Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Gdzie po informatyce?

praca informatyka gdańsk etat zajęcie robota firma programowanie

33 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Kamil~

~Kamil~
  • Goście

Napisano 27 luty 2014 - 23:11:32

Cześć wszystkim!

Jestem studentem czwartego roku informatyki na Politechnice Gdańskiej, myślę że to już czas żeby pomyśleć nad stałą pracą. Wcześniej miałem jakieś dorywcze fuchy, robiłem proste strony dla laików, ale najbardziej lubię programować w C i C# więc chciałbym podążać w tym kierunku. Znacie może jakieś firmy do których warto aplikować? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie

#2 Crap

Crap

Bywalec

• Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 88 postów

Napisano 27 luty 2014 - 23:28:46

Zanim gdziekolwiek zaczniesz aplikować zbuduj sobie portfolio aplikacji, które pokażą na co Ciebie stać.

Niestety na kilkadziesiąt CV od studentów bądź programistów po studiach zatrudniłem swojego czasu kolesia po liceum, który programował od lat hobbystycznie i miażdżył wszystkich obyciem, wiedzą, otwartym myśleniem i płynnie poruszał się nie między C++ i C# a nawet kilkunastoma językami jak była taka potrzeba (outsource aplikacji u klienta).

#3 -ing

-ing

Swojak

• PipPipPipPip
  • 672 postów

Napisano 28 luty 2014 - 03:42:46

Gdzie po informatyce?

Do Wielkiej Brytanii.

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 28 luty 2014 - 08:27:39

Generalnie programiści nie mają tu tak łatwo.Owszem jest dużo ofert pracy, ale większość do face , gdzie podczas rekrutacji każą robić projekty, które potem wykorzystują w swojej firmie za free.

#5 Crap

Crap

Bywalec

• PipPipPip
  • 88 postów

Napisano 28 luty 2014 - 19:00:32

Gdzie po informatyce?

Do Wielkiej Brytanii.

Po co do? Lepiej dla.

Generalnie programiści nie mają tu tak łatwo.Owszem jest dużo ofert pracy, ale większość do face , gdzie podczas rekrutacji każą robić projekty, które potem wykorzystują w swojej firmie za free.