Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Droga S6


240 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 00:23:09

WARIANT POŁUDNIOWY, CZYLI II TRSY S6 PLANOWANY JEST PRZEZ GRUNTY ZALESIONE. BUDOWA DROGI PRZYCZYNI SIĘ DO POWSTANIA NIEKORZYSTNYCH PRZEKSZTAŁCEŃ W KRAJOBRAZIE ORAZ ŚRODOWISKU PRZYRODNICZO – LEŚNYM. DROGA W WARIANCIE POŁUDNIOWYM MA PRZEBIEGAĆ PRZEZ „OBSZAR CHRONIONEGO KRAJOBRAZU PRADOLINY REDY – ŁEBY”. ZOSTANIE NARUSZONY CEL OCHRONY TEGO OBSZARU I ZABURZONE ZOSTANĄ STOSUNKI WODNE NA OBSZARZE INWESTYCJI ORAZ TERENACH PRZYLEGŁYCH. LASY W POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI LĘBORKA SĄ W CAŁOŚCI LASAMI OCHRONNYMI. ZMIANA WARUNKÓW ŚRODOWISKOWYCH MOŻE SIĘ RÓWNIEŻ PRZYCZYNIĆ DO OSŁABIENIA LUB ZAMIERANIA DRZEWOSTANÓW W SĄSIEDZTWIE DROGI. WARIANT POŁUDNIOWY DROGI S6 SPOWODUJE BEZPOWROTNE ZNISZCZENIE WIELU GATUNKÓ ROŚLIN I ZWIERZĄT NA TYM OBSZARZE. BUDOWA OBWODNICY W POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI MIASTA DOPROWADZI DO ODCIĘCIA WIELU TYSIĘCY MIESZKAŃCÓW LĘBORKA OD NATURALNEGO ZAPLECZA REKREACYJNO – WYPOCZYNKOWEGO. TEREN LASÓW W TEJ CZĘŚCI MIASTA TO IDEALNE MIEJSCE NA ŚCIEŻKI: ROWEROWE, BIEGOWE I EDUKACYJNE. TEN LAS TO PŁUCA DLA MIESZKAŃCÓW LĘBORKA.

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 07:11:55

Kiedy wreszcie przestaniesz opowiadać bzdury i wymyślać "dęte" teorie????
Twoje argumenty ,są żałosne ,pisane z perspektywy prywaty , a nie szeroko pojętego dobra Lęborka.
Tylko wariant II , południowy jest korzystny .

#3 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 13:41:37

Dbanie o środowisko naturalne,to nie prywata.

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 13:45:39

a przejście przez torfy i dwa mosty na rzece Łebie to dbanie o środowisko - jaki raj dla EKOTERORYSTÓW

#5 ~ol~

~ol~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 14:02:50

Tak "dbasz o środowisko" ,że pragniesz zniczczyć unikatowe łąki w pradolinie rzeki Łeby .
Zyje tu i ma lęgi, bardzo wiele róznych ptaków i zwierząt , owadów .

Wariant III pólnocny ,jest wariantem , najbardziej ingerującym w środowisko naturalne , które jest niemożliwe do odtworzenia w innym miejscu.
Ponadto wariant ten ,oddala miasto od głównego ciągu komunikacyjnego co przyczyni się w dłuższej perspektywie do marginalizacji Lęborka.Również znacznie wydłuża przebieg całej trasy S6 od Słupska do Gdańska.

Tylko wariant II południowy zapewnia rozwój miasta , oraz minimalnie wkracza w środowisko.

#6 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 19:22:40

Martwisz się o budowę mostów? Czy martwisz się o ryby w rzece? Bo nie wiem!!! Rzeka Łeba, to nie rzeka Wisła. Damy rade zbudować dwa mostki. Mostek to nie tama, czy zapora na rzece ryby przepłyna!!! Odnośnie torfu, to jest on też w wariancie południowym. Zapomniałes? "DOBRY CZŁOWIEKU" :) :) :)

#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 19:53:38

Dbanie o środowisko naturalne,to nie prywata.



Tak "dbasz o środowisko" ,że pragniesz zniczczyć unikatowe łąki w pradolinie rzeki Łeby .
Zyje tu i ma lęgi, bardzo wiele róznych ptaków i zwierząt , owadów .

Wariant III pólnocny ,jest wariantem , najbardziej ingerującym w środowisko naturalne , które jest niemożliwe do odtworzenia w innym miejscu.
Ponadto wariant ten ,oddala miasto od głównego ciągu komunikacyjnego co przyczyni się w dłuższej perspektywie do marginalizacji Lęborka.Również znacznie wydłuża przebieg całej trasy S6 od Słupska do Gdańska.

Tylko wariant II południowy zapewnia rozwój miasta , oraz minimalnie wkracza w środowisko.

Ptaki i pozostałe zwierzaki nie są głupie. Polecą i przejdą 100 m dalej, a osiedli w Lęborku znajdujących się przy lesie z tysiacami mieszkańców nie przeniesiesz. A co z naszymi: żabami, żuczkami, zającami, jeżami, lisami, zaskrońcami, ropuchami, sarnami, dzikami i ptakami. One mieszkają tam, gdzie ma przebiegać wariant południowy Obwodnicy Lęborka. Czy one nic nie znaczą??? Wariant II POŁUDNIOWY, JEST WARIANTEM, NAJBARDZIEJ INGERUJĄCYM W ŚRODOWISKO NATURALNE!!! Lęborskich lasów i Wzgórz Morenowych Pradoliny Rzeki Łeby,też nie odtworzysz.

#8 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 19:58:31

Tak "dbasz o środowisko" ,że pragniesz zniczczyć unikatowe łąki w pradolinie rzeki Łeby .
Zyje tu i ma lęgi, bardzo wiele róznych ptaków i zwierząt , owadów .

Wariant III pólnocny ,jest wariantem , najbardziej ingerującym w środowisko naturalne , które jest niemożliwe do odtworzenia w innym miejscu.
Ponadto wariant ten ,oddala miasto od głównego ciągu komunikacyjnego co przyczyni się w dłuższej perspektywie do marginalizacji Lęborka.Również znacznie wydłuża przebieg całej trasy S6 od Słupska do Gdańska.

Tylko wariant II południowy zapewnia rozwój miasta , oraz minimalnie wkracza w środowisko.
[/quote]




Ptaki i pozostałe zwierzaki nie są głupie. Polecą i przejdą 100 m dalej, a osiedli w Lęborku znajdujących się przy lesie z tysiacami mieszkańców nie przeniesiesz. A co z naszymi: żabami, żuczkami, zającami, jeżami, lisami, zaskrońcami, ropuchami, sarnami, dzikami i ptakami. One mieszkają tam, gdzie ma przebiegać wariant południowy Obwodnicy Lęborka. Czy one nic nie znaczą??? Wariant II POŁUDNIOWY, JEST WARIANTEM, NAJBARDZIEJ INGERUJĄCYM W ŚRODOWISKO NATURALNE!!! Lęborskich lasów i Wzgórz Morenowych Pradoliny Rzeki Łeby,też nie odtworzysz.

#9 ~OCH~

~OCH~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 20:07:29

Zbudowanie trasy S-6 w wariancie południowym jest niezgodne z ujętą w Konstytucji RP ( art. 5) i traktatach Unii Europejskiej zasadą zrównoważonego rozwoju, którego istotą jest powiązanie szybkiego rozwoju gospodarczego i wzrostu jakości życia ludności z poprawą stanu środowiska przyrodniczego.
Dziwimy się dlaczego GDDiA decyduje się na wycinkę lasów, i sprowadzenie zagrożenia dla ekosystemu projektowanych obszarów chronionych , szczególnie w obszarze ubogim w lasy , który na naszych oczach ,w szalonym tempie, przekształca się w przemysłowy.
Przeciwnie, nadmierne obciążenie środowiska w negatywny sposób wpłynie na zdrowie mieszkańców "obdarowanych" wbrew ich woli wariantem południowym.

#10 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 20:21:04

Nie pisz o mieszkańcach ,oni wolą wariant południowy .
Pisz o sobie . Tobie przeszkadza wariant południowy. Ekologia nic cię nie obchdzi . Chodzi tylo o obronę twojej chałupy.
Bądż uczciwy i nie wymyślaj bezsensownych argumentów.

#11 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 20:38:26

Nie pisz o mieszkańcach ,oni wolą wariant południowy .
Pisz o sobie . Tobie przeszkadza wariant południowy. Ekologia nic cię nie obchdzi . Chodzi tylo o obronę twojej chałupy.
Bądż uczciwy i nie wymyślaj bezsensownych argumentów.
[/quote]
Mieszkańcy w 98% wolą wariant PÓŁNOCNY, czyli III. Pozdrawiam.

#12 ~OCH~

~OCH~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 20:43:35

Zbudowanie trasy S-6 w wariancie południowym jest niezgodne z ujętą w Konstytucji RP ( art. 5) i traktatach Unii Europejskiej zasadą zrównoważonego rozwoju, którego istotą jest powiązanie szybkiego rozwoju gospodarczego i wzrostu jakości życia ludności z poprawą stanu środowiska przyrodniczego.
Dziwimy się dlaczego GDDiA decyduje się na wycinkę lasów, i sprowadzenie zagrożenia dla ekosystemu projektowanych obszarów chronionych , szczególnie w obszarze ubogim w lasy , który na naszych oczach ,w szalonym tempie, przekształca się w przemysłowy.
Przeciwnie, nadmierne obciążenie środowiska w negatywny sposób wpłynie na zdrowie mieszkańców "obdarowanych" wbrew ich woli wariantem południowym.

Przewidzieć należy, że proces budowy drogi ,ubijanie brzegów ciężkim sprzętem, zniszczy bezpowrotnie biocenozy cieków wodnych i ich otoczenia oraz walory krajobrazowe.
Na uwagę zasługuje również ochrona zdrowia ludzi.
W szczególnej sytuacji, niebezpiecznej dla zdrowia, znajdą się mieszkańcy miejscowości/ dzielnic, przez które przebiegać miałby południowy wariant trasy S-6.

#13 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 21:52:21

WARIANT II, CZYLI POŁUDNIOWY DROGI EKSPRESOWEJ S6 SPOWODUJE ODCIĘCIE MIESZKAŃCÓW LĘBORKA OD NATURALNEGO ZAPLECZA REKREACYJNO – WYPOCZYNKOWEGO JAKIM SĄ LASY OKALAJĄCE MIASTO OD STRONY POŁUDNIOWEJ. NAJBARDZIEJ POSZKODOWANI ZOSTANĄ MIESZKAŃCY OSIEDLI: SPORTOWA, PRZYTORZE, ROSZARNICZEGO, LEŚNEGO I WOJSKOWEGO. ZAMIAST ŚWIEŻEGO POWIETRZA, SZUMU LASU I WSPANIAŁEGO MIEJSCA NA REKREACJĘ I WYPOCZYNEK. OTRZYMAJĄ SMRÓD SPALIN , HAŁAS I BRAK DOSTĘPU DO LASU. WPŁYNIE TO NIEWĄTPLIWIE NA SPADEK CEN DOMÓW I MIESZKAŃ NA W/W OSIEDLACH .

#14 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 15 listopad 2010 - 23:32:07

Łebe w sezonie letnim odwiedza około miliona turystów. Z wariantu POŁUDNIOWEGO drogi S6, kilkaset tysięcy samochodów będzie musiało przejechać przez Lębork, Mosty i Nową Wieś Lęborską. Innej alternatywy w tym wariancie nie ma. Trzeba liczyć, że turyści muszą dojechać do Łeby i po wypoczynku wracają do domu, też przez Nową Wieś Lęborską, Lębork i Mosty.Wariant PÓŁNOCNY drogi S6 wyprowadza cały ruch komunikacyjny w sezonie letnim z Lęborka, Nowej Wsi Lęborskiej i Mostów.DLATEGO POPIERAM WARIANT PÓŁNOCNY!!! To nie jest wymyślony argument proszę Pana!!!

#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2010 - 09:49:48

Pierwszy raz się spotykam z opinią ,że turyści są zagrożeniem dla Lęborka . Nawet ci przejeżdzający. Co któryś zatrzyma się ,coś kupi , coś zje ,zwiedzi Lębork i jeśli mu się spodoba to wróci , być może nawet zainwestuje w Leborku , o co powinniśmy wszyscy zabiegać , zwłaszcza kupcy.
Ponadto przypominam ,że planowana jest wschodnia obwodnica Lęborka w ramach wariantu II południowego trasy S6 , która zapewni tranzyt .
Nie skazujmy Lęborka na marginalizację i stopniową degradację , do roli zapyziałej "wiochy"

Kolejny raz podajesz wydumane ,naciągane argumenty. Spocznij chłopie , odpręż się .
Czy twoja chałupa jest ważniejsza ,niż dobro miasta i społeczności ????

podzrowienia i życzenia ,dużo rozsądku.

#16 ~wyborca~

~wyborca~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2010 - 10:37:06

Proszę Pana, myślenie nie jest Pana domeną. Argumenty, które Pan przytacza, są bajkami wyssanymi z palca.Turyści nie są zagrożeniem dla Lęborka i nigdy nie byli. Problem jest w złym rozwiązaniu komunikacyjnym i braku miejsc parkingowych w Lęborku. Turyści nie przyjadą do miasta zakorkowanego, gdzie nie ma miejsca na zostawienie samochodu. Wschodnia obwodnica Lęborka powstanie może za 50 lat i nie wypisuje Pan mieszkańcom Lęborka, takich bzdetów. Pieniądze zaslepiły Panu logiczne myślenie. WARIANT POŁUDNIOWY SPOWODUJE : ZAMKNIĘCIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ, WYBURZENIE WIELU DZIESIĄTEK DOMÓW I ZAKŁADÓW PRACY CO PRZYCZYNI SIĘ DO ZWIĘKSZENIA LICZBY BEZROBOTNYCH, ZAKORKOWANIE MIASTA PRZEZ SAMOCHODY CO WPŁYNIE NA WIĘKSZĄ ILOŚĆ WYPADKÓW, KOLIZJI, SPALIN I HAŁASU W LĘBORKU, MOSTACH I NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ.NA DZIEŃ DZISIAJSZY LĘBORK JEST MIASTEM, KTÓRE CIĘŻKO PRZEJECHAĆ – TAK TWIERDZI WIEKSZOŚĆ KIEROWCÓW. A CO BĘDZIE ZA 10 LAT? WARIANT POŁUDNIOWY, CZYLI II, NIE ROZWIĄZUJE ŻADNYCH PROBLEMÓW KOMUNIKACYJNYCH W W/W MIEJSCOWOŚCIACH I PRZEBIEGA PRZEZ MIASTO W ODLEGŁOŚCI OKOŁO 500 M OD OBECNEJ DROGI NR 6. DLATEGO PROSZĘ ABY PLANOWANĄ DROGĘ S6 NIE NAZYWAĆ OBWODNICĄ LĘBORKA, PONIEWAŻ DROGA TA, PRZEBIEGA PRZEZ MIASTO. A CO Z MIESZKAŃCAMI: LĘBORKA, NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ I MOSTÓW MYŚLAŁ PAN, CHOĆ PRZEZ SEKUNDĘ O NICH? NIKT SIĘ ICH O ZDANIE NIE PYTAŁ. JESTEM ZA WARIANTEM PÓŁNOCNYM, TAK JAK WIEKSZOŚĆ MIESZKAŃCÓW!!!
[/quote]

#17 ~R~

~R~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2010 - 10:53:21

[b]Pierwszy raz się spotykam z opinią ,że turyści są zagrożeniem dla Lęborka . Nawet ci przejeżdzający. Co któryś zatrzyma się ,coś kupi , coś zje ,zwiedzi Lębork i jeśli mu się spodoba to wróci , być może nawet zainwestuje w Leborku , o co powinniśmy wszyscy zabiegać , zwłaszcza kupcy.
Ponadto przypominam ,że planowana jest wschodnia obwodnica Lęborka w ramach wariantu II południowego trasy S6 , która zapewni tranzyt .
Nie skazujmy Lęborka na marginalizację i stopniową degradację , do roli zapyziałej "wiochy"

Trasa S6 prowadzona wariantem południowym to pomysł niektórych inżynierów, kończących "studia" nie wiadomo gdzie. Chyba w PGR-że?
Za wariantem południowym mogą się opowiadać tylko i wyłącznie osoby o mózgu pierwotniaka. Jacyś pospolici hydraulicy, albo inne zarazy intelektualne.

#18 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2010 - 10:56:37

Proszę Pana, myślenie nie jest Pana domeną. Argumenty, które Pan przytacza, są bajkami wyssanymi z palca.Turyści nie są zagrożeniem dla Lęborka i nigdy nie byli. Problem jest w złym rozwiązaniu komunikacyjnym i braku miejsc parkingowych w Lęborku. Turyści nie przyjadą do miasta zakorkowanego, gdzie nie ma miejsca na zostawienie samochodu. Wschodnia obwodnica Lęborka powstanie może za 50 lat i nie wypisuje Pan mieszkańcom Lęborka, takich bzdetów. Pieniądze zaslepiły Panu logiczne myślenie. WARIANT POŁUDNIOWY SPOWODUJE : ZAMKNIĘCIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ, WYBURZENIE WIELU DZIESIĄTEK DOMÓW I ZAKŁADÓW PRACY CO PRZYCZYNI SIĘ DO ZWIĘKSZENIA LICZBY BEZROBOTNYCH, ZAKORKOWANIE MIASTA PRZEZ SAMOCHODY CO WPŁYNIE NA WIĘKSZĄ ILOŚĆ WYPADKÓW, KOLIZJI, SPALIN I HAŁASU W LĘBORKU, MOSTACH I NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ.NA DZIEŃ DZISIAJSZY LĘBORK JEST MIASTEM, KTÓRE CIĘŻKO PRZEJECHAĆ – TAK TWIERDZI WIEKSZOŚĆ KIEROWCÓW. A CO BĘDZIE ZA 10 LAT? WARIANT POŁUDNIOWY, CZYLI II, NIE ROZWIĄZUJE ŻADNYCH PROBLEMÓW KOMUNIKACYJNYCH W W/W MIEJSCOWOŚCIACH I PRZEBIEGA PRZEZ MIASTO W ODLEGŁOŚCI OKOŁO 500 M OD OBECNEJ DROGI NR 6. DLATEGO PROSZĘ ABY PLANOWANĄ DROGĘ S6 NIE NAZYWAĆ OBWODNICĄ LĘBORKA, PONIEWAŻ DROGA TA, PRZEBIEGA PRZEZ MIASTO. A CO Z MIESZKAŃCAMI: LĘBORKA, NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ I MOSTÓW MYŚLAŁ PAN, CHOĆ PRZEZ SEKUNDĘ O NICH? NIKT SIĘ ICH O ZDANIE NIE PYTAŁ. JESTEM ZA WARIANTEM PÓŁNOCNYM, TAK JAK WIEKSZOŚĆ MIESZKAŃCÓW!!!

#19 ~ekolog~

~ekolog~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2010 - 10:57:20

Zbudowanie trasy S-6 w wariancie południowym jest niezgodne z ujętą w Konstytucji RP ( art. 5) i traktatach Unii Europejskiej zasadą zrównoważonego rozwoju, którego istotą jest powiązanie szybkiego rozwoju gospodarczego i wzrostu jakości życia ludności z poprawą stanu środowiska przyrodniczego.
Dziwimy się dlaczego GDDiA decyduje się na wycinkę lasów, i sprowadzenie zagrożenia dla ekosystemu projektowanych obszarów chronionych , szczególnie w obszarze ubogim w lasy , który na naszych oczach ,w szalonym tempie, przekształca się w przemysłowy.
Przeciwnie, nadmierne obciążenie środowiska w negatywny sposób wpłynie na zdrowie mieszkańców "obdarowanych" wbrew ich woli wariantem południowym.

Przewidzieć należy, że proces budowy drogi ,ubijanie brzegów ciężkim sprzętem, zniszczy bezpowrotnie biocenozy cieków wodnych i ich otoczenia oraz walory krajobrazowe.
Na uwagę zasługuje również ochrona zdrowia ludzi.
W szczególnej sytuacji, niebezpiecznej dla zdrowia, znajdą się mieszkańcy miejscowości/ dzielnic, przez które przebiegać miałby południowy wariant trasy S-6.

#20 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2010 - 11:37:39

WARIANT POŁUDNIOWY, CZYLI II TRSY S6 PLANOWANY JEST PRZEZ GRUNTY ZALESIONE. BUDOWA DROGI PRZYCZYNI SIĘ DO POWSTANIA NIEKORZYSTNYCH PRZEKSZTAŁCEŃ W KRAJOBRAZIE ORAZ ŚRODOWISKU PRZYRODNICZO – LEŚNYM. DROGA W WARIANCIE POŁUDNIOWYM MA PRZEBIEGAĆ PRZEZ „OBSZAR CHRONIONEGO KRAJOBRAZU PRADOLINY REDY – ŁEBY”. ZOSTANIE NARUSZONY CEL OCHRONY TEGO OBSZARU I ZABURZONE ZOSTANĄ STOSUNKI WODNE NA OBSZARZE INWESTYCJI ORAZ TERENACH PRZYLEGŁYCH. LASY W POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI LĘBORKA SĄ W CAŁOŚCI LASAMI OCHRONNYMI. ZMIANA WARUNKÓW ŚRODOWISKOWYCH MOŻE SIĘ RÓWNIEŻ PRZYCZYNIĆ DO OSŁABIENIA LUB ZAMIERANIA DRZEWOSTANÓW W SĄSIEDZTWIE DROGI. WARIANT POŁUDNIOWY DROGI S6 SPOWODUJE BEZPOWROTNE ZNISZCZENIE WIELU GATUNKÓ ROŚLIN I ZWIERZĄT NA TYM OBSZARZE. BUDOWA OBWODNICY W POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI MIASTA DOPROWADZI DO ODCIĘCIA WIELU TYSIĘCY MIESZKAŃCÓW LĘBORKA OD NATURALNEGO ZAPLECZA REKREACYJNO – WYPOCZYNKOWEGO. TEREN LASÓW W TEJ CZĘŚCI MIASTA TO IDEALNE MIEJSCE NA ŚCIEŻKI: ROWEROWE, BIEGOWE I EDUKACYJNE. TEN LAS TO PŁUCA DLA MIESZKAŃCÓW LĘBORKA.

MIESZKAŃCY LĘBORKA SĄ ZA WARIANTEM PÓŁNOCNYM!!!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych