Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


79 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 17:35:08

Ty chyba nie wiesz co znaczy słowo "średnia".Jeśli podinspektor zarabia 2300 a kierownik ma pod sobą np 5 podinspektorów to ile zarabia kierownik by podciągnąć średnią 6 osób do 4200zł?Pier..ne kłamczuszki.jak wam źle,won na budowę cegły podawać za 10 zł/godz.

Najtragiczniejsze jest to,że jeśli z dnia na dzień zwolniłoby się 75% biurw z "dworu księcia pedałów"zwanego tez ratuszem,to i tak byłoby ich o 50% za dużo.Pić kawę,plotkować i pierdzieć w stołek za 5 tysięcy każdy może...nawet małpa.


Co ty bredzisz, 4200zł to może jest średnia brutto kierowników pełnomocników i asystentów bo napewno nie zwykłych inspektorów. Moja żona pracuje w ratuszu od 15lat jako inspektor i zasadniczej brutto ma 2500zl plus stażowe. Przelew na nasze konto jaki trafia z tytułu jej wynagrodzenia to 2056,00zł. Nic dziwnego że chętnych do pracy tam brakuje, żona opowiada że kiedyś na jedno wolne miejsce zgłaszało sie po kilkadziesiąt osób teraz kilkanaście i co chwila jest nabór na nowe miejsca bo ci doświadczeni urzędnicy albo już odeszli albo odejdą w najbliższym czasie.

#22 ~czarna pantera~

~czarna pantera~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 17:49:51

...niedobrze sie dzieje w ratuszu. Jak prezydent nie szanuje swoich pracownikow,
ale za to np. jezdzi sobie (w czasie pracy) na gejowskie imprezy (np. do Las Vegas, albo do Skandynawii itd...)
to daleko nie zajedzie... :)
P.S.
W sumie moze to i dobrze, ze tak sie dzieje...jeszcze niecale 2 latka i bedzie po ptokach. ;)



#23 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 18:01:13

Ile tych imprez w Las nie Vegas już było , bo mówisz że jeździ na imprezy. skoro w liczbie mnogiej to ile tych do Las nie- Vegas było.Ja tam będę na niego drugi raz głosował, bo dba o nasz budżet.  Tylko jak będziesz się odszczekiwał to się określ. Czy ma jeszcze więcej zadłużać. Bo to działa w dwie strony. albo się rozwija i więcej zadłuża ,albo chwilowo mniej inwestuje kosztem oszczędzania budżetu. Z pewnością nie jest tobie obce, że inaczej to nie działa. Z pewnością doszło to do ciebie Ydzior  że za jego kadencji,  zaoszczędził 30 baniek 



#24 Vølve

Vølve

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 551 postów

Napisano 12 grudzień 2016 - 18:42:34

W ratuszu także z tymi numerkami przy rejestracji pojazdu jest coś nie halo. Ostatnio czekałam 3 godziny, i nagle tuż przed moim numerem, zaczął się jakiś totolotek. W sumie ponad 4 godziny czekania i wyjaśniania sytuacji.

#25 ~Z miasta~

~Z miasta~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 18:47:01

Średnia pensja w ratuszu to 4200zł.Dane z ostatnich dni panowania komucha kobyły.Coś się zmieniło?


Moi drodzy hejterzy urzędników :-)
Ja nie będę polemizował z osobami, które piszą, ze sie pije kawe i pierdzi w stołek. Ja osobiście pracuje w wydziale, gdzie mam co robić, a pierdza w stołek rownież Państwo na budowie, o której kolega poniżej mowil, bo podpiera łopatę za 10 zł brutto :-) nie o to chodzi, zeby kogos obrażać. Mowię jak jest, bo pracuje za polowe kadencji pana Macka i teraz obecnego Prezydenta. Za taka sama kase, nie zganiam na Pana Biedronia, ze on kazał sie wziąć do roboty, bo nic sie w tej kwestii dla mnie za rzadu obydwu osób nie zmieniło. Pensji mam 2300 brutto moi drodzy. Nie narzekam, bo los lezy w moich rekach, wcześniej miałem inne prace i marudzilem, bo były one poza Słupskiem, ale niestety trzeba sobie przewartościować. Takze szukam pracy. O :-) a te średnie- to chyba tylko gabinet prezydenta.
Co do znajomosci, zaczynałem od umowy na zastępstwo, gdzie nie było chętnych- bo jaka to umowa każdy wie, nie dostaniesz miksera ba raty. A co dopiero jak masz rodzine.
Ci, którzy twierdzicie ze w ratuszu pracują darmozjady :-) składajcie Cv- ofert pełno.
Pozdrawiam :-)

#26 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 19:20:30

Średnia pensja w ratuszu to 4200zł.Dane z ostatnich dni panowania komucha kobyły.Coś się zmieniło?

Chyba na kierowniczym stanowisku taka pensja. Sama też tam pracowałam ale całkiem niedawno sama zrezygnowałam z pracy w tym cyrku, tak właśnie tak mówi się o Ratuszu...cieszę się, że miałam szansę uciec z tego bałaganu, szkoda mi tylko niektórych ludzi, którzy jeszcze tam zostali... Nigdy nie będę żałowała swojej decyzji-odejścia z Ratusza, była to najmądrzejsza decyzja jaką mogłam podjąć i to w najlepszym czasie. Pracowałam tam 10 lat a ostatnie lata (od momentu, kiedy Prezydentem został Pan B.) to był koszmar. To co się dzieje za ścianami tego cyrku wiedzą tylko Urzędnicy!!! Zastanówmy się czy wszystko jest oby tak jak powinno być skoro Urzędnicy sami uciekają??? Nigdy chyba Ratusz w tak krótkim czasie nie stracił swoich pracowników. Pozdrawiam Urzędników (nie wszystkich). Trzymajcie się 



#27 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 20:08:01

Zaczną się sprawy sądowe to dopiero media będą miały co pisać. Lada chwila.



#28 ~Yd źor~

~Yd źor~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 20:11:50

czy to prawda z działem nieruchomości?



#29 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 20:12:33

Ile tych imprez w Las nie Vegas już było , bo mówisz że jeździ na imprezy. skoro w liczbie mnogiej to ile tych do Las nie- Vegas było.Ja tam będę na niego drugi raz głosował, bo dba o nasz budżet.  Tylko jak będziesz się odszczekiwał to się określ. Czy ma jeszcze więcej zadłużać. Bo to działa w dwie strony. albo się rozwija i więcej zadłuża ,albo chwilowo mniej inwestuje kosztem oszczędzania budżetu. Z pewnością nie jest tobie obce, że inaczej to nie działa. Z pewnością doszło to do ciebie Ydzior  że za jego kadencji,  zaoszczędził 30 baniek 

30 baniek oszczędności,fajnie się słyszy.Wycięto z tegorocznego budżetu wiele punktów i stąd te pieniądze.Biedroń oszczędzał na nas,nie na sobie.Za jego kadencji miasto podupada.



#30 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 20:14:31

Chyba na kierowniczym stanowisku taka pensja. Sama też tam pracowałam ale całkiem niedawno sama zrezygnowałam z pracy w tym cyrku, tak właśnie tak mówi się o Ratuszu...cieszę się, że miałam szansę uciec z tego bałaganu, szkoda mi tylko niektórych ludzi, którzy jeszcze tam zostali... Nigdy nie będę żałowała swojej decyzji-odejścia z Ratusza, była to najmądrzejsza decyzja jaką mogłam podjąć i to w najlepszym czasie. Pracowałam tam 10 lat a ostatnie lata (od momentu, kiedy Prezydentem został Pan B.) to był koszmar. To co się dzieje za ścianami tego cyrku wiedzą tylko Urzędnicy!!! Zastanówmy się czy wszystko jest oby tak jak powinno być skoro Urzędnicy sami uciekają??? Nigdy chyba Ratusz w tak krótkim czasie nie stracił swoich pracowników. Pozdrawiam Urzędników (nie wszystkich). Trzymajcie się 

Też sama odeszłam.Nie mogłam patrzeć jak w moim referacie wszystko padało bo przyszła pani ..........., która już gdzieś dalej układa kolejne lego.



#31 ~m.~

~m.~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 21:01:38

Praca w urzedzie miasta po zmianie prezydenta stala sie meczarnia. Atmosfera stala sie nieznosna a bardziej doceniani stali sie mniej wartosciowi ale za to wierni nowemu panu pracownicy.

#32 ~m.~

~m.~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 21:02:39

Praca w urzedzie miasta po zmianie prezydenta stala sie meczarnia. Atmosfera stala sie nieznosna a bardziej doceniani stali sie mniej wartosciowi ale za to wierni nowemu panu pracownicy.

#33 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 21:10:49

Niestety, ale bałagan w ratuszu i dezorganizacja pracy jest faktem. Aby wprowadzać działania reorganizacyjne trzeba być praktykiem a nie teoretykiem (Anaszewicz). Problem tych ludzi polega na tym, że odchodzą wartościowi ludzie, których nie potraficie zatrzymać i zaproponować im dobrych warunków. Na ich miejsce przyjdą "zieloni" za marne pieniądze, które im zaproponujecie wmawiając, że miasto jest biedne. A sami sobie dacie dodatki i nagrody. Drugą stroną medalu są dyrektorzy i kierownicy, którzy są wyrachowani i mówią wam to co chcecie usłyszeć, a sami zdążą w godzinach pracy pójść na miasto i kupić prezenty na święta, a inspektorzy zapier***ają, że nie zdążą nawet kawy spić. Większość z nich w firmach prywatnych nie wytrzymałaby nawet tygodnia - bo tam się pracuje, a nie ściemnia. Niestety, ale ludzie już nie dają się napierać na poniedziałkowe szopki i pier***enie o chopienie. Zlikwidujcie Wydział Komunikacji, Nieruchomości - który następny w kolejce? Może Inwestycji z którego uciekli już prawie wszyscy z uprawnieniami budowlanym - to po co taki wydział, Referat Zamówień Publicznych - który jest niezdolny do przeprowadzenia przetargu??? A jak tam reforma organizacyjna - patrząc na BIP, ratusz szuka Dyrektora Wydziału Organizacji Urzędu - czyżby Pani Sekretarz nie dała rady - a miało być tak pięknie, oszczędności i kasa na premie i nagrody dla wierchuszki.

Ciekawe co zostanie za 2 lata??? Pewnie tylko żarówki z Ikei.



#34 ~ja~

~ja~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 21:45:01

A może w końcu zaczęto wymagać prawdziwej pracy a odchodzą ci co sumienna praca z jedną przerwą na śniadanie nieodpowiada

#35 ~Zainteresowany~

~Zainteresowany~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 21:50:35

Czy mogliby się tutaj wypowiedzieć w większej mierze pracownicy Ratusza? Oczywistym jest, że merytorycznie, co z resztą od razu widać po wypowiedziach niektórych moich poprzedników. Klakierzy i klaskacze, jak również i hejterzy wypowiadają się w sposób odbiegający od standardów i poziomu urzędnika państwowego ( tak przynajmniej mniemam). Bardzo łatwo takie wypowiedzi odróżnić i po prostu pominąć. Potrzebujemy faktów w dyskusji. Śmiało. Forum jest anonimowe. Niech opinia publiczna dowie się, jak jest na prawdę. Podkreślam - nie tylko słupszczanie. Pozdrawiam



#36 ~bywalec~

~bywalec~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 21:54:36

A może w końcu zaczęto wymagać prawdziwej pracy a odchodzą ci co sumienna praca z jedną przerwą na śniadanie nieodpowiada

Czy to dotyczy również Igorka? On ma często przerwy, posiedzi tu czy tam, wymyśli nowe teczki na dokumenciki bo kolorek nie ten, bo papier brzydki. Do pracy nie przychodzi na konkretne godziny - taka z niego artystyczna dusza. Ach...



#37 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 21:58:26

W urzędzie pracują miernoty nigdzie indziej nie znajdą pracy chyba że po znajomości.Tak mamusia załatwia pracę córci,teść synowej w spółce i wtedy można się wymądrzać.Jeśli jest tak źle to kto was tam trzyma.Dobrze Biedroń robi że gna tych leniów do roboty!Krzywda się dzieje bo trzeba pracować.

#38 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 22:05:07

No właśnie - wreszcie ktoś wyciąga temat na światło dzienne!! Rządząca ekipa jest nieudolna w tym co robi. Żeby pozbyć się jednej olewającej pracę dyrektorki, która siedzi non stop na zwolnieniach są w stanie poświęcić jeden z największych i najważniejszych wydziałów.. wszyscy już o tym mówią i wiedzą ale "kierownictwo" udaje, że sprawy nie ma... żenada..
biedroń i jego świta doprowadzą do całkowitej dezorganizacji pracy w ratuszu.. nikt nie chce tam już pracować a każdy mądry już odszedł albo odejdzie w nadchodzącym roku...



#39 ~viernes chemin~

~viernes chemin~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 22:13:37

Czekam aż pozwalniają się orły z wydziału nieruchomości może wróci normalność i będę mógł czegokolwiek dowiedzieć się bez zbędnej zwłoki.Panie Biedroń podziwiam za cierpliwość.Pozdrawiam.

#40 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2016 - 22:23:37

Niestety, ale bałagan w ratuszu i dezorganizacja pracy jest faktem. Aby wprowadzać działania reorganizacyjne trzeba być praktykiem a nie teoretykiem (Anaszewicz). Problem tych ludzi polega na tym, że odchodzą wartościowi ludzie, których nie potraficie zatrzymać i zaproponować im dobrych warunków. Na ich miejsce przyjdą "zieloni" za marne pieniądze, które im zaproponujecie wmawiając, że miasto jest biedne. A sami sobie dacie dodatki i nagrody. Drugą stroną medalu są dyrektorzy i kierownicy, którzy są wyrachowani i mówią wam to co chcecie usłyszeć, a sami zdążą w godzinach pracy pójść na miasto i kupić prezenty na święta, a inspektorzy zapier***ają, że nie zdążą nawet kawy spić. Większość z nich w firmach prywatnych nie wytrzymałaby nawet tygodnia - bo tam się pracuje, a nie ściemnia. Niestety, ale ludzie już nie dają się napierać na poniedziałkowe szopki i pier***enie o chopienie. Zlikwidujcie Wydział Komunikacji, Nieruchomości - który następny w kolejce? Może Inwestycji z którego uciekli już prawie wszyscy z uprawnieniami budowlanym - to po co taki wydział, Referat Zamówień Publicznych - który jest niezdolny do przeprowadzenia przetargu??? A jak tam reforma organizacyjna - patrząc na BIP, ratusz szuka Dyrektora Wydziału Organizacji Urzędu - czyżby Pani Sekretarz nie dała rady - a miało być tak pięknie, oszczędności i kasa na premie i nagrody dla wierchuszki.

Ciekawe co zostanie za 2 lata??? Pewnie tylko żarówki z Ikei.

Ta organizatorka to jest dopiero strzał w kartony. Narobiła bałaganu że tego to się już nie da pozbierać!





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: biedroń, ratusz, pracownicy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych