Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


116 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~;)~

~;)~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 06:49:50

można gdzieś tu kliknąć "Lubię to!" ???? ;)

#2 ~xxx~

~xxx~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 06:52:44

Super!!! tak trzymać !!! :D

#3 ~prof. Czepialski~

~prof. Czepialski~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 06:52:49

A GP24 w poszukiwaniu sensacji musi te gołe tyłki na głównej stronie zamieścić.
Zdjęcie jest, ale tekst okrojony do granic możliwości. Zastanówcie się trochę zanim coś takiego wrzucicie jako temat główny...

#4 ~polak~

~polak~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 06:57:22

SUPER.NIECH NIKT NIE ODPOWIADA NA ICH WEZWANIA TO SAD TAKIEJ MASY OD NICH SKARG NAPEWNO NIE WEZMIE . UTOPIA SIE W PAPIERACH NACIAGACZE.

#5 ~anty~

~anty~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:02:41

No i mam mieszane uczucia :) Po pierwsze złodziejska formacja jaką jest straż gminna kradnie w świetle prawa i oficjalnie się do tego przyznaje, banda przygłupich zlodzieji ktorzy zamiast pilnować parków i chodnikow leżakują w swoich samochadach z laptopem na kolanach edytujac zdjecia a z drugiej strony głupie gnojki na ścigaczach od rodziców którzy pędzą na jednym kole przez wolnosci albo zwyczajnie halasuja ze nie mozna w domu usiedziec bo deb*** z parteru odpala to huczące scierwo pod oknem i zanim pojedzie to jeszcze 5 minut po garazu pochodzi. Żeby było sprawiedliwie i po rowno to w te wystawione dupy strażnicy miejscy powinni wsadzić głowy. Tym sposobem mamy dwie pieczenie na jednym ogniu.

#6 ~Wujek Kubicy~

~Wujek Kubicy~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:04:37

Radary powinny być co kilka kilometrów, bez żadnych ostrzeżeń, a mandaty za przekroczenie prędkości następujące:
o 10 km/godz - 300 zł
o 20 km/godz - 1000 zł
o 30 km/godz - 1500 zł
o 40 km/godz - 2000 zł
o 50 km/godz - 3000 zł
W terenie zabudowanym razy dwa.
Dalej już taryfikator zbyteczny.
Tylko wysokie mandaty są w stanie ucywilizować naszą niezdyscyplinowaną dzicz drogową.

#7 ~sołtys~

~sołtys~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:04:55

foto jest jak najbardziej ok, ale zeby na władze gminną i naszego komedianta tyłki wypinać?! nie, tego juz za wiele.

#8 ~Go go~

~Go go~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:08:45

A GP24 w poszukiwaniu sensacji musi te gołe tyłki na głównej stronie zamieścić.


Poszukiwaniem sensnacji jest informacja, że ludzie nie płacą mandatów? A że okraszone takim zdjęciem... tym lepiej.

#9 ~enegetyK~

~enegetyK~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:10:04

niestety, w innym kraju to i by mnie to oburzyło. teraz napisze, ze dobrze palantom!

#10 ~kedzior~

~kedzior~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:23:14

kolejny sukcs peło, oni to mają wsedzie POparcie.

#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:23:17

skąd wiadomo że to grupa młodych motocyklistów? a może to są starzy motocykliści, pierniki, precle przed 40tką? po tyłkach autor oceniał że młodzi? to musi autor być w temacie...

#12 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:28:04

(...)

Użytkownik wodzu edytował ten post 09 maj 2012 - 08:07:01
wpis obraźliwy


#13 ~Szydera~

~Szydera~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:30:00

Radary powinny być co kilka kilometrów, bez żadnych ostrzeżeń, a mandaty za przekroczenie prędkości następujące:
o 10 km/godz - 300 zł
o 20 km/godz - 1000 zł
o 30 km/godz - 1500 zł
o 40 km/godz - 2000 zł
o 50 km/godz - 3000 zł
W terenie zabudowanym razy dwa.
Dalej już taryfikator zbyteczny.
Tylko wysokie mandaty są w stanie ucywilizować naszą niezdyscyplinowaną dzicz drogową.


O widzę że odezwał się jakiś miszcz kierownicy co to gna krajówkami 70km/h. Jeździsz skodą czy dacia?Masz beret z antenką czy czapkę z nutrii?
A może od razu do gazu ludzi wysyłać za przewinienia?Zaraz będziemy żyli jak w raju.
Pamiętaj, że Tobie nie robi różnicy jak masz do przejechania z jednej wiochy do drugiej żeby szwagrowi kartofle zawieźć, a niektórzy muszą pojechać na drugi koniec kraju i wrócić.

#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:32:45

...a może to są starzy motocykliści, pierniki, precle przed 40tką? ...

Młodośc ma to do siebie , że bardzo szybko mija, patrząc na "pierniki, precle" widzisz swoją przyszłośc. Nie masz wyobraźni, jestes pusty jak bęben.

#15 ~precz z fotoradarami SGmin~

~precz z fotoradarami SGmin~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:34:59

BRAVO, BRAVO, BRAVO.
Tak trzymajcie młodzi. Ja bym jeszcze przed tym okienkiem pstryka poustawiał eksponaty na patykach w postaci ułożonej dłoni z środkowym palcem w górze. Lasek eksponatów. A wówczas jeden jedzie jak w tym przypadku. :rolleyes: :rolleyes:

Pisać każdy może, jeden lepiej drugi gorzej. :lol: :lol:

#16 ~precz z fotoradarami SGmin~

~precz z fotoradarami SGmin~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:37:16

O widzę że odezwał się jakiś miszcz kierownicy co to gna krajówkami 70km/h. Jeździsz skodą czy dacia?Masz beret z antenką czy czapkę z nutrii?
A może od razu do gazu ludzi wysyłać za przewinienia?Zaraz będziemy żyli jak w raju.
Pamiętaj, że Tobie nie robi różnicy jak masz do przejechania z jednej wiochy do drugiej żeby szwagrowi kartofle zawieźć, a niektórzy muszą pojechać na drugi koniec kraju i wrócić.

Wujek Kubicy jeździ snopowiązałką po 7 morgach. :lol: :lol: :lol:

#17 ~kuntakinte~

~kuntakinte~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:45:38

Pamiętajcie że jak zapłacicie mandat to kasa idzie na darmozjadów ze straży wioskowej. Jak podadzą was do sądu i sąd każe płacić to kasa idzie do Warszawy. Ja tak robię że darmozjadom kobylnickim nie dam zarobić, niech idzie forsa gdzie indziej.

#18 ~obcy~

~obcy~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:57:29

wszystkim wyrażającym poparcie grupie deb***nych motocyklistów życzę by któregoś dnia taki idiota wiechał z prędkością 200 km/h w środek waszego kochanego autka, szkoda że tego już nie skomentujecie...
A innym którzy atakują kontrole radarowe. niech sie zastanowią nad sobą... bo kiedyś w ułamku sekundy ich życie zmieni sie w koszmar..czego im mimo wszystko nie życzę

Myślicie ze to jest ostra riposta... to spytajcie tych którzy stali nad grobami najbliższych których sami zabili swoją prędkosciai momentem nieuwagi..............

#19 ~134km/h albo 156km/h~

~134km/h albo 156km/h~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 07:59:10

BRAVO, BRAVO, BRAVO.
Tak trzymajcie młodzi. Ja bym jeszcze przed tym okienkiem pstryka poustawiał eksponaty na patykach w postaci ułożonej dłoni z środkowym palcem w górze. Lasek eksponatów. A wówczas jeden jedzie jak w tym przypadku. :rolleyes: :rolleyes:

Pisać każdy może, jeden lepiej drugi gorzej.
:lol: :lol:

Nie głupi pomysł.

#20 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2012 - 08:17:00

foto jest jak najbardziej ok, ale zeby na władze gminną i naszego komedianta tyłki wypinać?! nie, tego juz za wiele.



jaka ..... taka fotka,powinni sie cieszyc ze tylko pokazali a nie kupe zrobili bo komu by przyszlo sprzatac



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych