Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Firma ochroniarska ARES SERVICE


153 odpowiedzi w tym temacie

#21 adam dytrych

adam dytrych

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 101 postów

Napisano 14 maj 2014 - 07:09:12

witam..mam grupe..mam kurs ochrony..mam wyksztalcenie..tyle firm ochroniarskich....a pracy zero..widocznie jak ktos chce pracowac to podejmie prace za minimalna stawke..jestesmy w unii..a swiadczenia komuny..a zyc trzeba nawet te 1300 na reke juz daje komfort zycia..KTO ZATRUDNI mnie wdzieczny bede..pozdrow..



#22 adam dytrych

adam dytrych

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 101 postów

Napisano 14 maj 2014 - 07:16:56

PISodeb***e wam to już się nic nie podoba. Pewnie chcieliście by kłamczynski dał wam 4000 zł za siedzenie na du***.  Jednak już niedługo wkońcu platforma dobierze wam się do dupy i albo będziecie pracować albo nie będziecie mieli co żryć .

a nasz PO..ku***nski posel z psiej budy..nawet nie pogada .bo ma stolek.. po kase leci do unii..a jak piekne obietnice daje..judasz karierowicz..a kim byl za komuny...a dzis..listonoszom reki nie poda..panisko unijne..



#23 ~LUCEK~

~LUCEK~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2014 - 13:38:48

Witam i na wstępie pytanie mam do osób pracujących w Aresie... jak się wam w tej firmie pracuje??

Mi pracuje się świetnie lepiej niż w jantarze i skorpionie



#24 ~Agent~

~Agent~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2014 - 13:49:41

JANTAR TAM JEST DOPIERO WYZYSK Wojczuk + córeczka, Trzebiatowski, Urbaniak i najlepiej żeby wszyscy mieli najwyższą grupę to wtedy wzroty będą z.......... biste i na rauty wystarczy i wycieczki do Afryki.



#25 ~pracownik~

~pracownik~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2014 - 13:51:18

Jestem zadowolony z pracy w Aresie. pracuję już około 4- ech lat i nie zdarzają się takie sytuacje jak opisujecie. Zawsze są jakieś wyjątki i ewenementy jak w każdym zakładzie pracy. Nie ma problemów z zamianami służb, Kierownictwo zawsze stara się nam pomóc, zawsze wysłuchają jak potrzeba i idą na rękę doceniam ich zachowanie.



#26 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2014 - 14:17:46

Jestem zadowolony z pracy w Aresie. pracuję już około 4- ech lat i nie zdarzają się takie sytuacje jak opisujecie. Zawsze są jakieś wyjątki i ewenementy jak w każdym zakładzie pracy. Nie ma problemów z zamianami służb, Kierownictwo zawsze stara się nam pomóc, zawsze wysłuchają jak potrzeba i idą na rękę doceniam ich zachowanie.

żart roku :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



#27 ~niepelnosprawny frajer~

~niepelnosprawny frajer~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2014 - 21:44:06

W Aresie jest tak - w upalne dni pytasz o wodę "trzeba sobie samemu kupić" pytasz obuty, kurtkę, spodnie "samemu sobie trzeba radzić" Godnicz twierdzi że są najlepszą firmą bo daja umowy. Na urlopie nie możesz nic planowac bo w każdej chwili mogą cię z niego sciągnąć...do pracy transport w swoim zakresie. Chociaż znam jedna osobę co jeździ ze Śmichówka rowerem 17 km do lęborka a z Lęborka wiozą go do Gdańska. O bonach swiątecznych i o jakimkolwiek socjalu można zapomnieć no chyba że sam sobie go utworzysz. Zatrudniają osoby niepełnosprawne ale jak ktos pójdzie na zwolnienie lekarskie ma troszkę przechlapane.

Takim skur...om powini zabronic działalności gospodarczej. to są patałachy a ludzie na wyższych stołkach powinni być dyscyplinarnie zwolnieni za swoje pedalskie zachowanie. Tak Panie Godnicz...nie jedna osoba płakała i wpadła w tarapaty przez ciebie.

A ja podziwiam Godnicz ze sobie radzi , zebym mial jaja to tez bym zaczol jak on. My tylko nad soba placzemy i chcemy od innych socjali , jestesmy frajerzy 



#28 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2014 - 21:45:57

witam..mam grupe..mam kurs ochrony..mam wyksztalcenie..tyle firm ochroniarskich....a pracy zero..widocznie jak ktos chce pracowac to podejmie prace za minimalna stawke..jestesmy w unii..a swiadczenia komuny..a zyc trzeba nawet te 1300 na reke juz daje komfort zycia..KTO ZATRUDNI mnie wdzieczny bede..pozdrow..

kurna to otworz firme i tyle a nie piszecie o innych z zazdrosci



#29 ~ares lipa jantar scorpion~

~ares lipa jantar scorpion~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2014 - 21:59:45

Z jakiego powodu wywalili go z policji?

A ja Godnicza nie lubie ale musze mu oddac ze wszystko rozkrecil sam , kierownicy dopiero dochodzili pozniej. Pracuje od 8 lat , i z tego co wiem to Godnicz tak naprawde zajmuje sie klientami. a nami kieruja , zneaja sie kierownicy kiedys salata tereaz miotk. I mysle ze godnicza mozna nie lubic za to ze nie reaguje ale pytanie czy o wszystkim wie, bo sam wiem z siebie ze u niego nie bylem z problemami ale kumpel byl to mu pomogl. A ze nie ma socjalu i innych , w aresienie ma a lebork to nie ares tylko gdansk.



#30 ~Byly P~

~Byly P~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2014 - 22:03:31

Z jakiego powodu wywalili go z policji?

Nie doniusl na kolegow czyli mnie. 



#31 ~Ares~

~Ares~
  • Goście

Napisano 18 grudzień 2014 - 13:22:38

W Aresie jest tak - w upalne dni pytasz o wodę "trzeba sobie samemu kupić" pytasz obuty, kurtkę, spodnie "samemu sobie trzeba radzić" Godnicz twierdzi że są najlepszą firmą bo daja umowy. Na urlopie nie możesz nic planowac bo w każdej chwili mogą cię z niego sciągnąć...do pracy transport w swoim zakresie. Chociaż znam jedna osobę co jeździ ze Śmichówka rowerem 17 km do lęborka a z Lęborka wiozą go do Gdańska. O bonach swiątecznych i o jakimkolwiek socjalu można zapomnieć no chyba że sam sobie go utworzysz. Zatrudniają osoby niepełnosprawne ale jak ktos pójdzie na zwolnienie lekarskie ma troszkę przechlapane.

Takim skur...om powini zabronic działalności gospodarczej. to są patałachy a ludzie na wyższych stołkach powinni być dyscyplinarnie zwolnieni za swoje pedalskie zachowanie. Tak Panie Godnicz...nie jedna osoba płakała i wpadła w tarapaty przez ciebie.

Pozdrowienia od Aresa



#32 ~Kolega z pracy Sierakowice~

~Kolega z pracy Sierakowice~
  • Goście

Napisano 18 grudzień 2014 - 13:25:10

Ares to kolejna firma, która ceni sobie dotacje z PFRONu. Lubi się dorabiac kosztem zatrudnionych. Najniżasza pensja jaka moze być na rynku, czyli ok 1200 netto. Brak socjalu, środków higieny itp. Do tego dochodzi ciągła obawa czy Cię nie wyślą gdzieś daleko na obiekt a kosztów dojazdu nie zwracają. Znam takich co śmigają po 30 km w jedna stronę własnym samochodem. Ubranie we własnym zakresie sobie człowiek załatwia. Zero szacunku i poszanowania dla pracownika. Uczciwie pracujący człowiek jest nikim ale za to ten co pije alkohol w pracy i go złapią ma lepiej niż nie jeden a jeszcze jak jest byłym policjantem tak jak Dyrektor Godnicz to już ma luksus. Co do dyrektora to dużo gada i mało robi. Wielki filozof, dla którego nie ma godności jak to kiedyś okreslił na pewnym zebraniu z pracownikami. Czyli jednym słowem kolejna firma co upokarza i upodla człowieka tłumacząc sie tym że daja ludziom pracę.

Dobre pisze ten co wyleciał



#33 ~Klient~

~Klient~
  • Goście

Napisano 18 grudzień 2014 - 13:27:10

trzecia obcja firma się kończy, w mieście kopała dołki pod inną firmą i sama w te dołki wpadła

Mamy grudzien 2014r , i jak z tymi dołkami , z tego co wiem to Ares jest już największy , Pozdrawiam zadowolony klient



#34 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 18 grudzień 2014 - 18:28:03

niestety trzeba w firmę inwestować .doskonalić unowocześniać tak jak to ma miejsce w Aresie i są wyniki



#35 ~policjant~

~policjant~
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2014 - 09:12:24

Z jakiego powodu wywalili go z policji?

Łapóweczka. Jeszcze był w służbie przygotowawczej jak wziął i go złapali.



#36 ~cwaniak~

~cwaniak~
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2015 - 11:58:39

Łapóweczka. Jeszcze był w służbie przygotowawczej jak wziął i go złapali.

Ty policjant , po co bzdóry piszesz, ja Godnicza akurat nie lubię po mnie w ciupie zamykał ale bzdur nie pisz. Godnicz to akurat był świadkiem w sprawie gdzie policjant wziął łapówkę od łebka co bez uprawnień jechał, był świadkiem w sprawie i nic więcej. A,że w służbie przygotowawczej to prawda . I mógł wrócić ale już pracował w ochronie wiem , bo tego łebka co bez uprawnień jechał to moja rodzina. Żeby nie Godnicz  to kilku by poleciało, ale ten głupi honorem się uniósł zamiast psy wsypać.



#37 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2015 - 13:15:41

Jako klient- DKS. Pełne zadowolenie ze świadczonych uslug. Dziękujemy Państwu, szczęścia i masy pracy w 2015:)



#38 ~były współpracownik~

~były współpracownik~
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2015 - 13:49:02

DKS żeby była prowadzona od początku jedno osobowo - myślę iż na 2015r byłaby u szczytu możliwości,niestety przez lata wielodecyzyjnie rozdzierana pomiędzy wspólników prosperuje , tak jak prosperuje, a szkoda



#39 ~KUBA ROZKMINIACZ~

~KUBA ROZKMINIACZ~
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2015 - 14:11:36

Prawda jest taka o której nikt nie mówi. Jeśli firmą ochroniarską to znaczy że świadczy wysokiej klasy usługi. A tym czasem wiekszość tych firm co się zowią ochroniarskie zatrudniają dziadków często i gęsto z chorowanych tam gdzie wymagalna jest wysoka sprawnośc fizyczna a gdzie owi dziadkowie ochroniarze to to tylko statystyka i czesto i gęsto przykrywka dla dużch pieniedzy. Wstyd i hańba dla tak powaznej profesji jaką jest ochrona ludzi i mienia. Może w koncu ustawodawca zlikwiduje zbiorowe siedliska emerytów i rencistów i ustanowi iż OCHRONA to poważna profesja i wymaga dużej sprawnosci fizycznej i umyslowej od adeptów tego zawodu i zlikwiduje tym samym OCHRONIARSKIE DOMY STARCÓW. Czego życzę wszystkim przyszłym klientom firm OCHRONIARSKICH. To tyle i bez urazy komentatorzy…..

#40 ~Anonim~

~Anonim~
  • Goście

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:55:32

Pamiętam jak pracowałem w tej firmie to Pan Miotk prosił mnie żebym poszedł za kogoś na służbę, obiecał że dostanę za to pieniądze. Tylko że tych pieniędzy nie widziałem, które obiecywał.  Miałem zaplanowany urlop, w ostatniej chwili odwołali ten urlop, dostała ten urlop inna osoba.  To jest najgorsza firma ochroniarska w Lęborku.  Człowiek musiał iść do pracy w wigilię, święta, w Niedzielę, a nic z tego nie miał. Żadnych premii.  Szkoda że Pan Sałata nie jest tam kierownikiem, on był w porządku.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych