Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Heh~

~Heh~
  • Goście

Napisano 26 maj 2017 - 12:05:39

Pierwsze pytanie, jak szybko i sprawnie zerwać umowę z Energą? :)

 



#2 ~niuss~

~niuss~
  • Goście

Napisano 26 maj 2017 - 12:29:02

Pytanie drugie.
Jak już nie da się sprawnie zerwać tej umowy, to czy możecie chociaż wystawiać czytelne faktury, bo są tak pogmatwane, że ciężko się w nich połapać bez doktoratu.

#3 ~PSEUDO_EXPERT_POCIOTEK~

~PSEUDO_EXPERT_POCIOTEK~
  • Goście

Napisano 26 maj 2017 - 13:41:11

eksperci od brania pieniedzy!!! nic nie zalatwia wlacze z ta pseudo firma i rachnku nie potrafia przyslac...URZAD REGULACJI ENEGETYKI odpowiednia instytucja dla tych ZLODZIEJI!!!!!!!!!!



#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 26 maj 2017 - 13:49:51

Aktualnie obdzwaniają z "promocją" mającą na celu podniesienie opłaty stałej, uważajcie



#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 26 maj 2017 - 17:49:25

Nie chce już mi się z nimi gadać.  Zadzwonisz na infolinię - przez pół godziny leci muzyczka z przerwami na komunikat jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać.  Jeżeli już się ktoś zgłosi, to twój problem zostanie tak zagmatwany, że w końcu sam nie będziesz wiedział po co i do kogo zadzwoniłeś. (Jak z naszymi politykami).  Jedynym śladem pozostanie ci fakt, że za tą rozmowę zapłacisz kilka lub kilkanaście złotych, z czego 3/4 za słuchanie upiornej muzyczki.   A przecież to jest chyba zabronione ??

Gdzie te czasy,  kiedy przychodził inkasent, sprawdzał stan licznika, obliczał na miejscu należność i informował klienta, że należy się za zużytą energię tyle a tyle.  Od ręki też załatwiał reklamacje.   Każdy bowiem może się pomylić.  Sprawdza raz jeszcze i koryguje błąd od ręki.  A teraz w dobie powszechnej komputeryzacji czekasz na informacje rok albo i więcej a niezałatwiona sprawa leży i czeka latami i pies z kulawą nogą nawet nie ma pojęcia kiedy ta twoja sprawa zostanie w jakiś sposób załatwiona.   O tyle jeszcze mamy dobrze, że dyrekcję mamy dość blisko bo w Gdańsku.  A gdyby owa dyrekcja była w Rzeszowie, Moskwie czy w Madrycie wtedy dopiero byśmy podróżowali.



#6 ~Opłaty za licznik~

~Opłaty za licznik~
  • Goście

Napisano 29 maj 2017 - 12:15:38

Aktualnie obdzwaniają z "promocją" mającą na celu podniesienie opłaty stałej, uważajcie


Niestety opłatę stałą już zdążyli podwyższyć bo przecież muszą przerzucić na klienta koszty zdalnego odczytu liczników.

#7 ~Charytatywnie oświetlają~

~Charytatywnie oświetlają~
  • Goście

Napisano 29 maj 2017 - 12:21:52

eksperci od brania pieniedzy!!! nic nie zalatwia wlacze z ta pseudo firma i rachnku nie potrafia przyslac...URZAD REGULACJI ENEGETYKI odpowiednia instytucja dla tych ZLODZIEJI!!!!!!!!!!


Przecież wszyscy narzekają, że ENERGA nie chce ich obciążać kosztami za zużytą energię..? Widać jest tak bogata, że charytatywnie oświetla nam mieszkania i pozwala na korzystanie z urządzeń elektrycznych

#8 ~semp~

~semp~
  • Goście

Napisano 29 maj 2017 - 15:28:15

eksperci od brania pieniedzy!!! nic nie zalatwia wlacze z ta pseudo firma i rachnku nie potrafia przyslac...... tych ZLODZIEJI!!!!!!!!!!

A gdzie tam, potrafią przysłać!!!

Mnie właśnie dzisiaj przesłali korektę za 1 dzień zwłoki w płatności, w kwocie 0,04 zł. Płatne PRZELEWEM!!!

Jak by nie mogli doliczyć do następnego rachunku (a tak koszty: papier na druk, koperta, opłata za przesyłkę i czas pracy pracownika)!

 

D U R N I E !!!!!!!!





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: umowa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych