które się przed nią postawi.

To się nazywa kontrakt-gdybyście nie wiedzieli-i jest to powszechne w dzisiejszym świecie.



#58 ~Smerf Maruda~

~Smerf Maruda~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 17:36:37

Cytuj:
15. Dofinansowanie imprezy wybranej w ramach ogłoszonego konkursu. Mieszkańcy albo stowarzyszenia będą mogły przedstawić propozycję swojej imprezy wraz z kosztorysem. Cel: stworzenie obywatelskiego budżetu promocyjnego, uatrakcyjnienie czasu turystom . Termin realizacji: lipiec albo sierpień. Kwota dofinansowania: 15 tys. z

.
Dobry pomysł dodać do tego jeszcze 15 000 z funduszu imprezowego z blogerami :twisted:
 

8. Organizacja festiwalu szant, połączonego z paradą uliczną albo imprezy kulturalnej związanej tematycznie z regionem. Cel: uatrakcyjnienie pobytu w Ustce, budowa marki miasta. Termin realizacji: lipiec albo sierpień. Koszt: 30 tys. zł.


Szanty w mieście portowym ,(żeglarskim jeszcze nie jesteśmy ) powinny być dla turystów, to, ze wielu z nas, Ustczan ma ich już dość , nie jest argumentem.
 

Odejście od logo miasta, promocja herbu i syrenki

Nareszcie :!:

Cytuj:
11. Organizacja imprezy Wakacje z Duchami, wspólnie z Państwem Barnowskimi . Program: nocna impreza z pochodniami, duchami i upiorami na kanwie legendy o stawiku CPN-owskim. Cel: promocja nowej atrakcji turystycznej Ustki. Termin realizacji: lipiec albo sierpień. Koszt: 12 tysięcy złotych.


Dobrze zorganizowanych nietypowych imprez Ustce brakuje.

Cytuj:
Reorganizacja Wydziału Promocji, połączenie z OSiR , wymiana personelu na kompetentny

Szkoda, że dopiero jesienią :(
 

Organizacji sezonu letniego 2015 - relacja z konsultacji .

 



#59 ~Smerf Maruda~

~Smerf Maruda~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 17:44:05

Widzę że łapie Pani klimat tego, o co mi chodzi. Intuicyjnie idzie Pani w dobrym kierunku, szkoda że większość ludzi mentalnie nie nadąża za zmianami. Ustka to kopalnia możliwości, to niezgłębiona studnia bez dna. Szkoda że ludzie tego nie widzą.

Recepta na to wszystko jest dość prosta.

Jeżeli są poeci w Ustce czy okolicach-powinni się zgłosić do wydziału promocji miasta.

Jeśli są zapaleńcy od ryb, nurkowania, zimowych kąpieli i innych rzeczy, powinni wejść w kontakt z promocją.

Jeśli są ludzie którzy prowadzą blogi, jeśli są amatorzy od stron internetowych-wydział promocji powinien wiedzieć o tym.

To jest materiał w którym wydział promocji musi pracować. Wydruk ulotek ze widoczkiem Ustki i hasełekiem nic nie daje. Ale ulotka z wierszem, fragmentem bloga...to już przyciąga uwagę.

Strony internetowe z fotorelacjami, stronki autorskie, to jest to co jest dziś na czasie.

Sądzę że zamiast wydawać środki na wątpliwe eventy, należałoby skierować ich część na rodzimych artystów. Nie ma chętnych na zlecenia?

Dziś za pieniądze można mieć wszystko. Najlepiej jednak gdy w promocji uczestniczą mieszkańcy. Przy okazji zarabiając przy tym.

Ja oczywiście daję przykłady jak to powinno działać.

Pana Cegły nie znam,

 

Wiele osób chodził zwe swoimi autorskimi propozycjami do Pana Naczelnika Wydziału Bezpromocji, i wychodzili z niczym,

słów jakie rzuczali pod adresem kierownika nie powtórzę,

 

ogólnie Wydział lekcoważył takich ludzi , w najlepszym przypadku mówił , że sam sobie poradzi, pomocy nie potrzebuje, smutne i bucowate.
 



#60 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 18:08:32

Lubicz robi dobrą robotę reklamuje swój hotel a przy okazji Uzdrowisko Ustka -  cała Polska się dowie że Ustka jest również uzdrowiskiem. I co na to Cegła i jego pryncypał - muszą coś zrobić żeby spiprzyć





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych