Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

drukarka dla firmy


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 rena123

rena123

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 354 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 14:04:24

Witam :) Zastanawiam się nad tym, jaką drukarkę wybrać dla mojej firmy :) Co moglibyście polecić?



#2 katarzyna12

katarzyna12

    Bywalec

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 53 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 14:16:17

Ja wybrałabym drukarkę, która będzie wielofunkcyjna, ponieważ na pewno usprawni pracę :) Fajną ofertę widziałam ostatnio tutaj: fixandprint. Duży wybór w sprzęcie, także myślę, że bez problemu coś znajdziesz :) Firma jest profesjonalna i z pewnością fachowo doradzą w sprawie wyboru odpowiedniej drukarki.



#3 raf_koz

raf_koz

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 17:38:56

jeśli duża firma, to wiem że Brother udostępnia swoje urządzenia, po ich stronie jest serwisowanie, tusze, papier, drukarka itd, apłaci się za wydrukowane kartki - tzn od ilości jest opłata miesięczna, opcja fajna dla większych firm :)



#4 -MISIA

-MISIA

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 13714 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 18:21:18

Witam :) Zastanawiam się nad tym, jaką drukarkę wybrać dla mojej firmy :) Co moglibyście polecić?

 

Z duplexem? 



#5 Inez232

Inez232

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 10 maj 2018 - 13:31:24

Wszystko zależy od miesięcznego obciążenia wydruku jakiego potrzebuje Twoja firma i czy ma to być wydruk tylko monochromatyczny, czy potrzebne są też wydruki w kolorze. Z propozycji drukarek czarno-białych urządzeń  laserowych może Brother HL L-5000D dla mniejszych firm czy HL-L6400DW przeznaczona do użytku w większych grupach roboczych. 



#6 wosk_asia

wosk_asia

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 31 styczeń 2019 - 12:55:54

Polecam zerknąć na biuro-styl  :)



#7 Robert98

Robert98

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 26 luty 2019 - 13:30:22

Wszystko zależy ile z niej korzystasz i jakie ma spełniać zadania. Ale powiem jedno : na pewno musi być nowa z gwarancją i serwisem. Sam oszczędziłem decydując się na tańsze rozwiązanie czego pożałowałem przy pierwszych problemach technicznych.



#8 DMD Tonery

DMD Tonery

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 26 lipiec 2019 - 12:34:48

Dzień Dobry.

To jaką drukarkę wybrać, zależy od tego do czego będzie używana. Jak tylko do drukowania - to drukarka laserowa mono, jeżeli jest potrzeba kopiowania i skanowania dokumentów, wtedy laserowa wielofunkcyjna. Zapraszam na stronę https://dmd-biuro.pl/, mamy duży wybór  drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

Arkadiusz Kwiatkowski - pracownik DMD

 



#9 cywix

cywix

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 30 lipiec 2019 - 10:14:38

Zależy czego szukasz, co będziesz drukował. Czy tylko druk mono  czy tez kolor, jak dużo drukujesz itp. Polecam przed zakupem rozejrzeć się w materiałach eksploatacyjnych np na https://allebiuro.pl...ze-do-drukarek/ Warto od tego zacząć żeby później koszty materiałow nie przewyższały kosztów zakupu drukarki i to nawet kilkukrotnie.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych